GHB ???

x_wietje

Experimenterende gebruiker
ik ben gisteren op stap geweest..
ik had van te voren niks gedronken en ook niets gebruikt. ik was al immers een tijdje gestopt met alles. ik had al wat gedronken met nog 2 andere vrienden. lekker een aantal biertjes. ik was niet dronken of zwaar aangeschoten. ik kan namelijk echt wel wat hebben qua alcohol betreft. ik kreeg overal complimentjes van iedereen en hier en daar wat flirten. op eens was er een kereltje aan de bar die steeds maar weer aan het staren was. ik bestelde 3 pilsjes en hij zei dat ik geen bier moest drinken. hij vroeg aan de barman of hij iets lekker wilde klaar maken voor mij. die 2 kende elkaar heel goed. ik zag niet wat de barman klaar maakte en vond het al lang leuk dat ik gratis drankje kreeg. nadat ik deze had opgedronken leek ik stront bezopen, maar voelde me heel wazig. ik was extreem draaierig en misselijk. ik kon ook bijna niet meer lopen en voelde me egt doodziek. ik voelde alles om mij heen draaien en zag alles heel vreemd.
thuis heb ik over zitten geven, en liggen shaken in bed heel extreem, ook liggen klappertanden. mijn vriend heeft me steeds gerust willen stellen. ik was aan het zweten maar had het ijskoud. als ik mijn ogen dicht deed, leek het echt alsof ik in een extreeme achtbaan zat. ik werd helemaal gek, en van dat gedraai werd ik uiteindelijk alleen misselijker. ik heb toen echt lang geslapen, en ben toen ik wakker werd meteen gaan douche. ik voelde me nog steeds erg ziek en was heel erg futloos. ik had gewoon geen ernergie meer in mijn lijf.

weet iemand wat er in mijn drankje is gedaan?
ik wil het echt heel graag weten, het was een ware hell en heb er zeker wel wat van geleerd.
kan iemand mij hier mee helpen..?

CHIASME

Belezen gebruiker
Re: GHB in drankje???

Je hebt teveel gedronken :grin: Van veel (sterke) drank word ik ook altijd draaierig in me kop maar dat vind ik dan altijd wel lache :tongueout:

x_wietje

Re: GHB in drankje???

nee, dat is het niet..
ik heb echt niet te veel gedronken.
en ik werd pas echt ziek nadat ik dat drankje heb gedronken, heb daarna overigens nix meer ghad.. :rolleyes:
ik drink al een aantal jaartjes best wel stevig.. en ik kan je zeggen!
dit was absoluut niet van de alcohol.. daar ga ik niet van shaken enzo..

azerty1987

Belezen gebruiker
ik snap je bezorgdheid, maar ghb heeft vrijwel geen bodyload zoals klappertanden hevige trillingen bij gebruik (wel bij afkicken)

Roxxy

Newbie
Ik heb precies hetzelfde gehad toen ik net uitging, ik dronk al veel langer alcohol en ik had 1 biertje op toen ik een drankje kreeg aangeboden. Tien minuten later was ik heel draaierig, misselijk en kon ik me niet meer uitten, er werd een taxi voor me gebeld en ben bij een vriend blijven slapen nadat ik de wc had volgekotst. Ik voelde me echt ontzettend ziek en ik heb daarna zoiets nooit meer meegemaakt zelfs niet als ik belachelijke hoeveelheden alcohol op had.
Ik vraag me nog steeds of wat het geweest kan zijn.

pandalicious

dan moet je maar geen vreemde drankjes van raar starende mannen aan de bar aanvaarden, zou ik zo denken...

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
inderdaad !
Ik heb in het begin met mijn domme kop een een paar glaze bier gedronken en erna ghb gepakt met als gevolg ff wat misselijk maar snel nokkie diepe slaap. Enjah dan word je wakker (als je geluk hebt) en dan is er vrij weinig aan de hand.

jufpeanut

Newbie
Afgelopen weekend heb ik ook zoiets meegemaakt met een vriendin. Tijdens het stappen hadden we wat gedronken en we waren in eens enorm zat, wat absoluut niet mogelijk was gezien de hoeveelheid alcohol dat we hadden gedronken!
We zijn naar buiten gegaan, mijn vriendin gaf over en ik kon niet meer helder zien en denken. Heel mijn lijf was aan het schaken en ineens begon ik te hyperventileren. Het leek net of ik stikte, ik had totaal geen controle over het ritme van mijn ademhaling!! Doodeng!
Het enge is dat er ineens een groepje jongens bij ons kwam staan, lachend en aandacht vragens... Mijn vriendin heeft ons op dat moment gelukkig in een taxie weten te krijgen die ons naar de auto bracht. Daar hebben we een hele nacht gelegen. Ik heb lang last gehad van mijn ademhaling en beide eel overgegeven.
Uiteindelijk was ik in staat mijn ma te bellen, die ons kwam ophalen.
Ik heb het hele weekend alleen maar kunnen overgeven, had vreselijke koppijn en was erg duizelig. Mijn vriedin idem.
Pas nu na 2 dagen ben ik week uit mijn bed, Ik voel me nog slap maar kan ik weer eten. Ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld!

Zijn dit de symptonen van GHB? De dokter had het hier namelijk over....

Bovenaan