GHB & alcohol

boenkeng

Bewuste gebruiker
Hai,

Nu wou ik dit weekend eigenlijk GHB gaan gebruiken, maar nu zit ik met de brandende vraag hoe goed kan je dit met alcohol combineren... Eerder hoorde ik allemaal verhalen over dat dit levensgevaarlijk is. Maar nu hoor ik van de mensen om me heen die tijden het uitgaan (lees stevig bier drinken) gewoon ghb erbij te gebruiken. Aangezien ik ook een stevige drinker en graag een biertje drink ben ik hier erg benieuwd naar
Ik heb even vluchtig gegoogled maar vind zo snel niets over de (gevaarlijke) combi. Een antwoord als 'gewoon niet doen' heb ik dus niets aan en zeg ook niet dat ik het met alcohol ga combineren, maar wil dit gewoon wel weten.

Ik heb een keer eerder ghb gehad, dit was de eerste keer een dosis van 4 - 4.5 ml. Hier merkte ik bijna niks van. Ik had 2-3 uur daarvoor gelunched en ik kan me nog herinneren dat ik een stevige kater van de dag ervoor had. Na precies een uur hebben gewacht (op aanraden van maatje die wat ervarener is) een tweede dosis van ongeveer 4ml gehad waardoor ik ineens keihard ging. Hoe kan het zo zijn dat ik van de eerste dosis gewoon bijna niets merkte? Zwakke G? Volle maag?
Misschien ook handig te vermelden ik weeg wel 95 kilo en drugs als mdma duurt bij mij ook vaak erg lang voordat het gaat werken

Hierna na een uur ben ik ook in slaap gevallen waarna ik na drie kwartier wakker werd en nog een uur bij moest komen waarna ik misselijk werd, en 10 minuten later gebraakt hebt waarna ik weer fit werd. Is hier ook een reden voor?

Gewoon een paar vraagjes om me alvast voor te bereiden op te tweede keer.

pinnes

Belezen gebruiker
Je vraagt naar de bekende weg. Het is algemeen bekend dat je het niet met elkaar moet
combineren.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Ik lees op ander fora er nu ook meer over, ik ga het dan ook niet doen, hoe hoog de groepsdruk ook is ghehe :beer: .

Word dus gewoon een keertje op zondag avond doen :grin:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Bij die keer had je waarschijnlijk zwakke G. Van 5ml ga ik out. Op een volle maag misschien net niet, maar alsnog.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Bij die keer had je waarschijnlijk zwakke G. Van 5ml ga ik out. Op een volle maag misschien net niet, maar alsnog.
Nou dan heb ik nu wss weer zwakke G, al voel ik het nu aardig goed :beer:

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Ik was gister van 2.75ml toch best weg :)
Ik heb gister 2 dopjes gehad vanwaar werd gezegd dat het 5ml per dopje was, het viel me allemaal mee tot ik thuis kwam... Ik ging op bed liggen, werd gebeld en was er van overtuigd dat mijn telefoon onder me matras lag... zoeken zoeken, matras van bed getrokken, dat viel nog niet mee (2persoons) allemaal spul daardoor kapot... Uiteindelijk lag me telefoon naast me op me nacht kastje :beer:

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Haha leuk spul he :grin:
Tsjah, het is echt net of ik super bezopen ben, ook nog in een sloot gestapt :confused: , gelukkig maar tot me knieën nat.
Alleen me maatje had het wat erger te pakken... die kon nog amper boe of bah zeggen... heb op een gegeven moment het flesje maar uit zijn handen gepakt :openmouth:

Italiano

Newbie
boenkeng zei:
Hai,

Nu wou ik dit weekend eigenlijk GHB gaan gebruiken, maar nu zit ik met de brandende vraag hoe goed kan je dit met alcohol combineren... Eerder hoorde ik allemaal verhalen over dat dit levensgevaarlijk is. Maar nu hoor ik van de mensen om me heen die tijden het uitgaan (lees stevig bier drinken) gewoon ghb erbij te gebruiken. Aangezien ik ook een stevige drinker en graag een biertje drink ben ik hier erg benieuwd naar
Hey!

Allereerst, het kan zeker wel. Ik heb het zelf best vaak gedaan, je moet gewoon wat beter opletten en van beide minder nemen.

