Ik ben een paar 2 weken geleden in Belgie (Carre) uit geweest met een groep collegas (Horeca personeel en portiers). Ik ben zelf 36 jaar, portier en barkeeper en goed getraind. In de bus daar naartoe heb ik wat alcohol gedronken. In de disco zijn we verder gegaan aan de Baco's, wat ik altijd drink als ik uitgaat (2 a 3 keer per jaar). Ik kan aardig wat hebben, maar daar heb ik een hele nare ervaring gehad. We waren koud 2 uurtje binnen, ik stond te dansen en weet nog dat ik achterover viel en Knock-out ging. Ik werd buiten wakker en heb daar samen met een vriend gezeten die ook doorgeflipt was en niet meer binnen mocht. Die 2 uur weet ik nog tot we de bus in gingen daarna weet ik het niet meer. In de bus heb ik na navraag de vrouwelijke collegas seksueel benaderd (mondeling). Toen we de bus weer uitgingen kwam ik weer bij en weet dus wel nog dat ik naar huis ben gelopen. Ik weet ook dat ik onderweg zeker 3 keer onderuit ben gegaan en dat ik thuis ben aangekomen. Daarna ben ik gaan slapen maar dat weet ik weer niet.
Ik heb daarna zeker 2 dagen last gehad van mijn evenwicht, ogen (scheel kijken) en een vreselijke koppijn.
Dit was dus geen kater want dat gevoel ken ik wel. Ik ben meerder malen in mijn leven onder narcose geweest en de naverschijnselen van de hierboven beschreven ervaring lijken hier heel veel op. Een vrouwelijke collega vertelde mij dat ze per ongeluk van mijn Baco had gedronken en ook in een wat lichtere vorm de naverschijnselen had.
Zou dit GHB zijn geweest? Er bleken zeker 10 mensen drugs bijgehad te hebben, dus ligt de dader op het kerkhof.
Ik heb daarna zeker 2 dagen last gehad van mijn evenwicht, ogen (scheel kijken) en een vreselijke koppijn.
Dit was dus geen kater want dat gevoel ken ik wel. Ik ben meerder malen in mijn leven onder narcose geweest en de naverschijnselen van de hierboven beschreven ervaring lijken hier heel veel op. Een vrouwelijke collega vertelde mij dat ze per ongeluk van mijn Baco had gedronken en ook in een wat lichtere vorm de naverschijnselen had.
Zou dit GHB zijn geweest? Er bleken zeker 10 mensen drugs bijgehad te hebben, dus ligt de dader op het kerkhof.
sinds toen moet ik van die ghb niet meer veel weten heb het af en toe nog gedaan maar een heel ietsiepietsie maar nu niet meer