GOA's en D'nBses

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Dissonant was inderdaad mooi! En deze vrijdag nog is! DF meeting vanvoor in het midden? Hof Ter Lo en Hangar!

shokora

Wijs gebruiker
Weet iemand of er dit jaar met koninginnedag weer een outdoor goa festival is in Rotterdam?

Kan er niks over op interwebs vinden :( (of ik ben blind).

Um

Belezen gebruiker
in eindhoven heb je er heen, samen met tekno en acid ruimte

lichtplein of zoiets

gisteren dimension 5 en vibe tribe in antwerpen gezien, was weer leuke nacht

Ellesdee

Badass junkie

Bartyo

Bewuste gebruiker
vr 06 06
ZAAL OPEN
23:00 UUR
AANVANG
23:00 UUR
ENTREE
€11,00
START VVK
vr 25 04

BLACKOUT is Black Sun Empire's vaste avond in Tivoli, met elke twee maanden de beste drum 'n' bass-dj's en -producers ter wereld! Uit de Verenigde Staten komt vanavond het hardstep drum 'n' bass/IDM-trio Evol Intent over. Je kent ze van hun net verschenen baanbrekende album Era Of Diversion, waarop ook een bijdrage is te vinden van Ewun en guess what: hij komt ook mee! Ook van Ewun komt rond deze tijd nieuw werk uit, namelijk de ep Wun Nation. Als klap op de vuurpijl hebben we het Duitse neurofunk-duo Phace in de aanbieding, naast natuurlijk vaste gasten als DJ Mos en MC NoiA. Knallen!

Wie gaat?
Evol Intent :openmouth: :hearteyes:

Magic Guest

Belezen gebruiker
Ik zal proberen daar te zijn :sunglasses: Moet je de kaartjes bestellen of worden ze aan de deur verkocht? en tot hoelaat is het, zie het nergens staan.

shokora

Wijs gebruiker
Ik hoop dat het een beetje droog blijft... wat toch wel wenselijk is op een outdoor feestje. Maar ik zal ook aanwezig zijn :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
shokora zei:
Ik hoop dat het een beetje droog blijft... wat toch wel wenselijk is op een outdoor feestje. Maar ik zal ook aanwezig zijn :)

Het schijnt dat vanaf midden deze week de temperatuur richting de 26 graden schiet! Dus hopelijk blijft die trend een beetje aanhouden deze keer....

shokora

Wijs gebruiker
Nog even over de Trance Orient Express van morgen.

Hoe laat is de aanvang? Want de informatie verspreiding over dit feest is echt bar slecht =\

Btw, heeft iemand enig idee waar dit feest is? Zo ja, PM me ff :P

Er staat bij:
Outdoor Amsterdam, Secret location van 22:00 tot 10:00

shokora

Wijs gebruiker
Iemand vanacht bij Ruigoord een blonde dude gezien met dit shirt:

Dan was ik het :P

Ik kon zelf geen DF'ers localiseren maar ik heb jullie dan ook 1 keer gezien op een foto :P Het was wel zeker vet, sommige mensen tripten echt super hard. Zo vroeg er een meisje aan iemand naast me of ze even de slangen in zijn haar mocht aanraken xD.

honingolie

Bewuste gebruiker
@shokora heb je lang blond haar?

het was zeker tof.. lekker veel vage mensen zoals gewoonlijk :beer:
.. wij gingen met de taxi heen, en de (marokkaanse?) chauffeur ging ook even binnen een kijkje nemen.. Hij had er 1x eerder mensen afgezet en toen vond ie het al een vreemde bedoening met mensen die op de grond lagen te slapen enzo..uiteindelijk heeft ie binnen een half uur rondjes gelopen en z'n ogen uitgekeken.. te grappig :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het was een superfeestje inderdaad! Op Drientje na, heb ik geen andere DFérs gezien. Moet zeggen dat ik zelf ook heerlijk naar de klote was met mijn klapperkaken van de mdma.....

shokora

Wijs gebruiker
Ik weet niet wie ik allemaal gezien heb, vast wel een paar mensen? pics?

Als er iemand van jullie rond 9 uur nog steeds rond het vuur zat dan kan het gewoon niet anders dan dat ik je gezien hebt. Was echt een heerlijk gezicht daar, 20 man die allemaal vet hard weg zat te spacen op van alles en nog wat.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
BEn uiteindelijk niet meer geweest, was in de middag al begonnen met trippen (doe ik overigens vanaf heden niet meer). Vanaf het moment dat de hel losbarste (qua weer) werd ik zelf ook zo vaag dat ik het maar heb laten schieten, beter gewoon lekker in mijn huisje dan :wink: ! Volgende keer ga ik wel weer gewoon, misschien kunnen we meeten dan ofzo! Hebben we al vaker gedaan/geprobeerd en liep wel enigzins goed, toch wel aantal mensen tegengekomen :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
shokora zei:
Ik weet niet wie ik allemaal gezien heb, vast wel een paar mensen? pics?

Als er iemand van jullie rond 9 uur nog steeds rond het vuur zat dan kan het gewoon niet anders dan dat ik je gezien hebt. Was echt een heerlijk gezicht daar, 20 man die allemaal vet hard weg zat te spacen op van alles en nog wat.

Wij hebben tot 20u bij het vuur gezeten en dat was tevens eigenlijk ook de plek waar ik het meeste van de nacht zat... :) Ik was totaal niet in een dansbui en vond het ook veel te heet in de kerk zelf...

Bovenaan