|
| This dangerous interactions section is a stub. As such, it may contain incomplete or invalid information. You can help by expanding upon or correcting it. |
Psychedelica en antidepressiva zijn uitermate gevaarlijk in combinatie met lithium.
QUOTE]
Deels mee eens, maar GHB is een 'gelijkaardig' soort zout dat al aanwezig zit in het lichaam. En antidepressiva kunnen best gecombineerd worden met Lithium, mits een goede opvolging. Ik heb het 3 jaar gedaan.
Daarnaast lijkt drugsgebruik sowieso geen goed idee als je de diagnose manisch-depressief hebt.
QUOTE]
Ok, het is niet makkelijk. Het vergt veel opzoekingswerk en een goede verstandhouding met je psych. Maar als je daartoe bereidt bent kan er nog veel. Zo maken mijn MDMA sessies deel uit van mijn therapie, kan ik gerust keta proberen en rook ik elke avond al 15-20 jaar 1 joint, omdat zowat alle in- en doorslapers bij mij niet werkten.
Waar het schoentje wringt is de verslavingsdrang bij bipolairen. Die ligt veel hoger dan bij andere mensen. Dat maakt dat ik zeer gestructureerd omga met mijn druggebruik. Apps, schema's, urenlang lezen, je naasten,... En dat werkt voor mij. Ik zeg Mij, omdat ik niet kan praten over anderen, hieromtrent. Wat werkt voor mij werkt misschien niet voor een ander...
| This dangerous interactions section is a stub. As such, it may contain incomplete or invalid information. You can help by expanding upon or correcting it. |
Ja sorry, ik wou je ook niet op de vingers tikken ofzo, maar over Lithium stond er niets. En als hij GHB wil combineren moet hij dat aan zijn arts vragen, toch ?Bron is psychonautwiki, ik haal daar vaker info vandaan. Maar:
This dangerous interactions section is a stub.
As such, it may contain incomplete or invalid information. You can help by expanding upon or correcting it.
Zijn goede richtlijnen maar niet de heilige graal of zo.