GOA's en D'nBses

nicolai

Wijs gebruiker
ik baal echt dat ik er niet was zeg...wilde ook gaan, maar de mensen met wie ik zou gaan geen geld meer. had wel alleen kunnen gaan, maar vond het zo lullig dus ben maar met hun gebleven.

en jullie wrijven het nog even diep in :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik vind't ook jammer dat ik het laatste ruigoord feestje heb gemist, 't viel precies voor een proefwerkweek dus ik kon echt niet gaan, maarja de 15e van november ben ik er wel.. met de hele df meet er bij :grin:

dirtbag

Bewuste gebruiker
http://www.lvc.nl/read/concert/id/6077

29/11 Psytrance in LVC Leiden!!!

-spaceman-

Badass junkie
honingolie zei:
Ach, je went er aan he, al die dwazen.. :mrgreen: Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..

ja ik ga er de laatste tijd teveel naar toe... in 2 weken tijd 2 keer vind ik iets te...
Ik vond het, schrik niet, het slechtste feest ooit in ruigoord... maar dat lag onder andere aan me mindstate...

maar mede door dat feest heb ik me dit weekend extra goed vermaakt!! :hearteyes: watt een weekend, wat een familie reunie... psy/goa party in a'dam, de locatie had ff drie maanden z'n deuren dicht gehouden maar dit was een heerlijk nieuw begin! :hearteyes:

shokora

Wijs gebruiker
Misschien dat ik er 15 november ook weer bij ben, ligt een beetje aan het weer. Ruigoord met dikke regen lijkt me toch minder relaxt :( (ik loop altijd door de natuur te spacen daar, en dan ben je echt helemaal nat door dat hoge gras als het regent :')).

Gaat iemand overigens 29 november naar Arc of Goa? Ik ben daar zeker :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Misschien dat ik er 15 november ook weer bij ben, ligt een beetje aan het weer. Ruigoord met dikke regen lijkt me toch minder relaxt :( (ik loop altijd door de natuur te spacen daar, en dan ben je echt helemaal nat door dat hoge gras als het regent :')).

Gaat iemand overigens 29 november naar Arc of Goa? Ik ben daar zeker :)

Same ben eigenlijk na solstice niet meer geweest... Misschien rond de jaarwisseling weer even voor de goede orde :grin:

Charlie--

Newbie
GOA partys

waaar zijn alle goa feestjes man :confused:
ja, arc of goa & the third trip to goa bladiebla

weet iemand nog leuke goa feestjes? :)

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Ik was van plan om met oud en nieuw naar the Arc of Goa op M.S. Stubnitz te gaan. Echter verneem ik vage geruchten dat het feest gecancelled is, waarvan dit nog wel het meest sprekende voorbeeld is: http://goatrance.net/printparty.php?id=4449

Wie weet hier meer van? Is het waar of zijn het geruchten? Als het waar is, wat is de reden, en wordt er door de organisatie gekeken naar een alternatief?

honingolie

Bewuste gebruiker
Blijkbaar weer gezeik met de vergunning.. in Noord doen ze daar wel vaker moeilijk over, remember awakenings NSDM.. :rolleyes:

Bass junky

Experimenterende gebruiker
met oud op nieuw een grote goa in een oude verlate fabriek vlak bij het station van Herentals (Belgie) :grin: vorig jaar ook geweest :smoke: was echt een space trippy feesje met geweldige sfeer en ruimte genoeg. feestje kan ook makkelijk tot 12u00 smiddags of later doorgaan :rock:

dirtbag

Bewuste gebruiker

Met deze tiende editie viert Champion Sound hun 2-jarig bestaan. Voor deze speciale editie komen Calyx en Teebee met een back to back set van maar liefst 6 draaitafels en 2 mixers. Beide dj's zijn natuurlijk grootheden in de drum 'n bass scene, maar hun gecombineerde draaikunsten levert een unieke ervaring zoals men nog nooit hoorde. Verwacht supersnel mixen, bassen die de vloer laat schudden, scherpe beats, schratching en natuurlijk die unieke Champion Sound party vibe! Geen betere line up om het 2-jarig bestaan te vieren!

http://www.championsound.hyves.nl
http://www.myspace.com/calyxuk
http://www.myspace.com/teebeesubtitles

residents: A-Flex, Lifecycle. Lokal, Sektor, Syze
vj: Differenc
mc: Multiplex
lights en laser: Oplichters
Calyx & Teebee in LVC Leiden!!!

pascal828

Badass junkie

De tiende Trip to GOA! Celebration Edition!

