Paranoize.
Badass junkie
Is ook best wel ironisch, mensen op een drugsforum junkies noemen en verwachten dat mensen er positief op reageren🤣
Vrouwen worden over het algemeen meer opgewonden van een juiste dosis G, dan juist van stims als speed en coke, wel overigens in de combinatie hiervan. 99% vrouwen die aan coke zitten of speed = -10.000 zin 😂Niet heel vaak nee. En inderdaad, als ik begin met iets word ik vaak wel geil en sex voelt wel lekkerder aan. Maar ik word vaak niet perse geil van g, terwijl ik dat bij andere stimulanten vaak wel heb..
Best wel gek he, mensen uitschelden en denken dat het vriendelijk ontvangen wordt. Zo maak je vriendenIs ook best wel ironisch, mensen op een drugsforum junkies noemen en verwachten dat mensen er positief op reageren🤣
Zie dat niet echt als uitschelden, tis meer de manier waarop je het zegtBest wel gek he, mensen uitschelden en denken dat het vriendelijk ontvangen wordt. Zo maak je vrienden(s)
Vrouwen worden over het algemeen meer opgewonden van een juiste dosis G, dan juist van stims als speed en coke, wel overigens in de combinatie hiervan. 99% vrouwen die aan coke zitten of speed = -10.000 zin 😂
Het zal misschien niet vervelend bedoeld zijn, maar dit soort termen passen niet echt bij ons forum en onze mission-statement. Staat heel duidelijk op de home-page:Ja maar jullie zijn junkies
Ben je dat niet dan 😘Wie de fuck noem jij junkie?
Ik was daar een van ja, en dacht echt dat je het serieus bedoelde. Ik krijg dit soort opmerkingen weleens serieus van mensen dus vind het ook niet leuk als anderen het te horen krijgen. Niet dat ik het erg vind om te horen, ik weet toch zelf dat het niet zo is.Soms worden me grapjes echt verkeerd begrepen
Gelijk 2 angry likes😰
Uhm, verschilt trouwens ook hoor en vaak alleen in het begin. Maar vaak 3mmc, xtc, truffels. En pep ook maar dan vaak alleen met een paar drankjes erbij 🙈 zullen nog wel meer zijn hoor die ik vergeet..Bij wat dan wel? weten we ook allemaal gegeven met je verjaardag 😈🤣
Nee, ik ben opgegeven 🥺😂Ben je dat niet dan 😘
Echt he 🤣
Ik dus niet, zei het toch dat ik raar ben 🤣Vrouwen worden over het algemeen meer opgewonden van een juiste dosis G, dan juist van stims als speed en coke, wel overigens in de combinatie hiervan. 99% vrouwen die aan coke zitten of speed = -10.000 zin 😂
Idd zeg! HahaSoms worden me grapjes echt verkeerd begrepen
Gelijk 2 angry likes😰
Nee doe ik niet hoorHm. Alleen vrienden en ik mag mezelf junkie noemen. Onbekende niet 😛
Vorige twee keer met ghb werd ik alleen maar hyper hahaAls je wat loom wordt van de ghb is het ook wel fijn om er een lijntje speed bij te snuiven. Maakt het wel wat gevaarlijker om te overdosen sinds de speed de ghb wat dempt.
Logisch, alleen close friends en sommige DF leden mogen mij verwoorden. Als een vreemde mij dit noemt kan je maar beter excuseren 😂 Is nogal een negatieve lading vindt je niet.Soms worden me grapjes echt verkeerd begrepen
Gelijk 2 angry likes😰
Hahaha, herkenbaar. Soms wel echt ADHD achtig als je G op hebt en ergens super enthousiast over bent.Vorige twee keer met ghb werd ik alleen maar hyper haha
We leggen het zeker achter in de koelkast zonder label en als er visite komt even ergens anders in de donkere schuur. Niemand anders kan erbij. De sweetspot is geen probleem maar het gevoel is toch anders bij X dan bij G. Maar we blijven experimenteren met de dosis.@bond Ik heb alleen GHB gebruikt in combinatie met speed, nooit alleen GHB.
Maar XTC werkt ook weer heel anders wat dat betreft dan speed, dus zou best aan die combinatie kunnen liggen.
En het hoeft ook niet altijd zo te werken dat je er geil van word, ligt ook aan hoe je je voelt, de setting, de dosis etc.
Met GHB is dat gewoon echt iets wat je door ervaring moet leren wat voor jou/jullie werkt.
