gezocht lotgenoten

boris25

Newbie
gezocht lotgenoten

ik ben nu 27 jaar en heb nu 10 jaar een speed verslaving.
heb een vriendin met kinderen die lijden onder mijn verslaving zo erg dat ze schade oplopen door mij.
ik ben de laatste tijd bezig met stoppen,maar gaat elke keer weer mis als ik problemen of stress heb.
ik wil stoppen dat weet ik 100% ZEKER!!!
heb altijd gedacht dat ik het zelf wel kon(zonder klinink).
het is een tijdje goed gegaan maar die wereld er om heen nooit afgesloten waar door ik verval.
dus ik heb hulp nodig om te stoppen niet door m,n vriendin maar door professenaile hulp.
nou wou ik ex gebruikers vragen hun verhaal met afkicken
wie wil zijn verhaal met mij delen?
mvg boris25

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey boris, moet wel toegeven dat ik zelf nooit er iets mee hebt gehad. Maar een ex van me wel en dit is het verhaal kort.
Circa 2 jaar dagelijks gebruik. Verschillend van 1 tot 2 gr of uitschieters als ik er niet was. Toen besloot ze na wat overtuiging, zelf proberen te stoppen, tot 5 keer toe.
En daarna 3 keer ambulant/deeltijd 2 keer in een gesloten kringen, bleek niet te voldoen. Eenmaal terug was ze sneller dan nooit tevoren na korte of iets langere tijd. Ging soms langer/beter goed dan andere keren. Uiteindelijk heeft ze gekozen voor paar maandjes in zuid frankrijk(compleet andere omgeving even wou ze onder begeleiding in een nederlandse groep, en ze kwam stralend terug. Tot nu toe nog niks genomen meer.. (1,5 jaar nu circa) Maar het blijft oppassen als je er gevoelig voor bent blijft ze zeggen en vermijd het. Kwestie van je prioriteiten, wilskracht, en natuurlijk het resultaat! Dat moest eruit, hopelijk heb je er iets aan!
groeten van mij en oud memb op df die vriendelijk was geweest het te verversen voor me.
Grz

Ik ben nu zelf 2 maanden clean. Ik gebruik al 17 jaar (met tussenpozen) speed. Het laatste jaar was het flink uit de klauwen gelopen. Ik gebruikte van vrijdagavond tot zondagavond en sliep in het weekend erg weinig. Ik kwam ook nauwelijks de deur meer uit 's weekends terwijl ik eigenlijk wel sociaal ben en als je niet meer zoveel mee maakt komt er ook niet zoveel uit je.

Toen mijn geliefde bij mij weg ging zijn mijn ogen gelukkig wel geopend. Ik heb wel een paar tips voor je.

*Ga even niet meer stappen en gebruik niet teveel alcohol
*Probeer weer een normaal dag- en nachtritme te krijgen
*Ga sporten. Sporten is hartstikke lekker je moet alleen even de drempel over
*Ga leuke dingen doen (met je vriendin). Zal zij ook erg waarderen :)
*Neem af en toe een zonnebankje. Krijg je ook weer een beetje kleur en mensen zullen zeggen dat je er goed/beter en gezonder uit ziet. Is altijd fijn om te horen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt... Succes!

FreakyChakra

Bovenaan