MAAR: GHB en alcohol werken (uit m'n hoofd) beide op glutamaat, dat zorgt voor het versterkende effect. GHB veroorzaakt op zichzelf al vrij vaak problemen omdat mensen overdoseren en/of niet op de tijd letten, in combinatie met alcohol wordt het dan nog gevaarlijker helaas. Niet goed voorspelbaar en voor de meeste mensen af te raden om het allemaal leuk en veilig te houden :) Zeker in jouw geval (stevige drinker)

boenkeng zei:
Ik heb een keer eerder ghb gehad, dit was de eerste keer een dosis van 4 - 4.5 ml. Hier merkte ik bijna niks van. Ik had 2-3 uur daarvoor gelunched en ik kan me nog herinneren dat ik een stevige kater van de dag ervoor had. Na precies een uur hebben gewacht (op aanraden van maatje die wat ervarener is) een tweede dosis van ongeveer 4ml gehad waardoor ik ineens keihard ging. Hoe kan het zo zijn dat ik van de eerste dosis gewoon bijna niets merkte? Zwakke G? Volle maag?
Dat je van die eerste dosis niet zoveel voelde kan inderdaad van alles zijn. Zwakke G en volle maag zijn factoren, dosis is een andere, en daarom wil ik je eigenlijk gelijk vragen...

Tweede dosis van bijna dezelfde hoeveelheid, wie heeft je dat aangeraden!?

Regel is: eerste dosis mag hoog, daarna altijd een stuk lagere dosis. Als de G begint te werken (vaak na 15-30 minuten) verandert namelijk de stofwisseling waardoor de tweede, derde etc. dosis harder inslaat. Die kun je inderdaad na een uur innemen maar houd voor de zekerheid 1,5 uur is mijn advies vaak.

In jouw geval (95 kg) kun je best wat hebben, maar precies valt het niet te zeggen, kwestie van zelf je limiet testen. Ikzelf, 70 kg, doe voor eerste dosis max. 4 - 4,5 ml, daarna meestal half buisje à 2,5 ml per keer. Maar ook alles afhankelijk van kwaliteit/sterkte van de G.

boenkeng zei:
Hierna na een uur ben ik ook in slaap gevallen waarna ik na drie kwartier wakker werd en nog een uur bij moest komen waarna ik misselijk werd, en 10 minuten later gebraakt hebt waarna ik weer fit werd. Is hier ook een reden voor?
Ja, teveel G genomen. Sorry dat ik het zeg, maar vind het best onverantwoord gebruik voor eerste keer G...het is machtig mooi spul met een helaas onterecht slechte naam door dit soort gevallen. Pas op, outgaan op de G kan dodelijk zijn. Tijd bijhouden en goed doseren, als je die twee dingen bijhoudt gaat het meestal wel goed.

Ik hoop dat je hier wat meekunt en veel plezier gewenst de volgende keer alvast!

boenkeng zei:
Paperplane. zei:
Ik was gister van 2.75ml toch best weg :)
Ik heb gister 2 dopjes gehad vanwaar werd gezegd dat het 5ml per dopje was, het viel me allemaal mee tot ik thuis kwam...
Dit als laatste hoor, fix gewoon even een GHB buisje bij de smartshop of anders een spuitje bij de apotheek met mL aanduiding. Doseren met doppen is gewoon gokken en vragen om moeilijkheden.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je advies. Het is idd ook wat onverantwoordelijk gegaan. Ik snap alleen nog steeds niet waarom ik zoveel (in een keer) nodig heb om hard te gaan en anderen niet. Ik ben er nu ook wel zeker van dat het gewoon erg zwakke G was toch was het heel erg dik/stroperig.

Moet het ook maar niet in huis hebben, want het is erg makkelijk gepakt op een doordeweekse avond

Paperplane.

Wijs gebruiker
boenkeng zei:
Bedankt voor je advies. Het is idd ook wat onverantwoordelijk gegaan. Ik snap alleen nog steeds niet waarom ik zoveel (in een keer) nodig heb om hard te gaan en anderen niet. Ik ben er nu ook wel zeker van dat het gewoon erg zwakke G was toch was het heel erg dik/stroperig.

Moet het ook maar niet in huis hebben, want het is erg makkelijk gepakt op een doordeweekse avond
Ben je een stevige drinker/gebruiker van benzodiapines?

boenkeng

Bewuste gebruiker
Nope geen benzodiapines, gebruik alleen 5-HTP als slaap/rust middel :wink:

Voor de rest een stevige drinker ja, van donderdag tot en met zondag en dan toch vaak wel minimaal 8-10 flesjes, tapjes nog meer natuurlijk

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ghb heeft namelijk kruistolerantie met alcohol, dus als je per week op 40 biertjes zit, dan heb je wel wat tolerantie ja.

Bovenaan