GHB Geur/Smaak

J0rrit

Badass junkie
Goede GHB, daarmee bedoel ik dus ghb waarbij de NaOH en de GBL helemaal is opgereageerd en lekker stroperig is, heeft deze een juist sterke geur of niet?

Ik heb namelijk ghb die echt heel stroperig is, en ook wel een sterke geur heeft, maar ik heb ook ghb die net iets chemischer ruikt en minder stroperig is, is dat dan juist een teken dat er nog GBL of NaOH inzit of is dit echt niet te zeggen?

Die hele stroperige die ook wel een sterke geur heeft is wel zogezegd gemaakt met GBL Medical Grade, weet niet of dat invloed heeft?

J0rrit

Badass junkie
Ik heb net de uitslag gekregen van die echt heel erg stroperige met nog ronddrijvende witte puntjes erin ( het ghb poeder neem ik aan ) en die was 50 %, dat moet dus betekenen dat de puurheid waarin nog alles goed oplost nog een stukje lager ligt dus, weet iemand hoeveel dit ongeveer is?

flatron

Newbie
Concentratie is wel oke....
Het is maximale concentratie aan GHB dus noem als er stukken in rond drijven toch wel erg OKE...

J0rrit

Badass junkie
Ja als je m op de kop houdt dan komt die in principe echt super langzaam naar benenede, zo stroperig is die, en is helemaal dik wit met allemaal ronddrijvende stukjes ja. de PH=7 btw, dus das ook heel mooi.

flatron

Newbie
Jorrit je mag echt blij zijn met iemand die je zo'n goede kwaliteit levert!
Zouden meer mensen van moeten zijn die het zo doen, want je komt me toch wat rommel tegen op straat pfff... :kots:

J0rrit

Badass junkie
flatron zei:
Jorrit je mag echt blij zijn met iemand die je zo'n goede kwaliteit levert!
Zouden meer mensen van moeten zijn die het zo doen, want je komt me toch wat rommel tegen op straat pfff... :kots:

Ja het komt ook uit een chemisch lab that's why :wink:

J0rrit

Badass junkie
Maar ik vroeg me af die 50 % he, stel het is heel warm en de ghb zet daardoor uit en wordt iets vloeibaarder dus, testen ze dan geen lagere concentratie?

J0rrit

Badass junkie
Nog een vraag, ik krijg van mijn dealer altijd iets verschillende ghb, de laatste 2 keer steeds iets minder stroperig dan de keer daarvoor terwijl ik alle bij de keren vroeg om die hele stroeperige ( hij maakt het zelf heeft chemisch lab ), nja goed hij zegt dus dat hij het ook niet elke keer precies even sterk kan maken, waarop ik dus denk dat dat bullshit is, want als hij toch steeds precies dezelfde hoeveelheid gbl + naoh toevoegt en laat reageren krijgt hij toch steeds precies hetzelfde? Of naait die me nou en is dit gewoon een excuus om mij voor hetzelfde geld toch iets minder sterke te geven zodat die meer winst heeft !?

utreg

Newbie
Is idd bullshit, is niet heel moeilijk om met beperkte middelen een max % verhouding te krijgen
gewoon een recept volgen en je ken dan beter iets te veel ontstopper + water laten reagen met juiste hoeveel heid gbl

Dan proef je een druppeltje tijdens het maken op je vinger of het echt bijt als bv een battery
Als dat zo is, klein scheut je gbl erbij en nog ff doorroeren en weer testen, dan als je niet dat bijtende voel is dus alle gbl met alle ontstopper gereageerd en heb je eg super stroperige

J0rrit

Badass junkie
utreg zei:
Is idd bullshit, is niet heel moeilijk om met beperkte middelen een max % verhouding te krijgen
gewoon een recept volgen en je ken dan beter iets te veel ontstopper + water laten reagen met juiste hoeveel heid gbl

Dan proef je een druppeltje tijdens het maken op je vinger of het echt bijt als bv een battery
Als dat zo is, klein scheut je gbl erbij en nog ff doorroeren en weer testen, dan als je niet dat bijtende voel is dus alle gbl met alle ontstopper gereageerd en heb je eg super stroperige

Dus als alle gbl reageert met alle naoh heb je heel stroperige? Dit is in een bepaalde verhouding neem ik aan? Maar mijn ghb is wel gewoon ph=7, dus maar dat kan dus ook komen door latere toevoeging van eventueel gbl of naoh ofzo???

