Ghb diazepam

langste

Newbie
Hallo beste mensen,

Ik ben sinds gisteren afgebouwd van de ghb 32 ml jellinek ghb per 2 uur.
Ik zit ook al om en nabij 2 jaar aan de diazepam 20 dia en 7.5 zoplicom

In de tijd van de ghb hebben ze de diazepam verhoogd naar 50 mg en 7.5 mirtazapine gegeven.
Nu willen ze me in 3 weken clean hebben hebben van de diazepam.
Hier is het schema, is dit een beetje te doen

Gr Kevin

Bijlagen

• Screenshot_20250501_115325_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20250501_115325_WhatsApp.jpg
    88,9 KB · Weergaven: 29

_shikantaza

Badass junkie
Hallo beste mensen,

Ik ben sinds gisteren afgebouwd van de ghb 32 ml jellinek ghb per 2 uur.
Ik zit ook al om en nabij 2 jaar aan de diazepam 20 dia en 7.5 zoplicom

In de tijd van de ghb hebben ze de diazepam verhoogd naar 50 mg en 7.5 mirtazapine gegeven.
Nu willen ze me in 3 weken clean hebben hebben van de diazepam.
Hier is het schema, is dit een beetje te doen

Gr Kevin
Voor mij zou dit veel te snel zijn, maar er zijn mensen die dit kunnen. Bij 50mg Diazepam denk ik eerder aan een half jaar.

langste

Newbie
Morgen gooien ze er meteen 10 mg af en 5 mg en weer 10mg en weer 5mg. Dan sta ik in 4 dagen al op 20mg. Wat kan ik een beetje verwachten. Ik vind nu de ochtenden het ergste, en ben zo down als maar zijn kan.
Zou dat met afbouwen van diazepam toenemen

Manu76

Badass junkie
Morgen gooien ze er meteen 10 mg af en 5 mg en weer 10mg en weer 5mg. Dan sta ik in 4 dagen al op 20mg. Wat kan ik een beetje verwachten. Ik vind nu de ochtenden het ergste, en ben zo down als maar zijn kan.
Zou dat met afbouwen van diazepam toenemen
Volgens mij vertel je maar een deel van het verhaal en kunnen we niet echt met je meedenken.. Wat is de reden dat je ondersteuning door jou als je vijand geschetst lijkt? Waarom is er niet gekozen voor een andere aanpak?

Heel veel sterkte en je kunt vanalles verwachten. Heel misschien verloopt het soepel, maar het kan ook wel eens een onmogelijk verhaal worden. Iedereen is anders, maar over het algemeen moet je even rustig kijken bij afbouw na 2 jaar gebruik hoe je lichaam en geest reageren.

Cardboard

Wijs gebruiker
Als ik je afbouwschema zo zie, denk ik (qua mijn eigen Jellinek ervaringen) nog; te doen...
Uit ervaring gesproken zou ik zeggen dat het alsnog snel gaat.
Ze geven je wel stabilisatie dagen, stuk meer dan ik gewend ben. Maar zoals eerder genoemd is dit snel, zeker voor de duur van jouw gebruik.

Je kan altijd blijven aangeven bij verpleging én de arts bezoeken dat het je te snel gaat. Niet dat je er veel over te zeggen hebt, alsnog is het belangrijk dat je dit doet.
Misschien evt. een verdere afbouw voor thuis voorstellen als de artsen er niet mee akkoord gaan.

Kanttekening, mijn detox via Jellinek was onsuccesvol en véél te snel, ze wilden er in één klap 10mg vanaf halen. En dit per dag.
Blijf je klachten of zorgen dus echt aangeven bij elke dienst (verpleging).
Sterkte!

