ghb+bier+xtc

flash kieke

Wijs gebruiker
2 weken geleden em ik een heel gevaarlijke combinatie gedaan zeggen somigen ik heb bier met ghb er bij met een bolleke ingeslikt maar ik verschoot er van dak alleen aan het flashen was en niet ziek werd of zo weet iemand oe dees kon gebeuren? :confused:

Bal0n

Badass junkie
Ja, dat is een ontzettende domme combinatie.

Alcohol + GHB = aanzienlijke onderdrukking van het ademhalingsmechanisme

Alcohol + MDMA = aanzienlijke kans op uitdroging/oververhitting.

Christus zeg, wanneer gaan mensen nou eens nadenken.. :(

flash kieke

Wijs gebruiker
maar toen ik da dee ik d8 nimeer na en zo en derect pil gepakt en doorgeslikt met combinatie bier en ghb mor kem veel geluk gehad dak nix had
OEFF zeg :mrgreen:

Obsessed

Belezen gebruiker
Was erbij , je had hem moeten zien gaan , geloof mij , als je zijn ogen en mond zag wil je zelfs geen pillen meer pakken :grin:

Mac...

Badass junkie
Ja dus niet, en nou spreek ik echt uit ervaring, maar daar ga je dus echt kneiter hard van. Mij hebben ze ooit eens langs de weg gevonden met die combi, ik werd pas wakker toen iemand me in mijn gezicht sloeg. En ik was met mjin platte handen op mijn wangen aan het slaan. Langs een superdrukke weg en ik had echt geen idee waar ik was.

Heel lekker en heel gevaarlijk!!!!!

flash kieke

Wijs gebruiker
ik vond het eigenlijk wel plezant maar k em toch wel geluk gehad en ik ga het zeker ni voor ne 2 de keer doen

maar oe zou het zijn met explosion en een pil of explosion met bier of zo?

Bal0n

Badass junkie
Idd, GHB en MDMA zijn goed te combineren. Alleen oppassen dat je niet te veel GHB dosed omdat je up bent van de MDMA.

jin

Experimenterende gebruiker
Bal0n zei:
Ja, dat is een ontzettende domme combinatie.

Alcohol + GHB = aanzienlijke onderdrukking van het ademhalingsmechanisme

Alcohol + MDMA = aanzienlijke kans op uitdroging/oververhitting.

Christus zeg, wanneer gaan mensen nou eens nadenken.. :(

gevaarlijk??? :confused: :openmouth: ik denk het niet echt ze! nie vo te stoefe zoals da ge gaat denke balon , maar gwn om te tone da het niet gevaarlijk is --> maandag in cherry 5 pille dan 1.5gram snelle en dan ghb en kwas wel goe aant flashe maar slecht was ik nie ze :grin: hebben der nog van jullie deze combo gedaan?

Mac...

Badass junkie
ja heb deze combo ook vaker gedaan
EN HIJ IS ECHT WEL GEVAARLIJK
Het kan heel lang goed gaan, maar wanneer je dan ook fout gaat, ga je ook goed fout.

spacekonijn

Badass junkie
liep laatst dronken+peppie een ghb dealer tegen het lijf.

ik was nog instaat nee te zeggen maar niet om 2 vrienden ervan te overtuigen het niet te doen.

bij 1 ging het goed , de andere heeft een uur liggen kotsen

Insomnia

Newbie
ik combineer ghb altijd met alcohol en het liefs nog met rohypnol om helemaal op mijn level te komen. En dit al een paar jaar zonder problemen. Ik denk dat het allemaal wel mee valt met die verhalen. Vooral als je kijkt naar de hoeveelheden die ik neem in het weekend.Laat er geoon wat tijd tussen zitten en pak niet teveel achter elkaar. Als je er voorzichtig mee om gaan krijg je het juiste effect. Maar ik zou het niemand aanraden die hier geen ervaing mee heeft

Mac...

Badass junkie
Ach ja, wat doet het ertoe. Een vriend van die op de GHB zat kreeg 1 glas champagne aangeboden. Nog voor ie het glas leeg had werd ie al met de ambulance en een hartstilstand naat het ziekenhuis weggevoerd. 3 uurtjes in coma gelegen. Mja, zulke verhalen horen we gelukkig nooit vaker,

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Nou ja, als je graag dood wilt..... kan het best lekker zijn denk ik, GHB en Alcohol en nog een beetje MDMA erbij :hearteyes:

Zal niet de ergste manier zijn om dood te gaan... maar voor degenen die niet dood willen lijkt het me geen goed plan.

Mac...

Badass junkie
Als je niet dood wilt, is het risico idd gewoonweg net iets te groot. Zelfs ik ben dat risico nooit aangegaan (iig dat ik me kan herinneren :tongueout: )

Jeller

Badass junkie
dat is domme combinatie idd.. maar mdma en alcohol te samen is lang niet zo gevaarlijk als alcohol + ghb.. mdma + alcohol is alleen zeer gevaarlijk in grote hoeveelheden alcohol of alsje heel lang danst zonder pauze zal je rapper uitdrogen met alcohol

Pintho

Belezen gebruiker
als ghb en alcohol zijn uitgewerkt zul je jezelf mede dankzij de mdma ontzettend geagiteerd voelen :smilingimp:

lunatic

oud topic :rolleyes:
Maar oke, ghb en alcohol vind ik juist geweldig! Je moet gewoon goed uitkijken wat je neemt.
Ik heb ook weleens xtc erbij genomen, maar dat is gevaarlijk lekker en je gaat he-le-maal uit je plaat. Dan moet je dus echt nog kunnen onthouden hoeveel je op hebt..

erriapo 187

de combinatie boven genoemd is uitermate geschikt om te gaan feesten je begint met een slokje van het witte brijtje uit de ampullle natuurlijk .laat het inwerken tot we een half uurtje is ingetrokken neemt dan bij dezen uwen klompe bruine suiker uit en neme een ter dege brok ten uwen monde en spoelle u gerust door met wat van het edele gerstennat blijve dit gedurende de hele avond doen en je krijgt een hele avond spektakel en trillingskes :stoned:

lunatic

erriapo 187 zei:
de combinatie boven genoemd is uitermate geschikt om te gaan feesten je begint met een slokje van het witte brijtje uit de ampullle natuurlijk .laat het inwerken tot we een half uurtje is ingetrokken neemt dan bij dezen uwen klompe bruine suiker uit en neme een ter dege brok ten uwen monde en spoelle u gerust door met wat van het edele gerstennat blijve dit gedurende de hele avond doen en je krijgt een hele avond spektakel en trillingskes :stoned:

En wat betekend dat allemaal in het Nederlands?? Ik snap tenminste geen reet van wat je hier schrijft.

Bovenaan