ghb afkicken

high life

Newbie
eerst dan maar een korte inleiding.

Ik zit nu bijna 2 jaar dagelijks aan de ghb, het begon eerst met savonds maar langzaam werd dit steeds vroeger.
Laatste jaar begon ik vrijwel elke dag rond 12.00 uur tot savonds laat. ( op me werk, bij vrienden ect.)
Ik dacht dat het afkicken wel mee zou vallen en had al een aantal keer geprobeert om 1 dag niks te nemen met hartkloppingen, zweten en drukend gevoel als gevolg.

afgelopen vrijdag was ik het hellemaal zat! Nu ga ik echt stoppen.
Ik had savonds met paar vrienden xtc gedaan met ghb als afsluiting.

Aankomende week is het 4daagse feesten in nijmegen dus dat word een week bier drinken en de G thuis laten.

Zaterdag: voel me tot ong 6 uur savonds prima maar daarna begin ik een drukkend gevoel te krijgen. Heb flink wat halve liters gehaald en na ong. 10 uur savonds voel ik me prima en heb nergens last van.

Zondag: word waker met lichte kater, zou graag wat willen pakken maar weet het tegen te houden :) lichamelijk voel ik me wel goed alleen heel erg zweverig en licht in me hoofd. rond 6 weer aan bier tot diep in nacht.

maandag; Ik word waker met flinke kater. ik voel dat dit niet alleen van de alchole is maar ook dat ik G "nodig"heb voel me heeeeel licht in me hoofd en lijkt wel of ik zweef. verder zweet ik erg maar verder prima. rond een uur of 8 begin ik weer aan het bier en na een paar uurtjes heb ik nergens meer last van.

dinsdag: Heb vrijwel geen alchole kater en lichamelijk voel ik me best goed.
Ik voel me nog steeds erg licht in me hoofd maar ik vind het niet storend.
Ik merk vooral dat ik geestelijk ghb nodig heb, lichamelijk heb ik verder niet echt problemen.
ben savonds na de stad gegaan na een jointje en voelde me de helle avond prima ( vrij weinig gedronken)

woensdag:
Vandaag voel ik me nog lichter in me hoofd. lijkt wel steeds meer te worden.
lichamelijk heb ik nergens last van. ik vind het verder niet heel storend dat ik zo licht en wazig ben in me hoofd. zometeen effe een goede maaltijd eten en bier inslaan voor vanavond.

Tot vrijdag avond blijft er waarscheinlijk genoeg alchole in me lichaam aangezien vrijdag de laatste dag is.
daarna laat ik de alchole achter mij samen met de G om te kijken hoe een week nuchter is..... Ik kan me niet herineren wanneer de laatste keer was dat ik nuchter ben geweest...

Tot nu toe merk ik vooral dat ik tussen ong 15.00 en 22.00 erg wazig voel alsof mijn kop en lichaam naar G vraagt bijna elke avond na 22.00 is het opeens weg en heb ik de helle avond nergens last van

Ik zal binnekort wel even posten hoe het gaat.

Bovenaan