GHB

dylzOr

Newbie
Hallo,

Ik heb al wat rond zitten neuzen op 't forum, maar zou toch zelf de vraag willen stellen.
Ik gebruik al enige tijd GHB, vaak in t weekend en zo af en toe een buisje doordeweeks.
Maar sinds de afgelopen 2 weken heb ik vrijwel elke dag gedaan. Zo'n 125ml per week.
Nu wil ik er mee kappen, maar heb echt hele trillerige handen, en mn hart gaat als een gek te keer af en toe. Moet wel zeggen dat ik ook vrij weinig geslapen heb de laatste 3 dagen.

Nu is mijn vraag, kan ik in 1x stoppen of zou ik ook moeten afbouwen?

Grtz,

Fuentez

Tufnut

Badass junkie
Het is in ieder geval zaak dat je zo snel mogelijk stopt met dit gebruik!! Of je nog cold turkey kunt stoppen durf ik niet te zeggen, wel weet ik dat de afkick van G erg heftig en zelfs gevaarlijk kan zijn.

Je zegt dat je erg trillerig bent. Komt dit doordat je vandaag minder gebruikt dan de dagen ervoor?

dylzOr

Newbie
Heb vandaag maar 7 ml over de hele dag genomen, en het is nu op.
Het trillen is begonnen toen ik vanochtend opstond. Heb voor het eerst vannacht G genomen om te kunnen slapen, en vrienden vertellen dat het daar door kan komen.

Tufnut

Badass junkie
Werd het minder toen je de G nam? Zo ja, dan zijn het duidelijk ontwenningsverschijnselen.
Maar nu is het op en dus zal je het zonder moeten doen. Even doorbijten en als het te erg wordt tijdig proffesionele hulp inschakelen (dokter/EHBO).

Lukt het zonder dan mag je van geluk spreken. Zoals ik al aangaf is de afkick van G heftig, moeilijk en gevaarlijk. Zorg dus ook dat je hierna een flinke tijd ervan af blijft en mocht je weer beginnen zorg dan dat je niet vaak gebruikt. Je kunt er vanuit gaan dat ieder weekend het begin zal zijn van een verslaving.

Tufnut

Badass junkie
Sterkte! En laat even horen hoe het gegaan is. Is ook voor anderen nuttig mochten ze in een gelijke sitiuatie zitten.

lijpeloui

Newbie
ik heb de slechte gewoonte gehad om doordeweek op me werk te pakken. Kreeg 250ml op een dag weg. Klinkt een beetje ongeloofwaardig maar check maar na bij kentron. Er zijn zelf mensen die 1L weg kunnen werken op een dag.
Je trillende en kleffe handjes is lang nog niet het ergste. Iemand in mijn nabije omgeving zat zo te trillen dat we hem een dop moesten geven omdat hij hem niet vast kon houden. Die gast kreeg in een kliniek ook 25ml medische g om de 2 uur.

Maar stop met de g nu je er nog geen ernstige verslaving van hebt gemaakt. Ik doe die troep nu ongv 6 jaar, en geloof me dat ik er spijt van heb dat ik daar mee ben begonnen. Coke deed ik dagelijks en is op dit moment weer een dikke maand geleden. Potten deed ik dagelijks, veel. Doe dat nog dagelijks maar niet meer op me werk. En dat is gewoon moeilijk. En als ik thuis kom van me werk doe ik snel een doppie pakken, want daar denk ik vanaf de middag aan. Het is een beestje die in me kop zit te knauwen. Dus.... Het is een bitch die g en die gaat alles van je afpakken als je ff niet oppast. Stopt r mee......

lijpeloui

Newbie
Tufnut zei:
Sterkte! En laat even horen hoe het gegaan is. Is ook voor anderen nuttig mochten ze in een gelijke sitiuatie zitten.

een vriend van mij pakt 3 doppen te gelijk om daar vanaf te komen, wordt ie niet eens vaag.
Een dop is voor mij 5ml, een potje 4ml.
Dus hij pakt bijna een flugel in 1 keer om zich normaal te voelen.

Zijn vriendin is vorige week zondag trouwens int ziekenhuis in Antwerpen beland.
2 verbrijzelde boven benen, ingeklapte longen, bloed proppen in long, hersen bloeding, gescheurde aorta, etc. Komt omdat ze was meegereden met een lijpo die van de potten was.
Stik gezellig joh, da buiten hangen....

lijpeloui

Newbie
dylzOr zei:
Heb vandaag maar 7 ml over de hele dag genomen, en het is nu op.
Het trillen is begonnen toen ik vanochtend opstond. Heb voor het eerst vannacht G genomen om te kunnen slapen, en vrienden vertellen dat het daar door kan komen.

daar komt het ook door, beter doe je dat niet. Want zo begint het einde zoek te raken.

Potten zorgt er ook voor dat je vocht in je lijf op slaat. Je voeten en handen zwellen op en als je lang douched gaan ze ook niet rimpellen. En je zweet dat uit als je niets meer pakt.

Bovenaan