ghb en efexor

azerty1987

Belezen gebruiker
weet iemand of het mogelijk is om ghb en efexor te combineren? in een hele kleine hoeveelheid voor een enkele x natuurlijk...

gebruik verder ook niks...

efexor is een ssri/snri ik weet dat mdma en speed heeel gevaarlijk zijn... dus ik denk ik vraag het even

grts, :stoned:

danee

Newbie
ikzelf gebruik ook efexor. mdma kan idd serotonine vergiftiging veroorzaken. Het gaat vaak goed maar kan ook heel plotseling de dood als gevolg hebben.

Met GHB loop je dit risico niet.
De risoco's van GHB met efexor zijn:

GHB versterkt de versuffende werking van efexor. Dus voorzichtig doseren. Eerst met weinig beginnen en neem pas een andere keer meer als het te weinig was. Zo loop je het minst risico op out gaan.

GHB brengt je dopamine en je serotonine aanmaak in onbalans. Dat is juist waar je efexor voor slikt. Met andere woorden, het vertraagt het genezingsproces.

Ikzelf heb ook nu twee maal ghb gebruikt. 1x 3,5 ml en de keer daarop 5 ml. Ik gebruik 75 mg efexor. Het enige wat ik gemerkt heb is dat ik een week lang weer een lichte terugval heb gemerkt van mijn depressie.

Niet te vaak doen dus, ik hou het een beetje als een extraatje.

Zo nu en dan blow ik ook een beetje, dat kan ook geen kwaad met efexor. Maar daarvoor geld hetzelfde. teveel en te vaak vertraagt het genezingsproces. Ik heb navraag gedaan bij drugsinfoteam. De arts daar rade het gebruik van GHB af omdat dit je hersens teveel in onbalans brengt. Een klein beetje blowen, 1 a 2 per week kon geen kwaad.

Wil je advies wat in jou geval het beste is raad ik je aan om contact met ze te zoeken. www.drugsinfoteam.nl Het duurt soms wel een paar weken voordat je antwoord krijgt.

Veel succes

wausie

Experimenterende gebruiker
GHB doet niets met serotonine d8 ik.
dus volgensmij maakt het voor het genezings procec niet heel veel uit.

Flugeltje

Wijs gebruiker
wausie zei:

Maar het doet wel iets met je dopamine, en dopamine is ook verantwoordelijk voor een depressie dacht ik...

Drientje

DF-koning
Flugeltje zei:
wausie zei:

Maar het doet wel iets met je dopamine, en dopamine is ook verantwoordelijk voor een depressie dacht ik...

Mensen met parkinson hebben ook te weinig dopamine... Wees voorzichting!

xtc4fun

ik gebruik zelf ook AD in combinatie met GHB
ik merk wel wat verschil van ghb gevoel dan voordat ik AD gebruikte
(sinds een half jaar ongeveer)

als ik nu (niet teveel natuurlijk)ghb neem krijg ik ontzettend groote
pupillen en lijkt het voor de buitenwereld of ik extreem strak sta.

ik voel minder moeheid gevoel van de ghb bij juiste dosering maar outgaan gebeurt sneller (bij mindere hoeveelheid) en in 1 klap.

ik gebruik de AD niet voor een depressie dus veel meer kan ik er niet over vertellen uit ervaring.

alleen dat je minder nodig hebt.
vroeger had ik tog zeker 5-6 ml nodig om het goed te voelen.
nu heb ik al enig effect bij 1 - 1.5 -ml en een goed effect bij 3-4

xtc4fun

Drientje zei:
Flugeltje zei:
wausie zei:

Mensen met parkinson hebben ook te weinig dopamine... Wees voorzichting!

mensen met schizofrenie/psychose hebben een te hoog aan dopamine
het enigste wat ik weet is dat blowen dit kan veroorzaken.

wat ghb precies met het dopamine gehalte doet op het moment van gebruik en na uitwerking weet ik niet.
wat ik wel weet is dat je angstig kan worden na flink g gebruik.

Bovenaan