Glas in m'n pep hoe zuiveren?

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Ik heb pep waar glas in zit, ik ben er achter gekomen omdat het zakje waar de 10 gram in zat gaatjes begon te krijgen.. Er zielige gast die dit gedaan heeft, daar ben ik ook zeker nog niet klaar mee.

2 vragen.

Wat gebeurt er in je lichaam met hele kleine flintertjes glas? Ik zou haast zeggen dat het onmogelijk grotere stukjes zijn geweest als suiker korrels maar dat weet ik niet zeker ook zijn het naald vormige flinters van misschien wel tl buis. Ik zie die mensen er ook toe instaat dat witte goedje wat ook een glas soort blijkt te zijn er bij te gooien. Ik heb voornamelijk gesnoven maar ik slik regelmatig wel wat slijm weg waar die shit dus ook tussen kan zitten. Ik heb last van veel zweten bij weinig inspanning en al een paar dagen last van mn maag of darmen gedurende 1 uur hetzelfde moment van de dag rond een uur of 18:00~19:00 dus ben benieuwd vandaag.

Wat ik gisteren gedaan had met een beetje pep is in een koffiefilter gesmeerd, daar nog filter onder en een zok om een glas heen en daar wat heet water door laten druppen. dat vocht vervolgens met wat melk naar binnen gewerkt.

Hoe moet ik mn pep volgens jullie zuiveren? Ik lees hier wat van een aceton extractie, maar de cafeïne zal me nu even een ruk wezen ik heb 10gram pep die erg goed is maar wel met glas er in. Moet ik naar een dokter toe ofzo want ik weet niet wat er gebeurd met dat glas maar het lijkt me dat dat heel heel heel langzaam van wondje naar wondje naar buiten gewerkt wordt dus je lichaam heeft dus extra veel zorg nodig om te herstellen hiervan..? Iemand ervaring?

Ik heb geen idee hoeveel ik binnen heb gekregen ik denk een kleine 2 gram ofzo van de pep maar hoeveel glas daar bij zat..??

Beanhead

Badass junkie
Anonieme tip bij de politie binnendoen en die dealer laten klissen.
Die dealer helemaal verrot slaan.
Hem drugs aanbieden met schadelijke stoffen in.

Andere speed gaan kopen en hetgene je nu hebt weggooien.

Drientje

DF-koning
Breng het naar een testservice (is gratis) en laat het testen. Als er werkelijk glas in zit zal daar een landelijke melding van gemaakt worden.

En als het zo is en je hebt nu glas binnen dan denk ik niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Glas ter grootte van een suiker korrel zal je ingewanden niet beschadigen. In je maag en darmen zit een beschermend laagje wat ervoor zorgt dat kleine beschadigingen van bijvoorbeeld stukjes van je eten gewoon weer keurig genezen. En in je lichaam genees alles 10 x zo snel als buiten je lichaam.

[youtube]-BweenvCfC4[/youtube]

Drientje

DF-koning
En je bent een waardeloze stamper. Glas kun je tot poeder vermalen.

Maar ik denk niet dat het glas is, misschien is het zout of suiker om het meer gewicht te geven. Zout is ook een hard en scherp kristal dat gaatjes maakt in plastic. Los het op en kijk of er splinters in zitten.

Zo moeilijk is dat toch niet?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
En je bent een waardeloze stamper. Glas kun je tot poeder vermalen.

Maar ik denk niet dat het glas is, misschien is het zout of suiker om het meer gewicht te geven. Zout is ook een hard en scherp kristal dat gaatjes maakt in plastic. Los het op en kijk of er splinters in zitten.

Zo moeilijk is dat toch niet?

Wat ik gisteren gedaan had met een beetje pep is in een koffiefilter gesmeerd, daar nog filter onder en een zok om een glas heen en daar wat heet water door laten druppen. dat vocht vervolgens met wat melk naar binnen gewerkt.

Hij heeft het al door een koffiefilter gedaan, dus in feite zou hij het toch al moeten gezien hebben ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Sublimo zei:
Marla Singer zei:
denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...

Welke specifiek dan ? Want amfetamine is toch niet zo agressief ?
Als het gewassen is met Aceton en niet goed verdampt dan kan de Aceton je zakje opeten.

Dankje :grin:

Dus dat zal het dan wel zijn. Want anders had hij al glas moeten zien liggen in zijn koffiefilter.

kunlan

Belezen gebruiker
Ik stel voor dat je even gaat minderen met gebruik, je verhaal klinkt behoorlijk paranoïde.

Het aantal keren dat goeie S door sealtjes is heengevreten bij mij kan ik al niet meer tellen, en de kans dat iemand de moeite zou doen glas er door te malen is vrij nihil gezien er wel duizenden betere trieste versnijdingsmiddelen verkrijgbaar zijn.

Breng het binnen in een testcentra en aanschouw hoe overmatig gebruik met je kan sollen.

Grzz :wink:

Flameon

Badass junkie
Via mijn werk ken ik wel iemand die ooit drugs heeft versneden met glassplinters, mdma was dat toen als ik me niet vergis. Die man is aangeklacht en die heb ik toen ook een paar keer een bezoek gebracht in de gevangenis wegens drugsbezicht en mishandeling. Maar goed laat je drugs testen topic starter, voor je iemand de schuld geeft

Flameon

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Plus, je weet nooit zeker of je dealer het heeft versneden he, de dealer haalt het ook weer van een dealer..

