GHB proberen

ELPY10

Newbie
Hey

Ik wil een keertje GHB gaan proberen maar ik lees hier op dit forum te vaak onderwerpen dat mensen aan het afkicken zijn. Is GHB echt zo verslavend? En waarom? Ik bedoel, waarom word iemand wel verslaafd aan GHB, en niet bijv. aan XTC, aangezien het (GHB) op korte termijn geen lichamelijke verslaving kan veroorzaken.
Ik ben niet van plan dit wekelijks te doen, dus heb absoluut geen zin om wekelijks de drang te hebben om GHB te gebruiken,.
Wie kan mij hier iets meer over vertellen? Is GHB al verslavend na de eerste keer?
Ik weet niet of ik hier een stomme vraag stel maarja ik moet toch ergens informatie opdoen.

Groetjes

Robdebob

Bewuste gebruiker
GHB is vele malen verslavender dan men eerst dacht. Aanvankelijk was niet bekend dat ghb lichamelijk verslavend was, maar het tegendeel is echter waar.
Iedereen zou na 1 dosis verslaafd kunnen raken. Verslaving is niet iets wat je plotsklaps overkomt, maar wat langzaam maar geniepig je levensstijl binnensluipt. Maar na eenmalig gebruik kan je voor jezelf al besluiten dat ghb voor jou hét is. De kans is dan klein dat het bij een enkel keertje blijft. Dan is het maar een kwestie van tijd en omstandigheden voordat je lichaam zodanig reageert op ghb dat je niet meer zonder kunt.

Het klinkt wel erg negatief maar laatste jaren is er een grote stijging van het aantal zwaar verslaafde ghb-gebruikers, dus daarom wil ik je graag daarvoor behoeden. GHB is erg makkelijk om in het dagelijks leven te gebruiken zonder daarvan op korte termijn nadelen van mee te maken. Ik denk dat daar de grootste component van de verslavingspotentie van ghb verscholen ligt.

Laat ons ff weten wat je keuze is geweest :wave:

ELPY10

Newbie
Na een aantal weken goed erover nagedacht en bewust van de risico's die eraan vastkleven, heb ik gisteravond toch besloten het te doen samen met twee vrienden gewoon voor n chill avondje.. Zij hadden er al ervaring mee dus dat was wel chill. En om eerlijk te zijn, nee, GHB is niet HET voor mij. Geef mij maar een keer in de zoveel tijd een pilletje, dan ben ik tevreden :grin:

Bovenaan