Mijn 'dealer' lult dus eigenlijk als die zegt dat die niet altijd dezelfde kan maken? De 1e die hij maakte was extreem stroperig, extreem wit en troebel, en er dreef nog wat poeder in ( deze maakte hij omdat ik met de 1e ghb - die zo was dat alle ghb precies goed opgelost was - terug kwam dat die niet sterk genoeg was ), achteraf heeft die dan miss toch niet genoeg winst gemaakt op die super stroperige, en geeft die me nu dus 'expres' wat minder goede?

flatron

Newbie
J0rrit zei:
Maar ik vroeg me af die 50 % he, stel het is heel warm en de ghb zet daardoor uit en wordt iets vloeibaarder dus, testen ze dan geen lagere concentratie?

Bij een testlab is een constante temperatuur in het laboratorium deze temperatuur wordt speciaal geregeld.

J0rrit zei:
Nog een vraag, ik krijg van mijn dealer altijd iets verschillende ghb, de laatste 2 keer steeds iets minder stroperig dan de keer daarvoor terwijl ik alle bij de keren vroeg om die hele stroeperige ( hij maakt het zelf heeft chemisch lab ), nja goed hij zegt dus dat hij het ook niet elke keer precies even sterk kan maken, waarop ik dus denk dat dat bullshit is, want als hij toch steeds precies dezelfde hoeveelheid gbl + naoh toevoegt en laat reageren krijgt hij toch steeds precies hetzelfde? Of naait die me nou en is dit gewoon een excuus om mij voor hetzelfde geld toch iets minder sterke te geven zodat die meer winst heeft !?

Het is inderdaad niet makkelijk om iedere keer hetzelfde te maken, de reactie vindt plaats op minimaal 100*C dus het water wat erbij zit verdampt als een tiet.
Als jij waarschijnlijk 50ml verdampt heb je wel weer de ghb zoals je hem de eerste keer kreeg, er is namelijk een omslagpunt waarbij je bij 50ml minder ineens gigantisch veel kristallen hebt ronddrijven en bij een paar ml meer dan is het helemaal helder. Dus het zal echt niet om winst gaan bij jouw dealer en denk dat als je zo blijft zeuren dat jouw dealer die je in principe hele goede ghb levert dalijk zegt dat je maar iemand anders moet zoeken.

Ten eerste recept = synthese, neem aan dat als hij een lab heeft echt wel de goede molverhoudingen met elkaar kan laten reageren dus daar zal het niet aan liggen. Een druppeltje proeven.... :rolleyes: daar is ook pH papier voor zodat je niet een basische oplossing opdrinkt van pH = 14. Dat alle NaOH gereageerd heeft met alle gbl is geen garantie voor stroperige ghb.
Dit ligt volledig aan in hoeveel water je de NaOH oplost.

Dus als alle gbl reageert met alle naoh heb je heel stroperige? Dit is in een bepaalde verhouding neem ik aan? Maar mijn ghb is wel gewoon ph=7, dus maar dat kan dus ook komen door latere toevoeging van eventueel gbl of naoh ofzo???

Mijn 'dealer' lult dus eigenlijk als die zegt dat die niet altijd dezelfde kan maken? De 1e die hij maakte was extreem stroperig, extreem wit en troebel, en er dreef nog wat poeder in ( deze maakte hij omdat ik met de 1e ghb - die zo was dat alle ghb precies goed opgelost was - terug kwam dat die niet sterk genoeg was ), achteraf heeft die dan miss toch niet genoeg winst gemaakt op die super stroperige, en geeft die me nu dus 'expres' wat minder goede?

Als je pH = 7 dan heeft alles met elkaar gereageerd, dit kan komen door latere toevoeging van gbl of NaOH maar dit doet er niet toe of dit uberhaupt gebeurd is.
Je dealer lult naar mijn mening niet uit zijn nek, zoals ik al eerder heb gezegd is het een kwestie van een paar ml meer of minder waardoor het kan omslaan van volledig helder tot compleet wit en vol kristallen.

J0rrit

Badass junkie
Flatron zeer bedankt voor je post, heb veel bijgeleerd, zo te zien lult mijn dealer inderdaad niet nee. Ik heb nu weer nieuwe, en deze is lekker wit/troebel met veel ronddrijvende kristallen, zeer goede ghb dus weer! Was inderdaad een beetje aan het zeuren omdat ik dacht dat hij heel makkelijk PRECIES dezelfde kon maken weer. Bied mijn excuses wel aan want ik mag eigenlijk van geluk spreken dat ik zon goede g kan regelen, en ook nog eens PH neutraal en voor een goede prijs!

Ik dacht zelf altijd dat dat heel geleidelijk ging dat oplossen, dus zo is die heel helder, zo drijft er een heel klein beetje in, zo ietstjes meer enz. Maar als er inderdaad zon omslagpunt is dan gaat het inderdaad niet om de winst. En wat bedoel jij met heel helder, bedoel je dan gewoon doorzichtige water kleur? Of toch een beetje troebel/wit kleur maar toch GEEN ronddrijvende stukjes? En als er echt heel veel kristallen in ronddrijven wordt die op een gegeven moment gewoon melkkleur?

