L

Lid 153047

Gast
Gidazepam werkt totaal niet .
Gisteren 3mg genomen......geen reet effect.
Misschien meer iets voor overdag maar is zeker geen slaapmedicatie.

Heb een heel voorraad .
Godver

L

Lid 153047

Gast
Heb het opgezocht op Google en is inderdaad niet voor de slaap.

Maar wou het eens testen voor de nacht.
( Werkt dus niet )

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
als de laagste dosering 20 of 25 mg is bij de rusische apotheeksky
moet je dr waarschijnlijk in ieder geval 10 slikken van 3 mg om in de buurt te komen van de laagste originelen pil

Eve's drop

Badass junkie
inderdaad dus laat staan hoeveel 3 mg tablettjes je moet slikken om een recreatieve hoogte te halen

30 ofzo zonder tolerantie haha
en de prijs per tablet nog niet eens meegerekend

Daarom kijk ik altijd naar informatie online,

En zag ik mensen zeggen dat tussen de 40-80 mg een recreatieve dosis was/is.

Neem dit met een korrel zout mensen! Denk niet oow omdat iemand het zegt doe ik het maar.

Altijd laag beginnen, can take some more, can't take less when it's in.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
bromazolam is een hoop over bekent en geschreven denk als ik rc benzo s nodig zou hebben
dat dat mn eerste keus was geweest
ik heb na de ban van bepaalde rc s alleen maar 0,0 goeds terug zien komen zoals in de plaats van...

en kwa dosis ,en dat geld voor elke drug heeft eve s
Neem dit met een korrel zout mensen! Denk niet oow omdat iemand het zegt doe ik het maar.

Altijd laag beginnen, can take some more, can't take less when it's in

het simpel en duidelijk vertaald

L

Lid 153047

Gast
Na de gidazepam , rond 4u ochtends een tablet 8mg . flubromazepam genomen .
Direct in de maf gevallen 😶 en het werkt nog steeds .😅
( 10 u / 30u) werkingsduur.
Niet moe ,maar heel fit .

RosseGod96

Belezen gebruiker
6 mg Gidazepam genomen - 3 gewone biertjes - 1 wijntje - 3 zware bieren - 1kg zwamworstjes en als afsluiter een 0,5mg voorgeschreven Alprazolam van de dokter. Het macheert allemaal wel, maar ik was zoooo moe deze ochtend, ik heb wel kunnen fitnessen en spring sebiet men fiets op voor 10 km ...

RosseGod96

Belezen gebruiker
Maar het is zeker niet het beste wat ik al van benzo heb gebruikt, de gewone benzo's van de apotheek zijn nog altijd de beste naar mijn bescheiden mening! :tongueout:

Paranoize.

Badass junkie
Daarom kijk ik altijd naar informatie online,

En zag ik mensen zeggen dat tussen de 40-80 mg een recreatieve dosis was/is.

Altijd laag beginnen, can take some more, can't take less when it's in.
Actually you can! Just let some ambulance drive your fucking ass to the hospital and let em save your fucking live dude! It's one hell of a experience.

But it's not my piece of cake, I rather bathe, get a clean shave, go to a rave and then die from and overdose and dig myself up out of my grave.... My middle finger won't go down, how do I wave? And this is how I am supposed to teach my kids how to behave?

Blauweaap

Badass junkie
Actually you can! Just let some ambulance drive your fucking ass to the hospital and let em save your fucking live dude! It's one hell of a experience.

But it's not my piece of cake, I rather bathe, get a clean shave, go to a rave and then die from and overdose and dig myself up out of my grave.... My middle finger won't go down, how do I wave? And this is how I am supposed to teach my kids how to behave?
Jo jo iam rapper from the nederlands

L

Lid 153047

Gast
Flubromazepam combi Gidazepam is wel een super goede mix.
3/4 dagen Benzo high ,
Met een scheut ketamine ,whisky 🥃 en azurescens 🍄🤓😂 en als afsluiter quetiapine

Packjam

Belezen gebruiker
Hi, ik geef je graag wat informatie mee over de effecten van Gidazepam.

Het vermindert de werking van adrenaline waardoor het jou een ontspannend effect geeft. Het geeft je een suf en slaperig gevoel en het effect wordt soms vergeleken met het effect van alcohol. Deze benzo vermindert je emoties en angst of stress gevoelens. Het heeft geen hypnotiserend of hallucinerend effect. Gidazepam kan recreatief gebruikt worden. Hoewel het niet de sedatieve effecten geef waar vaak naar wordt gezocht bij benzo's, brengt het jou in een zeer kalme en ontspannende sfeer.

De dag nadien: deze benzo geeft je meestal geen kater maar werkt vaak wel erg lang door. De dag nadien kan je je nog steeds een beetje wazig voelen.

De risico's: de meeste benzo's zijn redelijk veilig. Maar dit verandert snel als je ze combineert met andere middelen zoals alcohol. Ook zijn benzo's erg verslavend. Ze worden ook afgewezen om te gebruiken door mensen die een zwakke lever hebben.

Een hogere dosis kan gepaard gaan met slaperigheid gedurende de dag. Wanneer je te veel hebt gebruikt kan je effecten zoals misselijkheid, duizeligheid en sufheid ondervinden.

