ghosttown maart in Utrecht

heroesss

Bewuste gebruiker
Wie gaat daar heen of is daar weleens geweest?

Ik ga er dit jaar voor het eerst heen, voor mij is het ook voor het eerst dat ik naar een echt 'feest' ga. Wat kan ik verwachten? Moet ik rekening houden met een bepaalde dresscode etc?

Lauu

Badass junkie
heroesss zei:
Wat kan ik verwachten?

1. Pompende Early Hardcore & Oldschool
2. Wazige mensen
3. Lauu & Rabbithole & Ragnarok(wij gaan dus)

heroesss zei:
Moet ik rekening houden met een bepaalde dresscode etc?

Je zal er veel mensen vinden met Nike Air max, Aussies en Cavello's maar je hoeft er niet speciaal gekleed voor gaan.

heroesss

Bewuste gebruiker
okee want ik ben juist meer van de jurkjes laarsjes hakjes pumps enzo dus haha en om er nou speciaal nieuwe gympen voor aan te schaffen gaat me een beetje te fur, maar dan val ik niet buiten de boot ofzo?
En wat is early hardcore precies? Ik ben niet zo thuis in de hardcore ofzo.. :P

Lauu

Badass junkie
Als je er heen gaat als een echte barbiepop dan loop je er wel een beetje uit de maat rond idd...wat is de rede precies dat je gaat als je totaal geen id hebt wat het inhoud als ik vragen mag?

Early Hardcore:

heroesss

Bewuste gebruiker
Ik ga er ook niet heen als een barbie pop haah zo erg ben ik niet. De reden dat ik daar heen ga is omdat ik met vrienden er heen ga die wel meer thuis zijn in dat 'wereldje' om het zo te noemen. Eerlijk ik ben niet zo'n hele hardcore fan maar ik vind dat je alles een keer in je leven mee gemaakt moet hebben dus ook zo'n feest. En misschien dat ik het helemaal te gek vind, je weet maar nooit. Hoe moet je in vredesnaam op dit soort muziek dansen hahaha o ik kom echt dom over nu maarja, t is voor mij echt voor het eerst.

Lauu

Badass junkie
Het dansen op hardcore in het algemeen heet "Hakke", je hebt veel verschillende soorten die ook samen gaan met de verschillende soorten hardcore die bestaan en vaak doet iedereen het op zijn eigen manier.

Dit is wel een goed voorbeeld van Hakke op Early Hardcore. Op het eerste gezicht zal je het niet gelijk kunnnen maarja, practice makes perfect. Ik kan het zelf ook nog niet helemaal goed maar ik doe me best. Als je het maar naar je zin hebt!

Dopezilla

Badass junkie
Ik zou me gewoon nergens zorgen over maken. Zelfs als je als barbie komt en voor geen meter kan dansen. Gewoon dikke pret hebben en gaan!

Dat is mijn credo. Al kom ik uiteraard niet zo vaak als barbie (enkel de derde zaterdag van de maand :grin: ).

Veel plezier en doe lekker je eigen ding.

:rock:

Olle

Amateurtje

Wijs gebruiker
heroesss zei:
okee want ik ben juist meer van de jurkjes laarsjes hakjes pumps enzo dus haha en om er nou speciaal nieuwe gympen voor aan te schaffen gaat me een beetje te fur, maar dan val ik niet buiten de boot ofzo?
En wat is early hardcore precies? Ik ben niet zo thuis in de hardcore ofzo.. :P

Lijkt me nu niet bepaald de ideale outfit voor ghosttow.. :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Op pumps naar een feest gaan zou ik sowieso sterk afraden. Doe liever iets comfortabels aan waar je een hele nacht op kan doorgaan, zonder dat je de stukken vel van je voeten af kan halen de volgende dag.

Dan maar een keertje niet elegant gekleed. :P

Olle

heroesss

Bewuste gebruiker
haha maar is t nog wel leuk als je geen drug gebruikt? Ik ga namelijk niet aan de mdma en coke word toch niks want om nou om het half uur naar de wc te gaan is ook niks..

Dopezilla

Badass junkie
Vind je de muziek leuk? Houd je van dansen? Kan je lekker socializen met wild vreemden? Zo ja, dan gaat het leuk worden.

Zo niet, dan ga je een lang feest tegemoet. Een heel lang feest. :P

Olle

SperSIZEboon

Badass junkie
heroesss zei:
haha maar is t nog wel leuk als je geen drug gebruikt? Ik ga namelijk niet aan de mdma en coke word toch niks want om nou om het half uur naar de wc te gaan is ook niks..
je kan toch gewoon op de dansvloer snuiven, ben je heus niet de enige :grin:

Sadpanda

Bewuste gebruiker
sleutel in je ziplockje, sleutel aan je neus zetten, inhaleren via de neus. :grin:

ah, sperzieboon was me voor.

heroesss

Bewuste gebruiker
haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt :tearsofjoy:

SperSIZEboon

Badass junkie
heroesss zei:
haha oja natuurlijk nou nee, ik schijt m dan echt dat mensen het zien en dan zie ik t nu al voor me hoe trillend alles van m;n sleutel op de grond ligt :tearsofjoy:
net of je de enige bent die gebruikt daar :grin:

op een feest is dat echt niet raar hoor

Sadpanda

Bewuste gebruiker
vraag dan of je vrienden/vriendinnen er even voor gaan staan, hoeft niet lang te duren, is toch binnen 5-10 seconden gedaan. ^^

Amateurtje

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
heroesss zei:
net of je de enige bent die gebruikt daar :grin:

op een feest is dat echt niet raar hoor

Het is eerder raar als je niet gebruikt. :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
ga naar zolder en pak uit je aude lego doos een schepje van die legomannetjes en hang hem aan je sleutelbos :stoned:
Wat dacht je ervan om de sleutel zelf te gebruiken? Veel makkelijker.

Olle

heroesss

Bewuste gebruiker
wat heb je gebruikt dan?

Ik ben ook gestopt, maar heb paar dagen geleden weer een half jointje gerookt en ben wel van plan om in maart weer te snuiven, want dan vind ik dat ik lang genoeg gestopt ben zodat ik er niet afhankelijk van word snap je?

Lauu

Badass junkie
Pillen/kristallen het laatste jaar(misschien de laatste 1,5jaar) gemiddeld elke 3 weken en het laatste half jaar daarbij ook nog te vaak speed erbij gepakt op feesten. Dus stoppen is het enige wat nu even moet :)

Op die 3 na gebruik ik recreatief nog andere drugs maar niet op feesten.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Yeah Ghosttown, misschien ook wel aanwezig, maar staat nog niet vast.

Lau ik heb je gemist op mindcontroller :wave: .

Vorig jaar op ghosttown stond er de hele tijd zo een heel erg lekkere meid voor me die ook van die pumps aan had met extreme hakken en een heel mooi jurkje. Ik stond er van te kijken hoe hard zij uit haar dak ging en dat ze het schijnbaar langer volhield dan ik en veel anderen.

Ik was toen heel ff op me tenen gaan staan en kreeg meteen heavy kramp in me kuit. Maarja beste is gewoon op de classics :hearteyes: .

Bovenaan