GHB tijdens het uitgaan ?

Wie gebruikt er GHB tijdens het uitgaan ?

• Ik gebruik GHB tijdens het uitgaan ZONDER andere drugs

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik wel maar wel gemixt met andere drugs

• Ik niet tijdens het uitgaan

• Ik gebruik het helemaal nooit

• Totaal aantal stemmers
    0

mmn

Belezen gebruiker
wie gebruiken er allemaal GHB tijdens het uitgaan
dat wou ik wel eens weten :grin:

Eier

Bewuste gebruiker
Moet je even naar de dokter gaan en vragen hoeveel mensen er in het weekend melding hebben gedaan voor onverklaarbare kutpijn.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik deed het laatst voor de 2e keer vlak voor een feestje. Ik werd erg wazig en kreeg op een gegeven moment hoofdpijn en was lichtelijk misselijk. Echt een kut drug als je het aan mij vraagt, ik kan me er niet echt goed mee vermaken. Dit was dan ook de laatste keer.
Maar goed, mix het iig niet met andere drugs en ik zou je eerder een biertje aanraden op een feest.

mmn

Belezen gebruiker
@Flugeltje
DBB'er toch ?

@Adrenochroom
oke ik hoop dat het mij wel goed valt
:wave:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Jep jep. :wave:

Hoe weet je dat? Heb op dbb toch een andere naam

On-topic: het probleem is dat men teveel ineens neemt. Neem zeer kleine dosisen en wacht geduldig af.

Bij alcohol is 1 pint + 1 pint = 2 pinten
Bij ghb is 1 potje + 1 potje /= 2 potjes
Snappie

mmn

Belezen gebruiker
@SperSIZEboon

ja dat hoor ik ook van wel meer mensen moet nog even kijken hoe ik het vind ik hoop dat ik het ook net als sommige :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: vind :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
Als je het in beperkte mate doet is het wel lekker bij het stappen. Heb het laatst gecombineerd met mdma, dat was erg leuk. Lekker vaag van de G, maar toch ram van de kaart van de mdma :hearteyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het kan echt superfijn zijn tijdens uitgaan, maar echt geen alcohol erbij nemen. Ik word daar altijd supermisselijk van, en ook te duizelig. Gecombineerd met xtc/speed, is het erg fijn, gewoon niet teveel nemen, dan krijg je gewoon een relaxed achtergrondgevoel. :hearteyes:

Bovenaan