glinstering

Ehv2008

Newbie
Hyperdrive zei:
Delirium zei:
Nou, ik heb wel eens gehoord van coke die versneden was met diamanten om het te laten glinsteren, waardoor het net supergoede coke leek.

Kijk maar uit wat je snuift! :openmouth:

Knappe jongen die een diamant verkruimelt en met coke versnijdt...

Grammetje coke voor 300 euro wordt het dan zeker :grin:

Ooit geprobeert diamant te verkruimelen? Diamant is het hardste materiaal op de wereld, denk maar aan een diamantboor, hoe wil je dat in hemelsnaam verkruimelen??

dfssdfde

Badass junkie
Ehv2008 zei:
Hyperdrive zei:
Delirium zei:
Nou, ik heb wel eens gehoord van coke die versneden was met diamanten om het te laten glinsteren, waardoor het net supergoede coke leek.

Kijk maar uit wat je snuift! :openmouth:

Knappe jongen die een diamant verkruimelt en met coke versnijdt...

Grammetje coke voor 300 euro wordt het dan zeker :grin:

Ooit geprobeert diamant te verkruimelen? Diamant is het hardste materiaal op de wereld, denk maar aan een diamantboor, hoe wil je dat in hemelsnaam verkruimelen??

met het enige dat een diamant kan krassen natuurlijk! een andere diamant!

Mister Sosa

Experimenterende gebruiker
Ehv2008 zei:
Stond jij achteraan de rij?

Delirium

Badass junkie

acidboy

Badass junkie
Ehv2008 zei:

Ultrahard fullerite is een koolstof die harder is dan diamant, kan geloof ik zelfs gebruikt worden om nog hardere stoffen te maken.
Maargoed, beetje off topic ..

Imke

Badass junkie
acidboy zei:
Ehv2008 zei:

Ultrahard fullerite is een koolstof die harder is dan diamant, kan geloof ik zelfs gebruikt worden om nog hardere stoffen te maken.

Kon je het weer niet laten nee. :beer:

Ehv2008

Newbie
acidboy zei:
Ehv2008 zei:

Tja, weten we dat ook weer :)

Ehv2008

Newbie
Stelletje sukkels, snuiven jullie jezelf maar kapot.
Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen als je van een onbekende iets koopt, wie weet zat er tl-buis bij, of van dat soort onzin, nou voor alle gierige mensen, snuif maar lekker op dan, hoop dat je kapot gaat kut junkies.

space scientist

Wijs gebruiker
Ehv2008 zei:
Stelletje sukkels, snuiven jullie jezelf maar kapot.
Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen als je van een onbekende iets koopt, wie weet zat er tl-buis bij, of van dat soort onzin, nou voor alle gierige mensen, snuif maar lekker op dan, hoop dat je kapot gaat kut junkies.

en jij hebt het ook niet helemaal begrepen :grin:

Bovenaan