GHB en een jointje

Atropa

Bewuste gebruiker
THC is niet actief op de receptoren die de essentiële lichaamsfuncties reguleert (Ademhaling, Hartslag etc) en heeft geen synergetisch effect met GHB.

Uiteraard kan het natuurlijk wel zo zijn dat je er gedesoriënteerd van raakt (oppassen in welke omgeving je bent), maar zolang je je houd aan de veilige marges van GHB is het geen probleem.

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Dit was mijn Focking Favrit, nadat mijn dosis ghb weer binnen was kon ik het toch niet meer laten om naar de shop te gaan. :stoned:

azerty1987

Belezen gebruiker
ben er geen fan van. als ik g pak en daarna een j rook worden bij mij de nadelige effecten zoals misselijkheid en duizeligheid enorm versterkt.. ook word ik er gewoon extreem lam van op zo'n moment...

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Haha is best wel lekker om dan een jointhe te roken krijg je van die heerlijke afdraaiers van met een weedjointje dan he. Hasj vind ik dan ook erg lekker te roken minder afdraaiers en t smaakt dan gewoon erglekker :grin::grin::grin: !!!

Astrix_7

Experimenterende gebruiker
Alhoewel bij G en een joint met wiet en hash, het mij hoofdpijn geeft "the day after". Oja dan heb ik het over 4,4 ml G + wiet & hash combi trouwens..

Het zal vast per persoon verschillen natuurlijk :wave:

Oja, let wel op dat je fijn moteriek niet heel lekker loopt (mis grijpen en geen balans kunnen houden) :tearsofjoy:

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik blow nooit, dus misschien dat ik daarom toen ik eens een jointje rookte na het innemen van een paar ml GHB, alleen nog maar door de kamer heen kon kruipen. :grin: Ik word normaal trouwens best para van blowen, maar in combo met G werd ik dat niet.

Bovenaan