glas in speed:O

.-Jack-.

Newbie
hallo collega's,

Ik ben nieuw en wil een jullie ten eerst zwaar bedanken voor de handige info die ik hier heb aangetroffen, ik heb behoorlijke poos geen speed meer gehad en nu wel weer:) zit hier met flesje neusspray van heerlijke schoongewassen pep te genieten. dank voor de heldere aanwijzingen om dit te bewerkstelligen!!

Maargoed glas in speed.
Toen ik wat jonger was vond ik het met mijn (toen) naive geest behoorlijk onbegrijpelijk dat mensen speed versneden. Ik dacht als je t spul verkoopt dan wil je je klant toch het beste voorschotelen. helaas werkt dit niet zo bij dit soort aankopen. maar wat ik nu al een paar heb gelezen is het verschijnsel glas in speed. dat gaat mij eigenlijk een stapje te ver om te kunnen geloven.
Ik heb mijn spul dus goed gewassen en ben er vrij zeker van dat het nu behoorlijk puur is. nagenoeg geurloos na drogen, brand niet heel erg met snuiven, en het KNARST met uitstrijken.
Mijn vraag is aan jullie: zou het mogelijk kunnen zijn dat er mensjunks zijn die door dat geknars denken dat er glas in hun speed zit, terwijl ze eigenlijk gewoon puurheid te pakken hebben? of is dit zo'n speed gedachtespinsel van mij?

Marcko

Belezen gebruiker
Alles wat een mens kan bedenken, is al eens gebeurd. Dus ook glas in speed.
In 70's deden ze strychnine door de heroïne.

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Het is gewoon dom om je speed te versnijden met glas. Er zijn veel goedkopere middelen verkrijgbaar die de werking van speed nabootsen en vrijwel ongevaarlijk zijn. Ook is speed al supergoedkoop dus ik zou niet weten waarom je het zou moeten versnijden met glas... :confused:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Mijn veelstelanghierrondhangedeass herinnert zich een post waarin verteld werd dat de glassplinters door persoon zelf werden toegevoegd omdat de amfetamine sneller opgenomen word door de sneetjes die de splinters veroorzaken...

tja zo gek zijn mensen..

mick swagger

Belezen gebruiker
Jammer genoeg is amfetamine geen product die wordt geproduceerd en verhandeld onder toezicht van een soort keuringsdienst. Hierdoor is het uiteraard mogelijk dat er, in mijn ogen, onnozele lui, zijn geweest die speed versneden hebben met glas om de massa te verhogen.

Nu zullen er vast ook mensen zijn die een theorie hebben, dat speed door glas beter zouden worden opgenomen. Het klinkt in mijn oren volstrekt onlogisch. Als volgens mij, de speed niet effectief in het lichaam zou worden opgenomen zou het, volgens mij, veel logischer en wellicht minder schadelijk voor je zijn om de speed op een effectievere manier toe te dienen(spuiten, bommetjes of in een neusspray :wink:).

Bovenaan