GHB en sex

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lauu zei:
Had hij niet teveel op? dan ga je out...

Dit was alleen niet even gewoon out gaan... Het is en blijft gewoon een link goedje, waarbij het snel eens goed mis kan gaan. Ik heb nou al zoveel van deze "bijna-dood-ervaringen" voorbij zien komen (inclusief in mijn eigen omgeving). Ik blijf dit soort berichten dus toch echt als serieuze waarschuwingen zien!

Vigilante

Wijs gebruiker
Heb het geprobeerd was inderdaad heerlijk maar ik vind wel dat het lastig is om de juiste dosering te vinden.
Waar je normaal met iets te veel of iets te weinig prima uit te voeten kan, heb ik het idee dat het met sex erbij veel nauwkeuriger moet voor een goed resultaat.

Bi@nc@

Newbie
Lauu zei:
Had hij niet teveel op? dan ga je out...

Blijkbaar was het veel te veel, hij is niet gewoon out gegaan, hij is compleet van de wereld geweest.... Of veel te veel, denk een combi van factoren... weinig slaap, weinig gegeten, wijntje, xtc en dan nog ghb erbij was blijkbaar teveel van het goede. En het was absoluut niet de eerste keer dat hij X of G gebruikte, doen we al jaren, maar dit hebben we gelukkig nog nooit meegemaakt en willen we ook nooit weer meemaken.
Wij houden het voortaan wel bij alleen xtc.

Bovenaan