Raver

Badass junkie
Is dit de eerste keer dat je dit gaat afbouwen? Dan is t wel te doen.. Maar welke keuze heb je ook verder? Zou er lekker voor gaan!

merelkerel12

Belezen gebruiker
Goh dit is echt veels te snel, vind ik tenminste. Zelf ben ik sinds gisteren klaar met mijn diazepam afbouw en heb 11 maanden over 40 mg gedaan. Maar ik ben dan ook wel intens gevoelig voor schommelingen met medicatie, dat is voor iedereen weer anders. Ik weet niet wat er voor jou mogelijk is, maar misschien een idee om te bespreken met je behandelaren dat je het rustiger en dus poliklinisch kan afbouwen? Ook vooral per dag aankijken hoe het gaat met je ontwenningsklachten als je die hebt en die bespreken met je behandelaren. Je mag er ook wel een beetje heelhuids uit komen. Hopelijk is er een beetje ruimte om je behandelplan aan te passen als het niet gaat

Sterkte!

Relmuis

Wijs gebruiker
Heel veel sterkte en je kunt vanalles verwachten. Heel misschien verloopt het soepel, maar het kan ook wel eens een onmogelijk verhaal worden. Iedereen is anders, maar over het algemeen moet je even rustig kijken bij afbouw na 2 jaar gebruik hoe je lichaam en geest reageren.

Daar sluit ik me bij aan.
De horrorverhalen die ik op dit forum lees zijn niet representatief voor de gemiddelde benzo gebruiker.
Persoonlijk vind ik dit desondanks wel snel, maar belangrijker is wat TS wil.
Altijd aan de bel trekken als je het niet vertrouwt.

langste

Newbie
Dankje jullie wel voor jullie reacties. Ik gebruik ghb vanaf 2018 eerst alleen op feestjes en daarna werd ik goed verslaafd. Tot zo 5 ml wanneer ik er zin in had. Maar toen kon ik ook nog slapen op g. Wakker worden. Klein beetje g en weer slapen. Meestal zo 7 uur met wakker worden.

3 jaar geleden was er geen g meer te krijgen en toen ben ik gestopt. Doormiddel van baclofen maar ik had al tot onheveer 2 ml afgebouwd. 2 dagen baclofen, achteraf veel te weinig want begon me slaap pas naar 3 weken terug te krijgen. En me goede gevoel naar 6 weken ongeveer.
Ik dacht er werkelijk nooit meer aan.

2 jaar geleden weer begonnen. Maar op dat moment kon ik alleen nog maar slapen met 7 ml en dat waren hele korte slaapjes.
Uiteindelijk afgekickt met diazepam pregabaline en baclofen wat echt super goed werkt.
Maar omdat het zo makkelijk ging viel ik steeds terug maar me tolerantie werd door de baclofen ook steeds hoger, dus stopte wel met de ghb terwijl ik toen wel een periodes op 10ml per uur zat ook met die pillen.

Vorig jaar hetzelfde maar ben blijven hangen in baclofen pregabaline en diazepam. Dat hebben ze bij jellinek afgebouwd met ghb. Toen dronk ik er ook bij om nog maar iets te voelen.
Maar goed ik gebruikte niks meer.
Uiteindelijk na 3 maanden ongeveer door een prive kwestie ben ik gaan drinken en diazepam gaan gebruiken. Soms wel 2 liter vieux en 80mg diazepam. Omdat ik niet meer at kwam ik in het ziekenhuis 3 dagen 28mg lorazepam per dag kreeg ik. En spuiten in de nacht omdat ik niet rustig were En omdat ik toen de kliniek niet meer in wou kreeg ik weer contact met jellinek en moest dat afbouwen thuis in 5 dagen. Ik verloor me hele verstand.
Vanaf dat moment ging ik weer ghb gebruiken en diazepam.
Daarom ben ik nu zo bang voor de ontwenning van de benzo. 3 keer van hoge dosis in 1 jaar tijd.
Ik zit nu in de kliniek en ze wilden mij ook de 1e 3 dagen 10 mg per dag eraf doen.

