ghb

noeli

Experimenterende gebruiker
ik heb 2 dagen ghb gebruikt, aan een stuk door, hoe lang duurt tongeveer voordat ik me weer normaal voel,
voel me depresief, sagareinig, en kan niks hebben,
hopelijk hebben julie antwoord voor me

Flugeltje

Wijs gebruiker
Lichaamlijk ben je 5 uur na injectie terug de oude.

Geestelijk kan men er wat langer last van hebben. Je dopamine systeem in de hersenen zijn dan ook lichtjes ontregeld. Verder niets om je druk over te maken. Kwestie van een dag

noeli

vrijdag nam ik de laatste dosis, heb er nu nog last van , en moet morgen werken :cry:
ben bang dat t een hel word....

Flugeltje

Wijs gebruiker

minamo

Bewuste gebruiker
en zo ontstaan dus verslavingen:)

kijk wat je allemaal hebt, wil je dat echt opgeven voor wat ghb? komop zeg -.-

knurft

Er zijn vast mensen die zo in een verslaving rollen
Ik kan me er niks bij voorstellen, 2 dagen ghb gebruiken vind ik wel kunnen, maar dat is echt maximaal. Dat viezige gare gevoel, de day-after, ben ik snel beu. Als je dan 0,0 discipline hebt en een zwak karakter grijp je weer naar de fles om dat te verdrijven.

Als je je hersens laat werken ga je lekker sporten ofzo. En wat vooral belangrijk is: een gezonde nuchtere nachtrust proberen te pakken. De dag erop ben je echt wel weer de oude.

Wat ook helpt: hier de topics doorlezen van gebruikers die lichamelijk aan dit spul verslaafd zijn geraakt, dan weet je wel dat je het nooit zover moet laten komen.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het middel heeft op sommige hersensactiviteiten een verlammende werking. En dit soort veranderingen in de hersenen hebben meestal een langere hersteltijd nodig.... Naar mijn gevoel 2 dagen.

Ik gebruik ook enkel en alleen maar in het weekend, maar dat is wel anders geweest... :wink:

Tip: die fles die je hebt liggen, leg hem ver genoeg uit je buurt, waar niemand hem vind. Begraaf hem onder de grond, zodat je het gevoel hebt dat je nog ghb hebt, maar je gaat minder snel de stap nemen om iets te drinken.

kwezel

Begraaf hem onder de grond, zodat je het gevoel hebt dat je nog ghb hebt, maar je gaat minder snel de stap nemen om iets te drinken.
dit zegt me genoeg over jou als persoon :mrgreen: :wave:

Antigone

Belezen gebruiker
noeli zei:
ik heb 2 dagen ghb gebruikt, aan een stuk door, hoe lang duurt tongeveer voordat ik me weer normaal voel,
voel me depresief, sagareinig, en kan niks hebben,
hopelijk hebben julie antwoord voor me
Zondagavond, maandagavond en misschien vanavond nog een keertje lekker bijtijds
naar bed gaan en goed eten. Volgens mij ben je morgen dan weer helemaal top hoor :)

drmartin

kwezel zei:
Begraaf hem onder de grond, zodat je het gevoel hebt dat je nog ghb hebt, maar je gaat minder snel de stap nemen om iets te drinken.
dit zegt me genoeg over jou als persoon :mrgreen: :wave:
Onzin, slaat nergens op. Verslavingen kom je in alle lagen van de bevolking tegen. Zegt helemaal niets over je persoon! :P

Bovenaan