GHB verslaving

Dag Allen,

Ik zit op het moment gigantisch met me handen in t haar. Een paar maanden geleden zijn me vriend en ik wel eens begonnen met een gtje. Toen wat vaker overdag etc.

Nu paar maanden verder is het gewoon uit de hand gelopen. Ik gebruik s nachts en de gehele dag overdag.

Over 20 dagen ga ik op vakantie en ik moet er vanaf.
Ik heb alleen geen idee hoe. Na 3,5 uur dan beginnen de afkick verschijnselen zich aan te dienen.

Elke keer als er weer dingen gebeuren dan ( heftig jaar achter de rug, overlijden van verschillende familie leden, stress op het werk, 2x ongeluk met de auto, niet mijn schuld overgens, etc) zo blijven er maar dingen bij komen die me elke keer zo triggeren om weer te gaan gebruiken. Ik heb al eens geprobeerd een dag te rekken maar goed dan word ik ineens weer gebeld met een overlijden en dan schiet ok gelijk weer in de spanning en stress.

Ik heb nu Diazepam gekregen om misschien s.nachts beter te slapen ipv op de g. Nu heb ik gisteren weer een kwart flesje gehaald maar het moet nu eens voorbij zijn. Ik ben er zelf ook zo klaar mee. Ik verlang echt naar een normaal leven. Zonder die troep. Een kliniek is gewoon geen optie. Ik weet wel wat t beter is. Maar goed ik weet dat het ook thuis kan en aangezien me emmertje vol is wil ik gewoon stoppen.

Wat raden jullie aan? Of wat voor ervaring hebben jullie hiermee.
Ik hoor het graag van jullie

someone

Belezen gebruiker
Zoek hulp bij een instantie die met baclofen werkt. Baclofen werkt zoveel beter dan Valium en maakt je ontwenning, en het clean blijven zo veel makkelijker.
Lees mijn andere bijdragen maar eens.

Susanne

Bewuste gebruiker
Ja ik zou inderdaad hulp zoeken. Je kan gewoon bellen en dan een gesprek aanvragen, en dan kan je beslissen om je te laten opnemen, of bepaalde trajecten te volgen. Afkicken betekent namelijk niet gelijk dat je wordt opgesloten. Je kan gewoon overleggen wat de beste opties zijn, en dan een beslissing nemen. Er gebeurt in ieder geval niks wat je niet wil.

MeejheM

Badass junkie
someone zei:
Zoek hulp bij een instantie die met baclofen werkt. Baclofen werkt zoveel beter dan Valium en maakt je ontwenning, en het clean blijven zo veel makkelijker.
Lees mijn andere bijdragen maar eens.

Ik gebruik zelf hoog gedoseerde baclofen, maar ik denk niet dat je de eerste week doorkomt zonder benzodiapinen. probeer zelf in elk geval zo snel mogelijk te minderen als je lukt.

20 dagen is nog genoeg tijd om iets te regelen voor detox, maar dan moet je een arts wel overtuigen dat je dat zelf wil doen, en niet in een kliniek. je arts wil gegarandeerd op zijn minst hebben dat iemand uit je omgeving op de hoogte is, en je goed in de gaten houdt.

google baclofen en phenibut, die phenibut is zonder recept verkrijgbaar op internet, mensen zeggen dat ze er wat aan hebben. elk beetje helpt, zelfs placebo effect.

succes, ik hoop niet dat je je vakantie af moet zeggen.

Bovenaan