ghb de gevolgen

lotti2

Newbie
hallo.

wie kan mij vertellen wat er gebeurt na je ghb hebt toegedient gekregen buiten je wil om.je bent een paar uur van de wereld. hoe kom je daar uit wat zijn de gevolgen?kan je er iets aan over houden?

W.F.L.

Badass junkie
Zeker met alcohol erbij ja. Maar moet zeggen dat ik met GHB op niet echt "van de wereld" ben, maar dat is van geen enkele goed gedoseerde drug eigenlijk. Ik word gewoon wazig. Heb ergere dingen meegemaakt met alcohol.

lotti2

Newbie
het is waarschijnlijk door de drank gedaan.is iemand gevonden en na 3 uur pas weer een beetje bij bewustzijn.voelt zich na dagen nog steeds niet goed

Dreuge

Badass junkie
na out gaan van ghb kwam ik na een uur weer bij. het leek eerder of ik 2 minuutjes weg was. was wel een beetje moe daar na, maar verder niet echt last van gehad. maarja als je het onbewust genomen hebt geloof ik best dat dat heel anders kan zijn.

jimi

Belezen gebruiker
lotti2 zei:
het is waarschijnlijk door de drank gedaan.is iemand gevonden en na 3 uur pas weer een beetje bij bewustzijn.voelt zich na dagen nog steeds niet goed

gebruikt hij verder wel drugs, of zijn jullie echt alleen van de drankjes doen?
dan zou het ook wel gewoon spanning kunnen zijn, ik zou me ook behoorlijk slecht voelen als ik ineens nokkie ga zonder dat ik weet waarom en iemand anders dat dus in je drankje heeft gedaan.

lotti2

Newbie
nee nog nooit en gebeurde op een feestje.alles is zo raar niemand weet meer iets ze zwijgen in alle talen en deze persoon is nog vrij jong en drinkt bijna nooit

jimi

Belezen gebruiker
naar is dat. succes ermee, lijkt me vrij traumatisch als je zelfs nooit drinkt.
als je er gewoon een beetje voor hem bent en erover praat komt het wel goed waarschijnlijk, ik denk dat hij meer in shock is dan dat hij echt lichamelijk opgefokt zou kunnen zijn, dat gaat wel weer over namelijk.

Skippy

Wijs gebruiker
Kennis van mij is voor de trein gesprongen onder de GHB .

Vriendin van mij gaat altijd out na tijdens GHB gebruik, loopt in dr onderbroek de straat op, plast in dr broek en scheld iedereen uit.

Nog een vriend lag spartelend op de grond nadat hij GHB door zn whiskey heeft gemengd en werd wakker in zijn eigen pis.

Nee, paar keer gebruikt maar te veel nare dingen gezien.

jimi

Belezen gebruiker
dat is gewoon fucking dom, klaar.
net als mensen die suicidaal zijn, aan de paddo's gaan, erbij gaan zuipen en nog meer rare dingen en dan van een brug afspringen waardoor de onwetende wereld denkt dat paddo's heel gevaarlijk zijn en absoluut verboden moeten worden.

je moet niet zuipen bij g, en je moet het goed doseren. koop een spuit.
ghb is geen nare drug, mensen die denken dat het allemaal wel losloopt zijn naar.

lotti2

Newbie
en wat als het om een meisje gaat die het overkomen is op een feest en zelf van niets weet?die ze gewoon iets door het drinken hebben gedaan? ben je dan nog leip? of is diegene die het heeft gedaan ziek in zijn hoofd?

Skippy

Wijs gebruiker
lotti2 zei:
en wat als het om een meisje gaat die het overkomen is op een feest en zelf van niets weet?die ze gewoon iets door het drinken hebben gedaan? ben je dan nog leip? of is diegene die het heeft gedaan ziek in zijn hoofd?

Natuurlijk is diegene niet goed bij zn hoofd, maar dit meisje maakt het spul zelf dus ze zal wel iets niet goed hebben gedaan.
:rolleyes:

Bovenaan