Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vrienden van me doen vaak nog ghb erachteraan, maar niet om te slapen, eerder om gewoon nog wat relaxed na te spacen. Maar die gebruiken heel weinig, dus je moet t wel goed kunnen doseren, dan schijnt het echt chill te zijn!
wij nemen op feestjes vaak wat ghb na een pilletje. het versterkt elkaar lekker mits je niet teveel gebruikt en ik krijg er een ongelovelijk "woeiiiiii" gevoel van.
maar als je van een pilletje niet kan slapen zou ik idd geen ghb na nemen. ook geen blowtje. dan maar een paar uur slecht slapen!
Ik gebruik altijd ghb in combi met mdma. Nooit mdma enkel. Als de mdma uitgewerkt is doe ik altijd nog een slokje, nooit geen afkick. De volgende dag als je een kleine kater hebt nog wat ghb en je voelt je top
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.