Ghb ervaringen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

whitesugar

Badass junkie
Oei. Ik lees wel wat risico's..
Na ongeveer 1,5 uur? Het moet minimaal 1.5 uur zijn, beter is 2 uur. Ongeveer is te risicovol. Doe je het een uur later komt het dubbel zo hard aan, en ook na 1 uur en een kwartier kan je absoluut niet bijpakken. De reden dat je ermee wegkomen is omdat je maar de helft van je 1e doseringen pakt, maar alsnog is het niet goed. Beter kan je na 2 uur dezelfde doseringen nemen. Dan heb je 4 topuren ipv schommelingen in je effect, tijd en doseringen.

Ik heb heel veel tips gepost in dit topic. Is uiteraard aan jou wat je ermee doet..maar het is qua doseringen niet echt vergevingsgezind 0.5ml kan al het verschil zijn tussen fun en knikkebollen. 1 ml erbij kan je in slaap brengen.
Dan gaat het niet zozeer om hoeveel je neemt, maar het stapelen in je lichaam bij te snel bijpakken

Hoeveel rondjes doe je? Het is inderdaad zeer verslavingsgevoelig. Ben iig blij dat je geen dopjes gebruikt. Waar merk je aan dat een pauze welkom is?

Ik bedoel het niet aanvallend :) interesse, en er zit nu eenmaal een gebruiksaanwijzing bij (zou wel handig zijn, maar daar is DF voor)
Oow lijkt me juist leuker als je naar anderhalf uur ongeveer bijneemd omdat je dan op 1 niveau blijft? Dat meende ik overal te lezen tenminste. En voor mij is dit niet te snel hoor, 1 uur is inderdaad wel te snel, had laatst 1 keer te snel bijgenomen omdat ik met te weinig begonnen was en had het gevoel dat ik bijna out ging maar het ging nog goed gelukkig!

En een pauze merk ik omdat mijn school er anders aan gaat ben ik bang en wat ik zei dat het heel verslavend werkt bij mij

En komt niet aanvallend over hoor, iedereen heeft weer andere tips en meningen over doseren, blijft een lastig iets denk ik. Denk dat het vooral belangrijk is dat je zelf doseerd en het niet door iemand anders laat doen en inderdaad bij mensen bent die je vertrouwd.

whitesugar

Badass junkie
Ai..een fysieke ghbverslaving gaat razendsnel. Je hebt nu een binge van 3 dagen gehad.
Het (trieste) record wat ik heb meegemaakt was na 6 dagen nonstop fysiek afhankelijk (normaal na 2 weken en ook dat is snel) dagenlang hartklachten gehad, enorme angsten. Heeft meer tijd moeten besteden aan detoxen en psychisch herstellen dan het 6daagse gebruik, want hoe rot afkicken is. Ik weet niet wie het meest terugvalt..hero of ghb..maar de vergelijking zegt al genoeg.

Ze zeggen dat je kan afkicken door af te bouwen..dit lijkt eigenlijk nooit zonder medicatie. Ik gun je het effect. Maar wat er nu met 3mmc aan de hand is..die periode leek er ook te zijn geweest met G. Dus als ik zo'n berichtje lees kan ik het niet laten te reageren met goede bedoelingen.
Ik had ook vreselijke hartkloppingen toen ik stopte en probeerde te slapen, wat dus echt niet lukte. Leek wel of ik pep op had man niet normaal. En het is gewoon heerlijk spul, bleef het letterlijk de hele tijd voelen zonder een kater erna..

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ik had ook vreselijke hartkloppingen toen ik stopte en probeerde te slapen, wat dus echt niet lukte. Leek wel of ik pep op had man niet normaal. En het is gewoon heerlijk spul, bleef het letterlijk de hele tijd voelen zonder een kater erna..
Het is zeker heerlijk.maar als jii na 3 dagen al zulke heftige ontwenning hebt(het is.meer.een afkickverschijnsel) kun je nagaan hoe close je dan bij een verslaving zat..nog 3 dagen verder en je had niet eens mogen stoppen omdat dat levensgevaarlijk is(ik overdrijf niet)

Gemiddeld 50% krijgt bij cold turkey een insult of delier dat kan fataal aflopen. Hartklachten horen er ook bij, als iemand overlijd daaraan was er vaak al een hartprobleem. andere 50 % komt er.ook niet makkelijk vanaf met insomnia,hartklachten,zweten,koorts,angst,jeuk van 'beestjes'

Vooral het psychische word onderschat.de angst is vaak een doodsangst.
Ik vraag altijd aan cliënten die cold turkey geprobeerd hebben te stoppen van heroïne en ghb welke het ergst was.

Antwoord is altijd hetzelfde:
Heroine en ghb zijn het ergst,Soms de GHB zwaarder nooit andersom..dat zegt toch wel wat...

