Gezocht!! Mimosa Hostilis

DeeMTee

Experimenterende gebruiker
Kan iemand mij een adresje geven die al is een keer 1K MHRB voor ongeveer 100$ heeft besteld bij een buitenlandse site?

Ik heb dus zelf al flink gezocht, maar ik geen zin om belazerd te worden voor 100$, dus wat ik eigenlijk vraag is of iemand ergens wat besteld heeft voor een goeie prijs en het dus thuis gestuurd heeft gekregen..

Tnx a lot!!

raging_bull

Bewuste gebruiker
www.azarius.nl

is alleen wel duur daar. je kunt het ook eens proberen bij de lokale smartshop. Als ze het niet hebben vraag of ze er aan kunnen komen.

Met google door te zoeken naar smartshop+woonplaats kun je erg makkelijk een smartshop tracen bij jou in de buurt.

DeeMTee

Experimenterende gebruiker
raging_bull zei:
www.azarius.nl

is alleen wel duur daar. je kunt het ook eens proberen bij de lokale smartshop. Als ze het niet hebben vraag of ze er aan kunnen komen.

Met google door te zoeken naar smartshop+woonplaats kun je erg makkelijk een smartshop tracen bij jou in de buurt.

Ik heb vaak zat besteld bij Azarius en het is idd duur maar wel betrouwbaar.

raging_bull

Bewuste gebruiker
56 gram rootbark voor $16 op die link die je hierbiven poste. herbalfire.com

Dat is echt goedkoop! I´ll keep that one in mind!

boterkoek17

Bewuste gebruiker
de prijzen zijn flink opgeschroeft de laatste tijd. eerder kocht ik bijna 1,5 kilo voor 130 euro. de laagste die ik heb gezien op het net is 160 euro per kilo.

afzetters tegenwoordig!

MindTraveler

Belezen gebruiker
binnekort ook weer aan de dmt en zou het ook eens via een buitenlandse site willen proberen, aangezien de mimosa van azarius belachelijk duur is. als er mensen zijn die goede ervaringen hebben met bestellen van buitenlandse sites, let me know :)

Bovenaan