Dus gewoon voorzichtig mee blijven experimenteren zou ik zeggen. Dan kom je er hopelijk achter of je die sweetspot ( of G-spot haha) kunt vinden samen
Tip: leg je GHB niet in een drinkflesje zonder etiket in de koelkast haha. Was dus een keer bij die vriend waar ik het mee gebruikt heb, en ik wilde 's ochtends alvast ontbijten toen hij nog op bed lag. Dus ik pakte ontbijt uit de koelkast en zag een flesje in de groentenla liggen. Ik dacht dat het gekoeld water was, dus wilde dat als ontbijt drinken. Toen ik de fles openmaakte was ik blij dat ik niet gedachteloos al een slok had genomen, want dat bleek dus een halve liter GHB te zijn ipv water 🙈
Je legt het zonder label in de koelkast? Ik zou geen enkel risico nemen en het wel erop schrijven. Stel je voor dat iemand onverwacht per ongeluk een slokje ervan neemt, dat is een overdosis.We leggen het zeker achter in de koelkast zonder label en als er visite komt even ergens anders in de donkere schuur. Niemand anders kan erbij. De sweetspot is geen probleem maar het gevoel is toch anders bij X dan bij G. Maar we blijven experimenteren met de dosis.
Zal ik maar niet zeggen wat ik zonder label in de koelkast heb staan? 😬Je legt het zonder label in de koelkast? Ik zou geen enkel risico nemen en het wel erop schrijven. Stel je voor dat iemand onverwacht per ongeluk een slokje ervan neemt, dat is een overdosis.
Wat dan? Ik ben heel benieuwd!Zal ik maar niet zeggen wat ik zonder label in de koelkast heb staan? 😬
ghb🙈 maar ik heb nooit visite, en de visite die ik heb zit niet in mijn koelkast..Wat dan? Ik ben heel benieuwd!
Hier hetzelfde hoor. Visite bied ik zelf wel drinken aan 😂ghb🙈 maar ik heb nooit visite, en de visite die ik heb zit niet in mijn koelkast..
ja ik ookHier hetzelfde hoor. Visite bied ik zelf wel drinken aan 😂
Ik heb het ook in een fles zitten wat niet een typische drinkfles is. Dus erg aantrekkelijk is het sowieso niet om die uit de koelkast te pakken 😂ja ik ookplus de fles waar het in zit, zit een extra beveilliging op. dus die krijg je ook niet zo makkelijk open..
Iemand moet je aanraken en dan begint het pas.Ik bijna nooit eigenlijk. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Dat klopt ja, als iemand mij aanraakt begint het wel bij mij 😬Iemand moet je aanraken en dan begint het pas.
Zonder dat word je niet geil nee..
Wist niet dat je het kunt invriezen?Ik heb het in glazen potjes zitten, die waar groenten in hebben gezeten, die zitten weer in een afgesloten geldkistje, en dat kistje ligt in de vriezer! 😂
Het bevriest ook niet, het wordt alleen wat dikker/stroperigWist niet dat je het kunt invriezen?
Nee kan ook niet. Als het bevriest is het vermengd met water.Wist niet dat je het kunt invriezen?
Heeft dat invloed op de werking?Het bevriest ook niet, het wordt alleen wat dikker/stroperig
Ben je weer bezig 😅Is ook best wel ironisch, mensen op een drugsforum junkies noemen en verwachten dat mensen er positief op reageren
Eraan denken of mijn partner zien zet het anders goed in gang bij mij.Iemand moet je aanraken en dan begint het pas.
Zonder dat word je niet geil nee..
Niet dat ik weet. Maar ik zou het niet opdrinken als het zo koud is 😬 je lichaam is niet gemaakt voor dingen van -18Heeft dat invloed op de werking?
Bij mijn laatste keer truffels was ik bijna non stop hitsig 🙈Eraan denken of mijn partner zien zet het anders goed in gang bij mij.
Maar ik snap je punt. De uiteindelijke G ervaring is zeer afhankelijk van set en setting. Gek genoeg vergelijkbaar met psychedelica... Maar je hoort hier mensen (bijna) nooit over.
Weet je dat zeker? Want op kamertemperatuur krijgen bacteriën de kans om te groeien. Ik doe een jaar met een kwart liter.Nee kan ook niet. Als het bevriest is het vermengd met water.
@Natozlato ghb hoeft niet in de koelkast of vriezer. Gewoon op kamer temperatuur kan je het bewaren. En het gaat jaren mee.