Het is eigenlijk.een vloek dat het zo goedkoop is en je vaak heel veel in huis hebt daardoor.

Bingen kan met ijzeren discipline. Maar hou er dan maanden tussen en geen 3 dagen.

Ik raad altijd aan afspraken te.maken. Al is het maar met jezelf ..maximaal 4 rondjes.
Er zijn een hoop trucjes om ontwenning te ontlopen, maar dit word vaker misbruikt om.de g te blijven misbruiken. Averechts dus.

Wel goede.ervaringen met een benzo..spreek bv 4 rondjes af. 19.00-20.30-22.00-23.30
Neem om 01.00 temazepam.in(of wat anders)
Dit stopt je cravings en stok achter de deur om.te slapen. Neem aan als iemand wakker word dat die niet meteen op.de.G duikt.

Geen truukjes dus om gebruik vol te houden, maar juist in toom.

whitesugar

Badass junkie
Ok, fijn dat je zo eerlijk bent, maar dit is wel een rode vlag nu.
Drie dagen achter elkaar, poeh....
Stop nu het nog (net) kan, want je rolt echt een verslaving in en dat wil je echt niet.

Ik blijf graag genieten van je mooie kleur haren 😉
Haha, haar word hopelijk binnenkort weer blauw😜 en ben ook gestopt ja gelukkig niet eens moeite gehad om niet bij te nemen ook al heb ik het wel in huis liggen. Maandag had ik voor het laatst genomen.

whitesugar

Badass junkie
Het is zeker heerlijk.maar als jii na 3 dagen al zulke heftige ontwenning hebt(het is.meer.een afkickverschijnsel) kun je nagaan hoe close je dan bij een verslaving zat..nog 3 dagen verder en je had niet eens mogen stoppen omdat dat levensgevaarlijk is(ik overdrijf niet)

Gemiddeld 50% krijgt bij cold turkey een insult of delier dat kan fataal aflopen. Hartklachten horen er ook bij, als iemand overlijd daaraan was er vaak al een hartprobleem. andere 50 % komt er.ook niet makkelijk vanaf met insomnia,hartklachten,zweten,koorts,angst,jeuk van 'beestjes'

Vooral het psychische word onderschat.de angst is vaak een doodsangst.
Ik vraag altijd aan cliënten die cold turkey geprobeerd hebben te stoppen van heroïne en ghb welke het ergst was.

Antwoord is altijd hetzelfde:
Heroine en ghb zijn het ergst,Soms de GHB zwaarder nooit andersom..dat zegt toch wel wat...

Het is eigenlijk.een vloek dat het zo goedkoop is en je vaak heel veel in huis hebt daardoor.

Bingen kan met ijzeren discipline. Maar hou er dan maanden tussen en geen 3 dagen.

Ik raad altijd aan afspraken te.maken. Al is het maar met jezelf ..maximaal 4 rondjes.
Er zijn een hoop trucjes om ontwenning te ontlopen, maar dit word vaker misbruikt om.de g te blijven misbruiken. Averechts dus.

Wel goede.ervaringen met een benzo..spreek bv 4 rondjes af. 19.00-20.30-22.00-23.30
Neem om 01.00 temazepam.in(of wat anders)
Dit stopt je cravings en stok achter de deur om.te slapen. Neem aan als iemand wakker word dat die niet meteen op.de.G duikt.

Geen truukjes dus om gebruik vol te houden, maar juist in toom.
Oow bedankt voor de tips! En die hartkloppingen zouden trouwens ook een combinatie kunnen zijn met andere drugs die ik gebruikt had 😬 plus het feit misschien dat ik nog niet helemaal fit ben..

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Oow bedankt voor de tips! En die hartkloppingen zouden trouwens ook een combinatie kunnen zijn met andere drugs die ik gebruikt had 😬 plus het feit misschien dat ik nog niet helemaal fit ben..
Ja, hoeveelheid rondjes afspreken met die benzo aan het eind zal je zeker helpen! Ook als je combineert met andere drugs. Fijn dat je ervoor openstaat! Geniet ervan een volgende keer :)

whitesugar

Badass junkie
Ja, hoeveelheid rondjes afspreken met die benzo aan het eind zal je zeker helpen! Ook als je combineert met andere drugs. Fijn dat je ervoor openstaat! Geniet ervan een volgende keer :)
Benzo heb ik gehad, heeft helaas niet geholpen heb maar 2 uurtjes kunnen slapen... voor de volgende keer iets meer bestellen en meer nemen denk ik.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Benzo heb ik gehad, heeft helaas niet geholpen heb maar 2 uurtjes kunnen slapen... voor de volgende keer iets meer bestellen en meer nemen denk ik.
Welke benzo neem je normaal? En hoeveel mg
Weet ook niet wat voor andere drug de je gebruikt. Ik denk uppers toch?

whitesugar

Badass junkie
Welke benzo neem je normaal? En hoeveel mg
Weet ook niet wat voor andere drug de je gebruikt. Ik denk uppers toch?
Dit was etizolam en 1 pilletje genomen volgensmij 1 mg weet het niet zeker. Dit was ook mijn 1e keer dus wist niet hoeveel ik moest nemen. En heb ook uppers gebruikt maar dit was zeker wel 9 uur geleden.