Daarom. Helaas is niet iedere dealer even fair, maar wees voorzichtig dat je iemand niet vals beschuldigd topicstarter. Op drugs zit geen garantie, risico van het kopen en gebruiken zou ik haast willen zeggen

it'sme

Belezen gebruiker
Gewoon weg smijten (zo duur is speed nou ook weer niet) en nieuwe dealer zoeken. Glas erin of mogelijk glas zou ik niet riskeren om door mijn neus te halen. Speed is al slecht genoeg :P

Wackie

Belezen gebruiker
Denk ook niet dat het glas is hoor. Gaatjes in een plastic zakje heb ik ook al eens gehad, was erg goede pep juist.

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Ik heb het gezuiverd door te filteren met heet water en katoenen lappen en 2 koffie filters. Daarna laten drogen op de schaal van mijn magnetron, die schaal heb ik weer op een pannetje gezet waar water in zat wat ik onder een laag pitje heb gezet zodat het wat sneller droogde. Het was na een paar uur al droog en het resultaat was pep die naar wasmiddel rook. Geweldig systeem als de geur van pep zo vies vind..

In elk geval ga ik bij die koekwouzen dus geen gram meer halen, de dealer die ik daarvoor altijd had die neemt zijn tel niet meer op waarschijnlijk is die dus opgepakt.

Ik kan nu niet aan pep komen, of ik moet als een junk achter het station gaan staan wachten en af en toe eens onder mijn neus vegen ofzo. Dit leek mij het beste moment om er voorlopig eens een punt achter te zetten. Ik heb het nu een half jaar gebruik dagelijks en het ging van kwader naar erger, ik kreeg de laatste week ook last van spierpijn in mijn schouders vooral daarom ga ik er ff mee kappen het zal moeilijk worden en veel slapen wat al echt kut is met dit warme weer maargoed ik zal er ooit aan moeten geloven en hoe eerder hoe makkelijker hoe langer ik er mee zou wachten des te moeilijker het zal worden.

Ik heb nu 24 uur niets gesnoven en mijn doppen zijn nog steeds zo groot als punaises. Vanmiddag heb ik wel heel wanhopig nog eens wat bier door die filter gegooid en wat er uit kwam opgedronken en daar zat nog wel pep in merkte ik.

Ik heb er eigenlijk wel zijn in om extreem te gaan dromen, misschien dat ik me nu beter kan trainen om lucide te gaan dromen. Ik heb al wel in het begin van mijn verslaving gemerkt toen ik het nog eens enkele dagen kom laten liggen dat ik heel extreem en bizar droom, na ff zoeken hier kwam ik er achter dat dit normaal is ook logisch eigenlijk want je slaap dieper als dopamine even niet aanwezig is tijdens de slaap.

k00k

Bewuste gebruiker
counterstrikert zei:
Ik heb het gezuiverd door te filteren met heet water en katoenen lappen en 2 koffie filters. Daarna laten drogen op de schaal van mijn magnetron, die schaal heb ik weer op een pannetje gezet waar water in zat wat ik onder een laag pitje heb gezet zodat het wat sneller droogde. Het was na een paar uur al droog en het resultaat was pep die naar wasmiddel rook. Geweldig systeem als de geur van pep zo vies vind..

In elk geval ga ik bij die koekwouzen dus geen gram meer halen, de dealer die ik daarvoor altijd had die neemt zijn tel niet meer op waarschijnlijk is die dus opgepakt.

Ik kan nu niet aan pep komen, of ik moet als een junk achter het station gaan staan wachten en af en toe eens onder mijn neus vegen ofzo. Dit leek mij het beste moment om er voorlopig eens een punt achter te zetten. Ik heb het nu een half jaar gebruik dagelijks en het ging van kwader naar erger, ik kreeg de laatste week ook last van spierpijn in mijn schouders vooral daarom ga ik er ff mee kappen het zal moeilijk worden en veel slapen wat al echt kut is met dit warme weer maargoed ik zal er ooit aan moeten geloven en hoe eerder hoe makkelijker hoe langer ik er mee zou wachten des te moeilijker het zal worden.

Ik heb nu 24 uur niets gesnoven en mijn doppen zijn nog steeds zo groot als punaises. Vanmiddag heb ik wel heel wanhopig nog eens wat bier door die filter gegooid en wat er uit kwam opgedronken en daar zat nog wel pep in merkte ik.

Ik heb er eigenlijk wel zijn in om extreem te gaan dromen, misschien dat ik me nu beter kan trainen om lucide te gaan dromen. Ik heb al wel in het begin van mijn verslaving gemerkt toen ik het nog eens enkele dagen kom laten liggen dat ik heel extreem en bizar droom, na ff zoeken hier kwam ik er achter dat dit normaal is ook logisch eigenlijk want je slaap dieper als dopamine even niet aanwezig is tijdens de slaap.

Dit is inderdaad het perfecte moment om een punt achter je pepp verslaving te zetten :) Ik wens je in iedergeval heel veel succes! :grin: :wave:

Bovenaan