En wel het enige nadeel aan die ronddrijvende stukjes is dat, als je de ghb een tijdje laat staan, ze naar de bodem zakken, zo moet je dus steeds even goed schudden voordat je iets inschenkt!

J0rrit

Badass junkie
Nog een vraag. Heb nu ook stroperige ghb waar ook shit in ronddrijft, dit zakt wel naar de bodem helaas ma na een beetje schudden maakt dan niet uit. Alleen heb deze ook gehad gisteren maar voelde raar genoeg echt helemaal niet veel van 5,5 ml in vergelijking met de vorige ghb, deze was net zo wit troebel, alleen zonder ronddrijvende deeltjes ( minder sterk dus aannemelijk ), toch lijk ikl hier minder van te voelen, maar kan miss ook omdat ik over de hele avond toch wel ertussen door heb gegeten, en red bull heb gedronken, vanmorgen nam ik ook gwn 3 hele buisjes binnen 3 uur, wel met 2 sterke koppen koffie ( of dit uberhaupt effect heeft ). Is het zo dat stroeprige ghb en met ronddrijvende deeltjes gewoon bijna zeker weten sterker is dan met niet ronddrijvende deeltjes, of kan dat ook liggen aan de puurheid van de ghb poeder zelf ofzoiets? Of lag het wss toch aan andere factoren dan de ghb?

Hij msaakt ook echt EXTREEM zout, alsof er gewoon echt een pot zout in is geflikkerd.
Ik vind dit toch een beetje 'suspicious' ghb.

J0rrit

Badass junkie
Wat veroorzaakt die zoute smaak bij GHB eigenlijk?
Betekent sterkere GHB= Zoutere GHB?
Heb nu GHB die is iets minder sterk maar lijkt zouter te smaken zelfs, echt naar zeezout.
Heeft de PH daar iets mee te maken misschien?

Ook drijven al die kristalletjes naar beneden, als ik dan flink schudt is er niet meer doorheen te kijken maar ook niet echt super wit, meer grijs/wit, is dit normaal?

Hopelijk weet iemand het antwoord op mijn vragen!

mmn

Belezen gebruiker
die stukjes (korreltjes) zijn bij mij gewoon niet opgelost Noah hoor vaak heb ik 2 a 3 stukjes per 500 ml dus dat is wel te doen

J0rrit

Badass junkie
Weet je dat zeker? naoh is namelijk vloeibaar en kan dus eigenlijk geen kristallen vormen in de GHB?

Die niet-opgeloste deeltjes zijn dus zeer waarschijnlijk gewoon ghb-kristallen!!!( moet haast wel! )

J0rrit

Badass junkie
mmn zei:
mijn noah is niet vloeibaar hoor je rekent het toch in grammen :xtc:

Het kan dat die ook als vaste stof te verkrijgen is dat weet ik verder niet. Maar drijvende witte puntjes in je GHB zijn dus waarschijnlijk gewoon NAOH? Maar mijn GHB is wel PH 7, betekent dat niet dat alle NAOH is omgezet dan?

mmn

Belezen gebruiker
J0rrit zei:
mmn zei:
mijn noah is niet vloeibaar hoor je rekent het toch in grammen :xtc:

Het kan dat die ook als vaste stof te verkrijgen is dat weet ik verder niet. Maar drijvende witte puntjes in je GHB zijn dus waarschijnlijk gewoon NAOH? Maar mijn GHB is wel PH 7, betekent dat niet dat alle NAOH is omgezet dan?

ik weet het ook niet de ene keer heb ik ghb die is wat zout en de andere keer smaakt het iets minder zout (meer naar gbl) met ongeveer het zelfde recept, wat is nou beter ik weet het niet

J0rrit

Badass junkie
welk zuur kan k er het beste bij gooien als de gun te basisch is en waar kan ik dat gemakkelijk krijgen?

gtje

Bewuste gebruiker
gedistileerd water bij knikkeren te koop bij o.a. praxis ( mocht ik dit niet noemen verwidjer ik het wel weer ) ...

,aar goed nogmaals ga zelf niet lopen klote ....

en over dta çhemisch' lab dat vidn ik pure onzin ...kijk bij xtc en bij speed daar heb je nou echt lab spul voor nodig !!! ghb niet ..

weet je waar mijn chemisch lab is ??? in mijn keuken daar ken ik het zo fixen !!! en die constatne temperatuur ook bullshit niet eens nodig en heeft geen reactie op het maken van de ... of je nu met min 30 ghb staat te maken of met 45 graden ... uiteindelijk moet de gbl eerst rerageren met je naoh en je gedistilleerd water ... dat water damp je er zoveel mogelijk uit hierdoor word die dikker ( logisch het hele vloeibare goedje verdwijnt het hele stropigere goedje blijft en word dikker ) maar zorg dat je ghb uiteindelijk met alleen deze vloestoffen en punt berijkt van een ph 7 ... en dta alles opgelost is ...