Mvg Kevin

langste

Newbie
Is dit de eerste keer dat je dit gaat afbouwen? Dan is t wel te doen.. Maar welke keuze heb je ook verder? Zou er lekker voor gaan!
Ja ik wil het proberen en de rest thuis. Maar hoe ik jou verhalen heb gelezen gaat is dat ook niet te doen. Een vriendin van deed over 80mg 8 weken wel thuis en keer per week naar de verslavingszorg arts. Zij was alleen misselijk

langste

Newbie
Ja ik wil het proberen en de rest thuis. Maar hoe ik jou verhalen heb gelezen gaat is dat ook niet te doen. Een vriendin van deed over 80mg 8 weken wel thuis en keer per week naar de verslavingszorg arts. Zij was alleen
Dankje jullie wel voor jullie reacties. Ik gebruik ghb vanaf 2018 eerst alleen op feestjes en daarna werd ik goed verslaafd. Tot zo 5 ml wanneer ik er zin in had. Maar toen kon ik ook nog slapen op g. Wakker worden. Klein beetje g en weer slapen. Meestal zo 7 uur met wakker worden.

3 jaar geleden was er geen g meer te krijgen en toen ben ik gestopt. Doormiddel van baclofen maar ik had al tot onheveer 2 ml afgebouwd. 2 dagen baclofen, achteraf veel te weinig want begon me slaap pas naar 3 weken terug te krijgen. En me goede gevoel naar 6 weken ongeveer.
Ik dacht er werkelijk nooit meer aan.

2 jaar geleden weer begonnen. Maar op dat moment kon ik alleen nog maar slapen met 7 ml en dat waren hele korte slaapjes.
Uiteindelijk afgekickt met diazepam pregabaline en baclofen wat echt super goed werkt.
Maar omdat het zo makkelijk ging viel ik steeds terug maar me tolerantie werd door de baclofen ook steeds hoger, dus stopte wel met de ghb terwijl ik toen wel een periodes op 10ml per uur zat ook met die pillen.

Vorig jaar hetzelfde maar ben blijven hangen in baclofen pregabaline en diazepam. Dat hebben ze bij jellinek afgebouwd met ghb. Toen dronk ik er ook bij om nog maar iets te voelen.
Maar goed ik gebruikte niks meer.
Uiteindelijk na 3 maanden ongeveer door een prive kwestie ben ik gaan drinken en diazepam gaan gebruiken. Soms wel 2 liter vieux en 80mg diazepam. Omdat ik niet meer at kwam ik in het ziekenhuis 3 dagen 28mg lorazepam per dag kreeg ik. En spuiten in de nacht omdat ik niet rustig were En omdat ik toen de kliniek niet meer in wou kreeg ik weer contact met jellinek en moest dat afbouwen thuis in 5 dagen. Ik verloor me hele verstand.
Vanaf dat moment ging ik weer ghb gebruiken en diazepam.
Daarom ben ik nu zo bang voor de ontwenning van de benzo. 3 keer van hoge dosis in 1 jaar tijd.
Ik zit nu in de kliniek en ze wilden mij ook de 1e 3 dagen 10 mg per dag eraf doen.

Mvg Kevin
Vorig jaar in de detox toen ik verslaafd wad aan diazepam 30 mg 100 baclofen en 150 pregabaline. Toen kreeg ik maar 21 ml jellinek ghb en 40 mg diazepam om de alcohol op te vangen. Naar 2 weken begon ik toen een beetje te slapen . Toen ik op 12 ml stond had ik nog 30 mg diazepam. En elke 3 dag ging er 5 mg diazepam af en elke dag maar 1 ml ghb. Dat ging uiteindelijk wel aardig

langste

Newbie
Hallo beste mensen. Vandaag zit ik op 30 er gaat vandaag geen 10 af maar 5 mg. Maar me handen zweten als de malle. Wil alleen maar op me kamer liggen en had net koppijn als de malle. Maar het vervelendste is het inwendig trillen. Bah

Mvg kevin

Bovenaan