ghb pilletjes

gister avond rond 8 uur ingenomen kan ik nu weer alcohol drinken

• ja

Stemmen: 1 100,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

wausie91

Bewuste gebruiker
het was vrijdag avond ik had ghb pillejtes gehaald en ze ingenomen ik voelde me heel normaal tot dat na een toch vrij lange tijd langer dan bij normale xtc insloeg ik voelde me ineens heel erg relax tja toch een heel apart gevoel k heb er lekke bij zitten blowen
het jammere is alleen dan ik toch vrij snel in slaap gevallen ben :(

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
na ongeveer 5 uur is ghb voor 99,7% uit je lichaam verdwenen die 0,3 % is lichaamseigenstof want er zit altijd een beetje ghb van nature in je lichaam. Dus het lijkt mij dat je gewoon weer aan de alcahol kan gaan nu, ik heb dus ook ja gestemd. :wink: :wave:

boy

Bewuste gebruiker
Ja hoor pillen met GHB, lijkt me niet he. Zal wel iets anders zijn geweest.

Deranged

Badass junkie
Hier hoort natuurlijk standaard commentaar bij, een wausie uit 91 die geen idee heeft wat het was maar zich naar eigen zeggen in ieder geval wel goed voelde. Heeft niemand wausie trouwens ooit verteld dat je van drugs gebruiken op zo'n jonge leeftijd uiteindelijk net zo raar wordt als ik? :openmouth: En dan iets:

NEE JE KAN NIET AAN DE ALCOHOL WANT JE BENT NOG GEEN 16. DIE LEEFTIJDEN ZETTEN ZE ER GVD NIET VOOR NIKS OP HOOR, ALCOHOL IS GEEN SPEELGOED.

wausie91

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Hier hoort natuurlijk standaard commentaar bij, een wausie uit 91 die geen idee heeft wat het was maar zich naar eigen zeggen in ieder geval wel goed voelde. Heeft niemand wausie trouwens ooit verteld dat je van drugs gebruiken op zo'n jonge leeftijd uiteindelijk net zo raar wordt als ik? :openmouth: En dan iets:

NEE JE KAN NIET AAN DE ALCOHOL WANT JE BENT NOG GEEN 16. DIE LEEFTIJDEN ZETTEN ZE ER GVD NIET VOOR NIKS OP HOOR, ALCOHOL IS GEEN SPEELGOED.

nee ik weet ook best dat ik niet goed bezig ben en je zou je pillen eigenlijk altijd moeten laten testen
en er zijn heel veel mensen die me voor die singen waarschuwen

MAAR LUISTERDE JIJ DAAR NAAR TOEN JE EVEN OUD WAS ALS IK

Deranged

Badass junkie
Toenj ik 15 was deed ik wel rustig aan want toen had ik al behoorlijk wat achter de rug. Wat is dat nou weer voor een malloot denk jij natuurlijk.

ALS JIJ NIET OOK ZO WIL WORDEN LATER DAN WEET JE DUS WAT JE TE DOEN STAAT.

caatje

Badass junkie
Je hoef nie zo te schreeuwen, khoor je zo ook wel. Zoveel agressie op deze mooie zondagmorgen. Ben er een beetje beduusd van. :smoke:

wausie91

Bewuste gebruiker
15 en een half
en deranged ik denk helemaal niet dat je een malloot bent je zou de dingen alleen wat aardiger kunnen brengen (maar dat is een mening)

Deranged

Badass junkie
Dat vind ik heel mooi gezegd, en er zit een onvermijdelijke kern van waarheid in. Maar eerlijk is eerlijk, toen ik hier vanochtend kwam was ik toch echt een malloot, een hele nare malloot. Een beetje zoals jou onderschrift al zegt, een snif snif malloot. Niet genoeg maar wel te veel. Kijk ook uit met die snif sniif, of het nou die uit Colombia is of die uit Purmerend. Met snif snif weet je het maar nooit.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Het gaat alweer nergens over.