@ jorrit zoals ik heir ook las kwam iemand aan met op 500 ml blijven er 3 stukjes naoh in zitten, boeiend ofso maakt die kerel er van .... ff voro de duidelijkheid !!! natrium lost op in water het is een polaire stoffen ( hier als je niet weet wat polair is http://nl.wikipedia.org/wiki/Polair )

naoh zou hier als het (bijna) puur is (99,99% naoh gebruiken wij voor dat goedje ) dus ook 99,99% moeten oplossen die andere 0,01% zou mogelijk ook kunnen oplossen maar ik zou niet weten wat die andere 0,01 % aan stof is ... wle weet ik dat als je het over zo kliene substantie heb en je gooit zeg maar wat 30 gram naoh op 500 ml ghl dat je een microscoop die 1000x vergroot moet pakken om te zien of er wel of niets in drijft zo klein moeten die stukejs zijn ...

jorrit je zat dus met andere woordne gewoon goed.... het zou vermoedelijk poeder kunnen zijn dat er is ontstaan door een wat te lange reactie ... indien je deze hebt laten testen en er is niets verkeerds uit te test gekomen is dat het dus ook ...

pak maar is een bekertje met water ... gooi daar maar is zout in ...overdrijf maar lekker ... een glas watt 200ml bevat kan zeker 20 gbram zout te zich nemen ( waarschijnlijk nog wel meer ) na een paar seconde zoniet 1 minuut zal alle zout zijn opgelost !!! ZOUT (NAOH) KAN HET DUS NOOIT ZIJN IN JE GHB WAT RONDDRIJFT !!!

DAT IS UITGESLOTEN !!!

greetzzz gtje

J0rrit

Badass junkie
Oke thanks, ik heb er net wat zoutzuur bij gegooid dat we hier hadden staan, had dit nog niet gelezen maar op aanraden van die gast zelf, zo ontstaat er dus h20 van OH- en NaCL van de na en cl-. Dadelijk even ph meten.

J0rrit

Badass junkie
gtje zei:
ZOUTZUUR !!! ???? jij rotzooit ook maar wat ana met je leven heah ...

HCL zorgt ervoor dat de PH lager wordt en dus richting de 7 gaat als het goed is? Nee ik drink er heus niet zomaar van. Maar er is een overschot aan NaOH, de ph is namelijk héél hoog. Bij toevoegen van HCL wordt OH- omgezet in H2O en ontstaat er NaCL ( keukenzout ). Dit klopt toch gewoon neem ik aan?

milfhunter

Experimenterende gebruiker
Goed, ik zal even duidelijkheid scheppen (ik weet niet volledig wat hier allemaal gezegd is, dus vergeef het me als ik iets zeg wat als gezegd geweest is):

Sterke ghb is stroperig, er zit immers weinig water in.
Zwakkere ghb is vloeibaar, daar zit veel water in.

Heb je zwakke ghb, dan kan je die sterker maken door goed op te warmen zodat het water verdampt.
Je zal zien dat er een soort korst ontstaat, bovenop het vloeibare. (blijf je het water lang genoeg verdampen, dan wordt de korst dikker en verdwijnt het water bijna volledig, dan krijg je het "ghb-poeder" dat sommige proberen op te snuiven)

Meng je die korst met het vloeibare, dan krijg je die populaire "ghb met vlokken in".

MAAR: verwarm je deze ghb met vlokken in (zonder er extra water aan toe te voegen), dan verdwijnen deze vlokken (wel, ze lossen op he) en ziet de ghb eruit als "gewone zwakke ghb", terwijl de sterkte natuurlijk niet veranderd is.

DUS: vlokken zijn geen garantie voor goede ghb, stroperigheid echter wel.

Ik raad je zelfs aan om deze vlokken eruit te verwarmen, want je zal merken dat die vlokken zakken naar de bodem van je flesje en daar moeilijk weg te krijgen zijn. Dit zorgt voor een ongelijke sterkte in het flesje (de onderkant zal potenter zijn dan de vloeibare bovenkant).

Aight? :wink:

Nu moet ik toegeven dat ik deze tekst met veel pretentie en zelfzekerheid geschreven heb, terwijl ik eigenlijk maar een van de zovele thuiskokers voor eigen gebruik ben.
Mocht er iemand fouten opmerken in mijn tekst, verbeter gerust!

Bovenaan