Als je geen risico wilt lopen gebruik je dit het best niet.

Interessant om mee te nemen: de combinatie van benzo's met pompelmoes (grapefruit) kan leiden tot problemen zoals nierfalen, ademhalingsproblemen en maag- en darmklachten. De combinatie is dus ten zeerste af te raden!

https://www.drugsinfo.nl/benzos/wat-je-moet-weten-over-benzos
https://drugs-forum.com/wiki/Gidazepam
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/wat-voor-effect-heeft-grapefruit-op-het-effect-van-drugs/
Het schijnt dat je van Gidazepam dus niet moe of slaperig wordt

Packjam

Belezen gebruiker
Haha, nou... Ik denk dat Flubromazepam met zo'n beetje ieder andere denkbare benzo wel een dergelijk resultaat geeft. Op zichzelf is het echt wel één van m'en favorieten..
Flubromaniaczepam is een gevaarlijk middel, je gaat met iedereen ruzie zoeken en je word er depri van, ik heb dit ervaren van 2 pellets, en een vriend van mij had precies hetzelfde, hij zocht ook met al zijn vrienden ruzie en je bent 2 dagen depressief

n8wachT

Bewuste gebruiker
Flubromaniaczepam is een gevaarlijk middel, je gaat met iedereen ruzie zoeken en je word er depri van, ik heb dit ervaren van 2 pellets, en een vriend van mij had precies hetzelfde, hij zocht ook met al zijn vrienden ruzie en je bent 2 dagen depressief
Is niet alleen toe te schrijven aan het middel denk ik, de ene persoon kan er misschien beter tegen dan de ander. Met speed zie je daar ook duidelijke verschillen. Ik heb nog nooit ruzie gezocht met iemand op flubromazepam, ik ga er eerder van spinnen als een kater. Wat betreft depressiviteit is lastig te zeggen omdat ik ook met regelmaat speed gebruik. Maar ik ervaar op flubro eerder het tegenovergestelde. Het extra chille effect werkt bij mij nog een paar dagen door juist.

Ch!l!zk

Newbie
Mijn ervaringen met de meest courante benzos, noob friendly uitgelegd:

Gidazepam: kalmerend, angstwerend (zorgt voor afname van de productie van adrenaline). Geen sedatie of nauwelijks.
Let wel op: halfwaardetijd = 86 uur.

Pyrazolam: Idem als Gidazepam maar met een meer sederende werking, zorgt voor een aangename roes. Feel good benzo naar mijn mening.

Flunitrazolam: neem ik zelf alleen als afsluiter van de avond, zeker een 6 uur vaste slaap.

Bromazolam: zware slaapbenzo, +- 12 uur. Volgende dag ook een vager gevoel soms. (Niet nemen als je de volgende dag moet werken, je hoort je wekker gewoonweg NIET)

Dude81

Bewuste gebruiker
Haha, nou... Ik denk dat Flubromazepam met zo'n beetje ieder andere denkbare benzo wel een dergelijk resultaat geeft. Op zichzelf is het echt wel één van m'en favorieten..
Mag ik vragen waaron flubromazepam je favoriet is?

n8wachT

Bewuste gebruiker
Mag ik vragen waaron flubromazepam je favoriet is?

Maar natuurlijk!

Allereerst de werkingsduur. En de nawerking als geheel ervaar ik als zeer prettig. Het lijkt een aantal dagen door te werken als een soort mood lifter, beetje vergelijkbaar met lange nawerking die bijvoorbeeld kan optreden bij middelen zoals aMT (αlpha-Methyltryptamine). Totaal ander middel, maar de nawerking doet me sterk daaraan denken. Verder heb ik bij andere benzo's nog wel eens duizeligheid de dag erna, bij flubromazepam ook hier niet echt last van.

Zanza

DF-koning
Maar natuurlijk!

Allereerst de werkingsduur. En de nawerking als geheel ervaar ik als zeer prettig. Het lijkt een aantal dagen door te werken als een soort mood lifter, beetje vergelijkbaar met lange nawerking die bijvoorbeeld kan optreden bij middelen zoals aMT (αlpha-Methyltryptamine). Totaal ander middel, maar de nawerking doet me sterk daaraan denken. Verder heb ik bij andere benzo's nog wel eens duizeligheid de dag erna, bij flubromazepam ook hier niet echt last van.
Kan me hier wel in vinden inderdaad, mits je de dosering laag houdt en niet gaat stapelen de dagen nadien. Door de lange werking wordt het versuffende effect dan een stuk sterker, met kans op blackouts e.d.

Dude81

Bewuste gebruiker
Maar natuurlijk!

Thx👊, helder en wellicht bestel ik er eens een paar. Niet teveel, vind de benzovalkuil wel een tricky one maar probeer er zo nu en dan eens 1 uit. Gewoon als rustbrenger om te chillen.

Yusup

Newbie
Uit nieuwsgierigheid toch ook eens flubromazepam testen haha. Ik laat weten wat ik er van vond! Thanks voor de informatie allemaal!
Zou er mee op passen. Aangezien het "misschien" iets met je hart zou kunnen doen.. ,in welke mate en bij welke hoeveelheid gebruik weet ik ook niet. Maar kwam een heel artikel over tegen..

Bovenaan