GHB, eerste keer

3970

Wijs gebruiker
Als je G op de juiste manier gebruikt, en op de juiste manier doseert, kan het een hele fijne drug zijn. Je moet niet te graag willen of te hebberig zijn...

Afgelopen zaterdagavond een hele fijne 2C-B-GHB combi gehad :grin: Ook een aanrader voor de sex :hearteyes:

pushu

Experimenterende gebruiker
voor mij kan dat wel klopen maar voor mijn vriend heb ik twijfels. Aan 2cb kunnen we niet komen, dus houdt het snel op...
Het is echt jammer, maar we moeten er maar mee doen :wink:

3970

Wijs gebruiker
Ook jouw vriend heeft een dosis waarbij hij iets voelt, ik denk dat de eerste mens die immuun is voor drugs (en dus ook medicijnen) nog geboren moet worden. Alleen zal jouw vriend gewoon stukken meer nodig hebben dan een "normaal" iemand. Ik heb ook zo'n vriendin gehad, die had gewoon véél meer nodig van bepaalde stofjes dan anderen, anders voelde ze niets...

Van XTC heb ik bv weer meer nodig dan mijn vrouw, van G minder.(naar verhouding dan, ze is een halve meter kleiner, en ruim 25 kg lichter)

Om nog eens aan te geven wat ik nodig heb, met mijn 1.95m en 95 kg; 4½ om te beginnen, en dan na 2½ uur neem ik 3 bij. Min vrouw(tje) begint met 4, en pakt na 1½ uur 2½ bij...Als ze 2½ uur wacht met bijpakken, is ze weer zo nuchter als op een doordeweekse dag :wink:

xtc4fun

immuun voor drugs/medicatie kan niet denk ik, er gebeurt altijd wel iets, maar dit hoeft niet altijd een voordelig effect te zijn.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het laatste jaar heb ik bijna geen coke, xtc en speed meer gebruikt, maar ik voel er ook bizar weinig van.

Een verklaring kan ik ook niet geven.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Tolerantie misschien? Hoewel dat moeilijk kan met die vriend aangezien het zijn eerste keer was.. Kennelijk heeft hij gewoon meer nodig. Vriend van mij had bij ze eerste keer ook 2 pillen nodig, getest op 140mg.

pushu

toen ik voor het eerst pillen op had was het niet zijn eerste keer. Hij had bijna al alle drugs geprobeerd. Pillen had hij het vaakst gebruikt naar feesten en zo, maar hij was 2-3 jaar clean, dus zou het niet meer mogen uitmaken lijkt mij.

noeli

Kigh zei:
Omdat je makkelijk een overdosis krijgt en het fatale gevolgen kan hebben icm alcohol bv.

Wilde m'n mening er even tussendoor gooien, hoop dat yeti 'tzelfde bedoelde :).
precies jaah

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vannacht een tweede poging gedaan met de GHB en was fantastisch/geil!! :hearteyes: :hearteyes: Begon met 2,5 mm en na een uurtje heb ik nog 1,5 bijgenomen, ik was heerlijk van de kaart!

pushu

mijn eerste keer vorige week was niet echt gelukt. Ik dacht ook dat ik te weinig had genomen. Maar nu, vraag ik me af of ik niet te veel had genomen (de eerste dosis dan, de 2e was duidelijk te veel).
Wat moet ik voelen als het precies goed is? Ik kreeg een zware hoofd en duizeligheid. Herkent iemand dit? Is het dan een goed begin of is het dat ik te veel heb genomen? Want ik ga het volgend jaar weer proberen (heb nog wat thuis liggen) en ik wil het graag goed doen :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Same here, ik ben nu begonnen met 2,5 ipv 2 en na een uurtje nog eens anderhalf erbij en dat bleek dit keer voor mij perfect te zijn. Je moet het gewoon toch voor jezelf een beetje uitvogelen...

Flugeltje

Wijs gebruiker
Bijdoseren is riskanter dan plots genoeg nemen.

Neem een goede dosis en wacht. Als je hoofd waar begint te wegen en je word duizelig heb je teveel genomen

Bovenaan