DATUM: zaterdag 06 mrt
GENRE: Drum & bass/goa
AANVANG: 22.00
OPEN: 22.00
TOT: 05:00
PRIJS: vvk: €5,- deur: €7,5

Main:

Bitkit (live!)
Mart Fader
Annaconda

Prog.:
Rico
Annunaki

Chill Out by Duo Brak en vaag BV:
- Bliepertronix
- Harmonic Frequency
- Party RIco
- Resi

- 3 Rooms
- Fully Decorated

Met potentiële afterparty somewhere. (nog niet zeker)

Beanhead

Badass junkie
pascal828 zei:

De tiende Trip to GOA! Celebration Edition!

DATUM: zaterdag 06 mrt
GENRE: Drum & bass/goa
AANVANG: 22.00
OPEN: 22.00
TOT: 05:00
PRIJS: vvk: €5,- deur: €7,5

Main:

Bitkit (live!)
Mart Fader
Annaconda

Prog.:
Rico
Annunaki

Chill Out by Duo Brak en vaag BV:
- Bliepertronix
- Harmonic Frequency
- Party RIco
- Resi

- 3 Rooms
- Fully Decorated

Met potentiële afterparty somewhere. (nog niet zeker)

Zo vroeg?

:confused: Nederlandse goa's zijn enorm vreemd.

Beanhead

Badass junkie

Denk dat het rond Leuven is te doen

cdshop
absynthbar
pizza en croque's

deco: starsflow & xibalz
confirmed secret loc.(hangaar)

Dopezilla

Badass junkie
Beanhead zei:
pizza en croque's
Dat moet verdomme op elk feest zo zijn!

Ik heb al vaak genoeg met scheurende honger op 'n feest gestaan, en chill is anders.

Trouwens, wanneer is dit feest, ik zie nergens een datum. En is het darkpsy? De art ziet er vrij duister uit, namelijk. :grin:

Olle

Beanhead

Badass junkie
Dopezilla zei:
Beanhead zei:
pizza en croque's
Dat moet verdomme op elk feest zo zijn!

Ik heb al vaak genoeg met scheurende honger op 'n feest gestaan, en chill is anders.

Trouwens, wanneer is dit feest, ik zie nergens een datum. En is het darkpsy? De art ziet er vrij duister uit, namelijk. :grin:

Olle

Retsekletse, gestoorde, over the top dark*

Het is 5 maart.

Dopezilla

Badass junkie
Dan kan ik helaas niet present zijn. Een retourtje België is niet iets wat ik zomaar elk moment kan ophoesten.

Olle

Beanhead

Badass junkie
Dopezilla zei:
Dan kan ik helaas niet present zijn. Een retourtje België is niet iets wat ik zomaar elk moment kan ophoesten.

Olle

Hou me maar op de hoogte van tek, Nederland :hearteyes: ! Moet er binnenkort van komen, trouwens even een paar maandjes verder kijken:

Wil je gestoord?

Noise Poison Labelparty
2 april 2010 20:00 - 4 april 2010 16:00
with Hologrammlasershow First Time
in Switzerland!!!

Live Acts:
Highko (Noise Poison / Nepal-Germany )
Cosmo (Noise Poison / Slovakia)
Furious (Noise Poison / Russia)
Trippy Hippies (Psybaba Records / Noise Poison / Ungarn)
Irgum Burgum (Psybaba Records / Noise Poison / Ungarn)
Insector (Psybaba Records / Noise Poison / Ungarn)
Electrypnose (2to6 / Switzerland)
Bombax (Free Radical Records / Germany)
Vibracoustics (Antipop prod. / Switzerland)
Yaminahua (Antipop prod. / Switzerland)
Madart (Antipop prod. / Switzerland)

Djs:
Hyperactive 25 (Noise Poison / Switzerland)
Milowatt (Chaos Company / Austria)
Jonathan (Free Radical Records / USA)
Sacha (Free Radical Records / South Africa)
The Crow (Psycrowdelica / Germany)
Tsunamix (Mythos / Switzerland)
JinJin (Chrumbitzi / Switzerland)
Tazmanics (Mythos / Switzerland)
Cybersheep (Psycana / Austria)
Pandemonium (Austria)
Gosa (OSF / Switzerland)
Kyros (OSF / Switzerland)

Hologrammlasershow first Time in Switzerland :
http://www.quix.cz/download/video-4/!video=20
Multicolorlaser :
http://www.quix.cz/download/video-4/!video=20

Chillout im Zirkuszelt :.
Sound by Mindwaves Music, Chillin Berlin

Deko by Psycana

Food & Bar by Chaotika
-------------

Ik ga er alvast naartoe :)

Dopezilla

Badass junkie
Pfoeh, dat moet een mooi partijtje zijn. Helaas ben ik al van plan tweemaal naar het buitenland te gaan dit jaar, dus nog een keertje Zwitserland pakken tussendoor gaat te krap worden.

Over twee jaar misschien wel een keertje Boom! pakken. Of Anti-boom, dat lijkt me stiekem nog vetter.

Olle

Bovenaan