GHB schadelijk?

Wortel

Bewuste gebruiker
Ik heb hier zowat alle topics gelezen over GHB en ik zie vaak dat wanneer je goed doseert het niet gevaarlijk is. Maar nu vroeg ik me af of het schadelijk is voor je lichaam? En zo ja heel erg? Dan nog 1 vraag. Wat is schadelijker: 3 redelijke XTC pillen of 1 flugeltje ghb (Verspreid over een hele nacht dan eh)
Alvast bedankt.

cunt

Wijs gebruiker
lijkt mij xtc veel schadelijker.
ghb is een narcose middel en je hebt er geen kater van ..
lijkt me toch veel minder erg dan 3 pillen in je mik.

Bal0n

Badass junkie
GHB is helemaal niet schadelijk. Het is een lichaamseigenstof die fijn wordt afgebroken in water en koolstofdioxide :).

Wortel

Bewuste gebruiker
Dus GHB kan HELEMAAL GEEN kwaad :grin:? Zolang je natuurlijk niet zoveel naar binnen timmert dat je nok gaat etc. :)

Bal0n

Badass junkie
In de afgelopen 30 jaar dat het bestaat zijn er geen negatieve gevolgen aan ondervonden. Sommige mensen kunnen uiteraard wel afhankelijk worden, maar dat is met het eten van chocola ook.

Wortel

Bewuste gebruiker
Kijk daar gaat het mij om. Ik nam bijna elk weekend xtc. en nu een maandje ofzo niet meer. Maar ik had gister GHB op (klein beetje maar) en vond het best relaxt + merkte dat ik nu niet verrot was. Maarja ik dacht ach zal ook wel weer rotzooi zijn. Maar dit zou dus gewoon in het weekend geen kwaad kunnen :)

Wortel

Bewuste gebruiker
Ik ben daar toch wel voorzichtig mee :P Meeste kappe een cola dopje naar binnen ik begin met flugel dopje voel ik niks dan nog 1.

cunt

Wijs gebruiker
okee dan ... dan ga ik voordat ik volgende keer ghb ga doen ff langs de apotheek! :)
lijkt me wel handig

Bal0n

Badass junkie
Jup, ik deed het altijd met de dop van een half liter flesje (die typische spa dingentjes). Maar toen ik meerdere sources had, vond ik het toch handiger om het precies te kunnen doseren :).

caatje

Badass junkie
Bal0n zei:
In de afgelopen 30 jaar dat het bestaat zijn er geen negatieve gevolgen aan ondervonden. Sommige mensen kunnen uiteraard wel afhankelijk worden, maar dat is met het eten van chocola ook.

das nie helemaal waar!
lees dit maar het is maar 1 zinnetje waar t om draait maar t is wel iets wat is gebeurt.
ook deze

spacekonijn

Badass junkie
caatje bij die 2 links word gesproken over overdosering, en die jongen die gestorven is had er waarschijnlijk ook bij gedronken of iets anders erbij gebruikt.
waar het omgaat is dat als je GHB verstandig gebruikt en het niet combineert of teveel neemt het niet schadelijk is omdat je lichaam het heel gemakkelijk weer afbreekt

cunt

Wijs gebruiker
ja dat zijn mensen die teveel hebben genomen ..
maar dan kan je aan elke hd wel dood gaan lijkt me ..

caatje

Badass junkie
ok dan beschouw t maar als niet gepost! sorry :( Niet goed begrepen wat de inhoud was van de vraag :flushed: Dan geeft dezemisschien meer de info waar je om vraagt

cunt

Wijs gebruiker
die link is wel erg zinnig! :wave:
vooral de laatste alinea

er is dus nog vrij weinig over bekend ..

Bovenaan