Ghb

hansie24

Belezen gebruiker
Ghb, ik ben weer zo stom om ghb 24 uur te gebruiken. Ik ben nu 2-3 uur verder na laatste dosis en voel me redelijk goed moet ik oppassen?

hansie24

Belezen gebruiker
24 uur, heb wel 5 jaar geleden in kliniek voor gezeten en af en toe nog is maar nu weer 24 uur stom van mezelf....

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
24 uur, heb wel 5 jaar geleden in kliniek voor gezeten en af en toe nog is maar nu weer 24 uur stom van mezelf....
24 uur is te doen. Heb jij phenibut of oxazepam thuis liggen? Eigenlijk als je 24 uur zit en verder niks had gebruikt kunt je alsnog cold turkey stoppen. Wordt niet prettig, maar zeker zonder levensgevaarlijke verschijnselen.

hansie24

Belezen gebruiker
Diazepam 10 mg wel, okee gelukkig maar tis denk ik ook meer de stress en ongemakkelijk voelen...

Spyro

DF-koning
Dit kun je wel zonder pammetjes hoor.

Nu wel opletten dat je niet binnen een korte periode weer aan G begint. Dan sneak je zo weer in je lichamelijke verslaving

Ben laast 6 dagen door gegaan op ghb plus pep. Doe wel vaker paar dagen achter elkaar maar mer nu dat ik heel de week bijna niks voor elkaar kreeg. Ben nu al even gestopt wist niet dat ik tot zulke gekke dingen in staat was. Ben al een impulsief persoon van me zelf nu 100x erger. Na 6 dagen nog energie voor 10 pakte iedere 2 uur 3ml bij meteen afkickverschijnselen gehad wist niet dat het zo snel kon. Nog tips van mensen hoor graag!

_shikantaza

Badass junkie
Ben laast 6 dagen door gegaan op ghb plus pep. Doe wel vaker paar dagen achter elkaar maar mer nu dat ik heel de week bijna niks voor elkaar kreeg. Ben nu al even gestopt wist niet dat ik tot zulke gekke dingen in staat was. Ben al een impulsief persoon van me zelf nu 100x erger. Na 6 dagen nog energie voor 10 pakte iedere 2 uur 3ml bij meteen afkickverschijnselen gehad wist niet dat het zo snel kon. Nog tips van mensen hoor graag!
Ga naar je huisarts en vraag om hulp bij je verslaving.

_shikantaza

Badass junkie
Denk je dat je na 6 dagen verslaafd ben. Probeer goed voor mijn zelf te zorgen had gaat elke dag Iers beter maar drang is er soms omdat alle kleine dingen veel moeite kost. Heb niks meer gedaan voor 4 a 5 dagen.
Verslaafd + ontkenning ja. 6 dagen achter elkaar gebruiken kan ik niet recreatief noemen.

Damius

Bewuste gebruiker
Verslaafd + ontkenning ja. 6 dagen achter elkaar gebruiken kan ik niet recreatief noemen.
Eens. En ter aanvulling: óf je hebt (grotendeels) in je eentje zitten gebruiken, wat een belangrijk symptoom van verslaving is, óf je bevind je in een uitermate ongezonde omgeving met zwaar gebruikende ‘vrienden’. Wellicht beiden. Hoe dan ook: geen goede tekenen.

Bovenaan