GHB na truffels

Ik ga zaterdag weer eens aan de truffels, maar kan ik daarna GHB pakken? Ik meende dat truffels ook een downer is.

Tufnut

Badass junkie
Ik snap nooit zo goed waarom je nog iets anders zou willen na iets anders, na een leuke trip zou ik gewoon nagenieten en de dag afsluiten, maar ik zou niet weten waarom het niet zo kunnen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
zou het ook zonde vinden, zo'n aards product als truffels/paddo's,zo'n mooie natuurlijke roes met een filosofisch after-effect zo gaan verknoeien door die chemische troep ghb. ieder ze ding natuurlijk maar lijkt mij ook een slechte afsluiter voor een mooie trip...

grts

boenkeng

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
zou het ook zonde vinden, zo'n aards product als truffels/paddo's,zo'n mooie natuurlijke roes met een filosofisch after-effect zo gaan verknoeien door die chemische troep ghb. ieder ze ding natuurlijk maar lijkt mij ook een slechte afsluiter voor een mooie trip...

grts
Ik zelf heb nog nooit truffels gebruikt, mocht er een afterglow zijn dan is het natuurlijk wel zonde :wink:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Mwah als het bij mij om 12 uur uitwerkt snachts, lig ik nog tot 3 uur wakker. Beetje ghb zou wel oke zijn. :)

Tufnut

Badass junkie
Ieder zijn ding natuurlijk, maar daar werd niet naar gevraagd. Is het mogelijk en wat zijn de risico's?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Tufnut zei:
Ieder zijn ding natuurlijk, maar daar werd niet naar gevraagd. Is het mogelijk en wat zijn de risico's?
Het is goed mogelijk ja, GHB is wel een downer, maar truffels zijn dit niet, risico's zijn verwaarloosbaar, en niet meer dan wanneer je een van deze drugs apart neemt.

Veel plezier en een fijne trip!
Paperplane.

Bovenaan