• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

ghb op kreta

sannetjuh

Belezen gebruiker
ik was nooit zo kapot van ghb..word daar altijd ontzettend hoerig en misselijk van..
maar in chersonissos was niets anders aan te komen dan ghb dus ik, me vriend en 5vrienden van ons hadden zoiets dan maar ghb.Ik pakte 2dopjes..had zoiets van niet te veel je weet maar nooit in het buiteland..In het begin merkte ik niet veel maar na een half uurtje begon het..ik werd vrolijk.lulde er een eind op los met iedereen..Ik heb samen met 2 vriendinnen de hele avond op de bar staan dansen..niets hield me tegen..Het was een enorme waas..Ik was zielsgelukkig op da moment..iedereen was lief en ik was ontzettend knuffelerig.. Het klopt dat je er hoerig van word want die paal heeft het zwaar te voordure gehad die avond!Tot het 7uur was en me vriend zei dat we gingen.. Hoeveel ik nu in totaal op heb weet ik niet maar dit was zeker een super ervaring..had niet verwacht dat ze in kreta zulk goei spul hadden!!
en de sex achteraf..was niet te overtreffen!

azgaza

Badass junkie
hersenspinsel zei:
ik denk dat we deze al meteen kunnen benoemen tot report van de maand?
Ja! :hearteyes:

Maar.. aan topic opener: Probeer bij een trip report het gevoel te omschrijven, desnoods wat je onder invloed deed, gewoon wat detailvoller, dat is leuker om te lezen.

angie123

Bewuste gebruiker
Ik stem voor!!!!!!!!!!

Super geschreven, al je gevoel erin gezet. Je hebt me echt weten te raken :openmouth: Ik zou willen dat ik zo een tripreport kon schrijven :flushed:

Nou ik kijk alweer uit naar je volgende!!!

Geintje hoor!! Ben blij voor je dat het lekker was
:wave:

sannetjuh

Belezen gebruiker
Nesfertari zei:
Leuk report! Seks met drugs op is altijd tof (mijn ervaring).

ja vind je? nee vind ik niet..toen ik van decibel afkwam..waren mijn benen zo zwaar..en zat ik thuis nog zo in mezelf gekeerd..da het er nie eens van kwam gehe..

Bovenaan