Pillen met GHB bestaan wel. Ze worden namelijk zelfs voorgeschreven aan mensen die moeilijke slaapstoornissen hebben .

Intoxicated

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:

Pillen met GHB bestaan wel. Ze worden namelijk zelfs voorgeschreven aan mensen die moeilijke slaapstoornissen hebben .

Het gaat wel ergens over. GHB pillen bestaan wel, voor onder andere alchol afkickers, hele kleine dosissen. Slaapstoornissen lijkt me niet logisch, er zijn veel betere middelen. En als je zo slecht slaapt heb je echt een paar gram GHB nodig om te gaan slapen.

Dat is mijn punt, GHBpilletjes bestaan wel, maar het is niet erg aannemelijk dat wausie die had sinds een recreatieve dosis GHB zoveel is dat het een monsterpil zou worden. Mag je hem wel in je reet douwen, want door je keel past hij niet denk ik.

Check erowid maar: http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_dose.shtml

wausie91

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Dat vind ik heel mooi gezegd, en er zit een onvermijdelijke kern van waarheid in. Maar eerlijk is eerlijk, toen ik hier vanochtend kwam was ik toch echt een malloot, een hele nare malloot. Een beetje zoals jou onderschrift al zegt, een snif snif malloot. Niet genoeg maar wel te veel. Kijk ook uit met die snif sniif, of het nou die uit Colombia is of die uit Purmerend. Met snif snif weet je het maar nooit.

ja inderdaad moet je daar mee uikijken ik heb al een maat die heel veel voor me betekent die bijna verslaafd was geraakt aan coke gelukkig is hij nu netjes aan het minderen

Intoxicated

Wijs gebruiker
maarruh, wausie...

Als je gelezen hebt wat ik schreef weet je dat je dealer tegen je heeft gelogen over de substantie die in de pilletjes zat. Het hoeft niet eens dat hij dit wist, misschien zijn ze wel aan hem verkocht als GHB. Maar test de dingen die je van hem krijgt voortaan eerst. Je weet blijkbaar niet wat je koopt.

wausie91

Bewuste gebruiker
hij verkoopt ze als ghb pilletjes en staat absoluut niet bekend als flasher maar juist als een van de betere dealers dus tja ik zal t nog eens navragen :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
PharmaPhreeK zei:

Het gaat wel ergens over. GHB pillen bestaan wel, voor onder andere alchol afkickers, hele kleine dosissen. Slaapstoornissen lijkt me niet logisch, er zijn veel betere middelen. En als je zo slecht slaapt heb je echt een paar gram GHB nodig om te gaan slapen.

Dat stuk daarboven ging idd nergens over daar geef ik pharmaphreek helemaal gelijk in, naar mijn weten heeft deranged er nog wel is moeite mee ontopic te blijven.... :rolleyes: :angry:

berbe

Bewuste gebruiker
boy zei:
Ja hoor pillen met GHB, lijkt me niet he. Zal wel iets anders zijn geweest.

farmaseutische industrie maakte ze vroeger ook
en ghb is oorspronkelijk eig poeder
tenzei jet zelf maakt met stoffe die als vloeistof voorkome maar je kan het ook als poeder hebbe moet je uitkoke en heb je vloei

berbe

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
na ongeveer 5 uur is ghb voor 99,7% uit je lichaam verdwenen die 0,3 % is lichaamseigenstof want er zit altijd een beetje ghb van nature in je lichaam. Dus het lijkt mij dat je gewoon weer aan de alcahol kan gaan nu, ik heb dus ook ja gestemd. :wink: :wave:

4 uur dacht ik maar ja maakt niet uit hij zit al ver bove beide
en als jem niet voelt de g kan je al drinke ga enkel int ergste geval heel snel ''zat'' zijn:d

berbe

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:

en mensen met narcolepsie

Bovenaan