De volgende keer maar wat meer proberen dus, al snap ik nog niet dat ik na ghb niet kan slapen maargoed.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Dit was etizolam en 1 pilletje genomen volgensmij 1 mg weet het niet zeker. Dit was ook mijn 1e keer dus wist niet hoeveel ik moest nemen. En heb ook uppers gebruikt maar dit was zeker wel 9 uur geleden.

De volgende keer maar wat meer proberen dus, al snap ik nog niet dat ik na ghb niet kan slapen maargoed.
Dat is heel logisch. Er zijn veel leden die het hier waanzinnig kunnen uitleggen. Als ik mij niet vergis is @Neo-Shulginist 1 van die leden.
maar zoals ik het begrijp heeft het te maken met je dopamine.
In het begin remt de GHB de afgifte van dopamine, dit is 1 van de dingen wat het effect creëert. Maar als de GHB uitwerkt word die dopamine juist weer versneld vrijgegeven.
Dopamine zorgt voor dat gevoel dat je heel wakker en alert bent..het maakt het dus ook onmogelijk om tijdens dat proces direct weer in slaap te vallen.

Hoe hoger de dosering hoe hoger de effecten van dopamine. Daarom worden verslaafden in de nacht elke 2 uur wakker, de G werkt uit en ze worden vaak in 1 klap met wijde ogen klaarwakker. De enige manier om dat tegen te gaan is weer G te gebruiken en zo blijf je in dat cirkeltje..

Als je 1 x G neemt en je wacht een paar uur zou je prima moeten kunnen slapen, maar hoe meer rondjes hoe meer het ontregeld.

Ook bij een overdosis zie je patiënten na een urenlange comateuze toestand ineens met wijdopengesperde ogen liggen. Soms zakken ze weer weg of ziek. Maar het is verbazingwekkend hoe snel ze weer alert zijn.

Een benzo eringooien als je veel last hebt van de dopamineafgifte heeft dus niet veel zin. Het beste is ietsje te wachten. Of begin met 1 etizolam en neem wat later bij. De 1e helpt goed tegen de drang naar bijpakken. Dus die neem je niet voor niets. Ik ge ervan uit dat je je tolerantie en de risico's van benzo's kent.

whitesugar

Badass junkie
Dat is heel logisch. Er zijn veel leden die het hier waanzinnig kunnen uitleggen. Als ik mij niet vergis is @Neo-Shulginist 1 van die leden.
maar zoals ik het begrijp heeft het te maken met je dopamine.
In het begin remt de GHB de afgifte van dopamine, dit is 1 van de dingen wat het effect creëert. Maar als de GHB uitwerkt word die dopamine juist weer versneld vrijgegeven.
Dopamine zorgt voor dat gevoel dat je heel wakker en alert bent..het maakt het dus ook onmogelijk om tijdens dat proces direct weer in slaap te vallen.

Hoe hoger de dosering hoe hoger de effecten van dopamine. Daarom worden verslaafden in de nacht elke 2 uur wakker, de G werkt uit en ze worden vaak in 1 klap met wijde ogen klaarwakker. De enige manier om dat tegen te gaan is weer G te gebruiken en zo blijf je in dat cirkeltje..

Als je 1 x G neemt en je wacht een paar uur zou je prima moeten kunnen slapen, maar hoe meer rondjes hoe meer het ontregeld.

Ook bij een overdosis zie je patiënten na een urenlange comateuze toestand ineens met wijdopengesperde ogen liggen. Soms zakken ze weer weg of ziek. Maar het is verbazingwekkend hoe snel ze weer alert zijn.

Een benzo eringooien als je veel last hebt van de dopamineafgifte heeft dus niet veel zin. Het beste is ietsje te wachten. Of begin met 1 etizolam en neem wat later bij. De 1e helpt goed tegen de drang naar bijpakken. Dus die neem je niet voor niets. Ik ge ervan uit dat je je tolerantie en de risico's van benzo's kent.
Oow vandaar van ik waarschijnlijk wel 2 uur sliep en daarna wakker werd en niet kon slapen..

En bedankt voor de tips, en de risico's van benzo's ken ik ja tenminste dat het heel verslavend kan zijn.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan