ikzelf gebruik ook efexor. mdma kan idd serotonine vergiftiging veroorzaken. Het gaat vaak goed maar kan ook heel plotseling de dood als gevolg hebben.
Met GHB loop je dit risico niet.
De risoco's van GHB met efexor zijn:
GHB versterkt de versuffende werking van efexor. Dus voorzichtig doseren. Eerst met weinig beginnen en neem pas een andere keer meer als het te weinig was. Zo loop je het minst risico op out gaan.
GHB brengt je dopamine en je serotonine aanmaak in onbalans. Dat is juist waar je efexor voor slikt. Met andere woorden, het vertraagt het genezingsproces.
Ikzelf heb ook nu twee maal ghb gebruikt. 1x 3,5 ml en de keer daarop 5 ml. Ik gebruik 75 mg efexor. Het enige wat ik gemerkt heb is dat ik een week lang weer een lichte terugval heb gemerkt van mijn depressie.
Niet te vaak doen dus, ik hou het een beetje als een extraatje.
Zo nu en dan blow ik ook een beetje, dat kan ook geen kwaad met efexor. Maar daarvoor geld hetzelfde. teveel en te vaak vertraagt het genezingsproces. Ik heb navraag gedaan bij drugsinfoteam. De arts daar rade het gebruik van GHB af omdat dit je hersens teveel in onbalans brengt. Een klein beetje blowen, 1 a 2 per week kon geen kwaad.
Wil je advies wat in jou geval het beste is raad ik je aan om contact met ze te zoeken.
www.drugsinfoteam.nl Het duurt soms wel een paar weken voordat je antwoord krijgt.
Veel succes