Ghb en Phenibut

N1987

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraagje…
Ik gebruik al een goed 1,5 jaar Phenibut, zoon 2,5 gr. per dag. Nou heb ik 2 maanden 24/7 ghb erbij gepakt, ik weet “is niet slim!🥲”. Ik ben Cold Turkey zoon 4 dagen geleden gestopt met Ghb. Ik heb toen 2 dagen Phenibut opgeschroeft naar zoon 5gr. Ik zit nu weer 2 dagen op mn oude dosis van 1,5gr.
Af en toe neem ik ook Pammetjes erbij. Maar laatste nacht heb ik dat niet gedaan. Maar mijn vraag is, ik slaap gewoon max. 6 uur achter elkaar door en als ik dan weer terug ga naar bed slaap ik weer zoon 6uur, heb dat nog nooit gehad…. Is dat wel normaal?, voel me ook echt heel moe. Iemand een tip of antwoord hoe dit kan??. Ja ik weet ik ben niet slim bezig/bezig geweest.

Theundertaker

Experimenterende gebruiker
Phenibut is enorm slecht voor je nieren dat kan ik je wel zeggen dit is niet iets wat je kan blijven gebruiken.
Voor de rest ghb en phenibut samen gebruiken en pammetjes erbij... Wees blij dat je nog leeft!

Nickjeee

Belezen gebruiker
Dagelijks Phenibut is niet goed, daar zou je echt mee moeten stoppen. Advies is niet meer dan 2 tot 3 x per week. Moe de dag na phenibut heb ik ook meerdere keren ervaren.

De Zandman

DF-koning
Wat is dat toch voor een spul, phenibut?
Hoe is de werking van dat materiaal?
Het is verslavend geloof ik, als ik het goed lees?
Graag informatie van een kenner!

Nickjeee

Belezen gebruiker
Wat is dat toch voor een spul, phenibut?
Hoe is de werking van dat materiaal?
Het is verslavend geloof ik, als ik het goed lees?
Graag informatie van een kenner!
GABA-analoog, zeg maar familie van Pregabalin, Baclofen en GHB. Werking is wel lang en come-up kan ook uren duren. Als alternatief is er F-phenibut dat sneller werkt en korter duurt. Ik heb nooit GHB gedaan maar Phenibut wel, bij doses rond 1,5-2g een mood-lifter en licht drinken gevoel. Ik vermoed dat GHB nog iets heftiger/recreatiever is o.b.v. trip reports maar ik kan het dus niet zelf vergelijken.

Bovenaan