Had al niet verwacht om onmiddellijk advies te krijgen (daarvoor is er simpelweg niet genoeg traffic op dit forum), maar kon het niet nalaten om het op dat moment te vragen. Uiteindelijk nog wel een nacht beleefd die het vermelden waard is, dus een trip report komt er een dezer dagen alsnog aan.
Heb het spul van een vriend gehad die al aangaf dat hij het zelf vrij zwak vond. Hij was zelf echter wel out gegaan na wat teveel genomen te hebben, dus het leek me alsnog potent genoeg om het de aanschaf waard te maken. Daarbij heb ik slechts een kleine hoeveelheid overgenomen. Als er na een snelle zelftest en zuurtest uitkwam dat het geen GHB was (wat ik al bijna uitsloot, omdat die vriend al over zijn ervaring ermee had vertelt), dan had ik mijn geld terug gehad. Nu zit ik slechts met een kleine hoeveelheid relatief slappe GHB opgescheept, wat ik voor die paar centen niet zo erg vind. Daarbij was dit voor een gelegenheid samen met mijn vriendin die zich een hele lange periode niet meer voor zal doen, dus wilde ik het enige wat ik omhanden kon krijgen niet afslaan.
Het is sowieso remarkable hoe goedkoop dat spul is.
Bedankt voor je respond Deamon.