ghb afkicken

Mar

Newbie
Allemaal herkenbare verhalen. Maar al weer bijna 10 jaar geleden.

Ik lees alle forums ook elke keer af als ik stop met gebruiken.
Ben elke keer 5 dagen 24/7 aan de g tot het flesje op is.
Als ik er eenmaal aan begin dan kan ik niet stoppen. Maar koop nu nooit meer meer dan een kwartje per keer en op is op.
Heb in het verleden wel eens een halve liter gekocht maar dan zit ik er 10 dagen aan en die afkick is verschikkelijk.

Nu ga ik altijd cold turkey maar ook echt cold turkey.. Geen benzos of andere dingen.
Ik begrijp als je een lange tijd 24/7 neemt dat je wel moet overstappen naar benzos of iets anders anders speel je met je leven.
Ik zit elke keer net op die grens ik ga niet dood van die cold turkey maar zo voelt het wel..
Wat ik wel doe is alcohol drinken (vodka zo uit de fles) Dan val ik na die 5 dagen als een blok in slaap en pak ik mijn 8 uurtjes weer een keer. De dagen erna zijn minder leuk, slaapproblemen, hartkloppingen en soms lichte psychische klachten vooral gekke dromen.

Maar het blijft bizar dat ik na de afkick een tijdje later toch weer een flesje moet hebben. Het gevoel van ghb overwint de pijn van de afkick bij mij. Het is wel zo als je gelijk na 2 weken weer neemt dat je er sneller in zit en je afkick heftiger word.

Ik heb die fout wel vaker gemaakt en neem te snel weer een nieuw flesje. Tot ik op een gegeven moment 20 dagen in de maand aan de g zat. Toen ging het fout! Ik dacht het wel weer op te lossen met alcohol maar was dat stadion al gepasseerd. Ik heb toen behoorlijk last van me hart gehad en ben ook erg ziek geweest daarna. Ik heb toen 6 maanden niks meer gebruikt, ook geen andere drugs.
Tot voor kort... nu net gestopt met het derde flesje (250ml) in 2 maanden.
Nu zijn de ontweningsverschijnselen weer super heftig.

Wat ik met mijn verhaal hier wil laten weten aan mensen is, je kan kan wel 2 weken stoppen met ghb en dan denken dat je de verslaving hebt doorbroken.. Maar je lichaam pikt het zo op waar je gebleven was. Die 2 weken zijn niet genoeg! Je tolerantie is nog steeds het zelfde..

Gevaalijk spul dat G maar oh zo lekker!
Maar ga nooit 24/7 nemen want dan is het einde zoek...

Bovenaan