Moet je " Snuffelaar" erbij halen .Ik heb nog kilos ghb poeder in de schuur liggen. Snuifbare 🥰😜
Moet je " Snuffelaar" erbij halen .Ik heb nog kilos ghb poeder in de schuur liggen. Snuifbare 🥰😜
Die is eraan dood gegaan man, maar het spul is gwn veilig hoor, laat je niet misleiden snuffelaar snuffelde wel aan meer snuffelgoedMoet je " Snuffelaar" erbij halen .
Stuur al je vriendjes eens een berichtje op telegram, je zal wel zien.Nooooit? Waar haal je dit vandaan ? Door die multilulgel lavender shit zeker ?
Zelfde proces als keuken process, is ook het natrium zout, zijn zelfs te beroerd om het kalium zout van G te produceren die farma reuzen en is sterk verdund in vergelijking met straat G en dan moet je die prijzen eens opzoeken.Hoe wordt xyrem eigenlijk gemaakt ?
Ja als je niet verzekerd bent . Xyrem is 500mg per ml dus niet verkeerd .Zelfde proces als keuken process, is ook het natrium zout, zijn zelfs te beroerd om het kalium zout van G te produceren die farma reuzen en is sterk verdund in vergelijking met straat G en dan moet je die prijzen eens opzoeken.
Ah nu ben ik verzekerd 😝Ja als je niet verzekerd bent . Xyrem is 500mg per ml dus niet verkeerd .
In Italy schrijven ze alcover voor alcohol verslaafden . Dat is ook ghb .Ah nu ben ik verzekerd 😝
Valt gelukkig nog mee dan want de prijzen die ik te horen kreeg waren minstens het dubbele wat belachelijk was.Mijn apotheker had gebeld en zei dat hij eindelijk ghb in assortiment had. De prijs is omhoog , ong 1/4 van de oude
Had je maar geweten de prijzen in NYC en Israel🤣 ik kreeg hartaanval vanValt gelukkig nog mee dan want de prijzen die ik te horen kreeg waren minstens het dubbele wat belachelijk is
Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.Australië *modknip*
Dus je mag ook niet een gemiddelde prijs opnoemen ?. Wat is de gemiddelde prijs van een mdma pil mag dus ook niet ? Waarom mogen anders sites zoals Jelinek wel prijzen vernoemen?Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.
Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.
Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.
Dit is om precies te zijn de 2e keer , het floepte eruit !Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.
Tv , internet , radio overal mag de prijs van drugs genoemd worden behalve hier, op dit zo extreem populaire drugsforum waar niemand op komt🤣🤣😂 dit forum is zelfs zo lomp dat zelfs moderators niet echt kunnen uitleggen waarom dit is , want ja drugs forum.nl heeft al een downer reputatie .. Waarom kun je ook al weer geen topic verwijderen , omdat alles van extreem belang hier is toch?. Je kunt ook gewoon privé conversaties starten hier ,dus om het dealen tegen te gaan lijkt me heel erg niet van toepassing..Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.
Gefeliciteerd je bent bijna moderator !Modknip
Gemodknipt
Het wordt een keer tijd dat je wat meer toestaat bedoel je , populairder dan dit wordt het niet ..Het noemen van prijzen is nog steeds niet toegestaan. Dit is bij lange na niet de eerste keer dat je dit doet. Bij deze een laatste waarschuwing, een volgende keer volgt een ban.
Nee. Zie forumregel 1.Dus je mag ook niet een gemiddelde prijs opnoemen ?. Wat is de gemiddelde prijs van een mdma pil mag dus ook niet ?
Omdat het vermelden van momenteel gangbare prijzen door een expertisecentrum en behandelinstelling op het gebied van middelengebruik geen handel in de hand werkt via dat platform. Je kunt er immers niet op reageren, het is puur informatief.Waarom mogen anders sites zoals Jelinek wel prijzen vernoemen?
Wat andere platforms doen is aan hen. Drugsforum heeft haar regels bepaald zoals ze zijn om handel via het forum (op welke wijze dan ook) te voorkomen. Wordt er wel via het forum gehandeld dan is de kans aanwezig dat we door de politie/overheid uit de lucht worden gehaald. En ondanks de negatieve reputatie die jij aan DF toeschrijft zijn er een hoop mensen die het hier prettig vertoeven vinden.Tv , internet , radio overal mag de prijs van drugs genoemd worden behalve hier, op dit zo extreem populaire drugsforum waar niemand op komt🤣🤣😂
Het forum kan blijven bestaan dankzij de meldingen van gebruikers bij overtreding van de regels en dat geldt zeer zeker ook voor priveberichten.dit forum is zelfs zo lomp dat zelfs moderators niet echt kunnen uitleggen waarom dit is , want ja drugs forum.nl heeft al een downer reputatie .. Waarom kun je ook al weer geen topic verwijderen , omdat alles van extreem belang hier is toch?. Je kunt ook gewoon privé conversaties starten hier ,dus om het dealen tegen te gaan lijkt me heel erg niet van toepassing..
Neehoor. De enige personen voor wie we populairder worden als prijzen mogen worden genoemd zijn dealers, die willen we hier dus niet 🤷🏼♀️Het wordt een keer tijd dat je wat meer toestaat bedoel je , populairder dan dit wordt het niet ..
Het wordt een keer tijd dat je wat meer toestaat bedoel je , populairder dan dit wordt het niet ..