GHB + GBL = ????

beste mensen,het zit zo.ik had dus nog een beetje gbl staan en een halve liter ghb.en wat heb ik dus gedaan,die 2 door mekaar gegooid en nu zit er een soort van schuimlaag op die ghb...wat kan ik hiertegen doen of is ie nu al gewoon vernèukt??

HELP....

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
sowieso niet slim wat je hebt gedaan, GBL door GHB heengooien, GHB is al super moeilijk te doseren, GBL is zo moeilijk te doseren dat 1/100ste van een druppel de dood tot gevolg kan hebben..

je doet er niet verstandig aan om nog aan het spul te zitten..

GBL is te gevaarlijk voor woorden.. het is de grondstof van GHB..

GBL word ook gebruikt om verf van muren af te halen, moet je voorstellen wat voor chemische troep het is, en dan is het nog niet eens in de pure vorm, het gebruiken van GBL zie ik als zelfmoord en is even ziek als de zuur uit een accu drinken.

slunse

Bewuste gebruiker
Mindtravel zei:
sowieso niet slim wat je hebt gedaan, GBL door GHB heengooien, GHB is al super moeilijk te doseren, GBL is zo moeilijk te doseren dat 1/100ste van een druppel de dood tot gevolg kan hebben..

je doet er niet verstandig aan om nog aan het spul te zitten..

GBL is te gevaarlijk voor woorden.. het is de grondstof van GHB..

GBL word ook gebruikt om verf van muren af te halen, moet je voorstellen wat voor chemische troep het is, en dan is het nog niet eens in de pure vorm, het gebruiken van GBL zie ik als zelfmoord en is even ziek als de zuur uit een accu drinken.

:grin: :grin: shit man, je weet niet wat je zegt. ofwel heeft je bron je goed in de zeik genomen, ofwel verwar je gbl met iets anders.
je kan makkelijk 2 à 3 ml gbl drinken en bij bewustzijn blijven.

nu, inzake die ghb weer goed te krijgen:
weet je hoeveel gbl (in gram) je er precies erin gegoten hebt? of kan je het schatten?
deel deze hoeveelheid dan door 28, en doe dan maal 13. dit is het gewicht aan NaOH die je moet toevoegen terwijl je het hele mengsel opwarmt (niet laten koken!)
als het goed is moet je ghb perfect doorzichtig en kleurloos/lichtgeel zijn na afloop. je lakmoespapier moet donkergroen kleuren (ph7)
succes!

wiet busje

Belezen gebruiker
Als je er nou de juiste hoeveelheid NAOH en en water bij doet moet je toch normale GHB weer kunnen krijgen?

Weet het niet zeker, ben zelf niet thuis in GHB maar als ik het maak-proces zo lees :wink:

Bovenaan