GOA's en D'nBses

OnderDeEik

Wijs gebruiker
De tering wat een line-up man :hearteyes: Highko :hearteyes: Cosmo :hearteyes:
Zou er dan dus een Highkosmos set inzitten misschien? :P

Misschien vrijdag nog naar een DnB feestje

-spaceman-

Badass junkie
Vanavond... illegaal Namaste feestje in A'dam

Caste 1: Psychedelic Trance
23:00-01:00 Dogo (Centipede, NL)
01:00-03:00 Kriya (Namasté, NL)
03:00-05:00 Riches (Universo Paralello, NL)
05:00-08:00 Bart (Namasté, NL)

Caste 2: Clan of SPeace (Chill out /Ambient)
23:00-06:00 DJ Shitaki & Morc (Clan of SPeace, NL)
23:00-06:00 LIVE: Little Bear (Clan of SPeace, NL)

Sunrise: 23.00-08.00

Baksheesh at the door: 11,00 Euro

Ik vind het wel een beetje duur. Ook is er een kans dat je voor een dichte deur komt te staan.. Ze waarschuwen dat het nog wel eens erg druk kan worden...Vol is vol...

pascal828

Badass junkie
Is Namasté die zijn niet zo super.
3 april is weer "Nooit-Meer-Naar-Huis". Dat word als het goed is een buitenfeestje.

dirtbag

Bewuste gebruiker
27 Maart in LVC Leiden,
Cosmic Combination:

Vette shit in het LVC! De mannen van de Cosmic Combination trekken weer een blik fluo-hippie-sjit open. Ditmaal vieren we de verjaardag van Quentin Tarantino en dat doe je natuurlijk met de nodige psychedelische tunes.

Zoals jullie gewend zijn zal de zaal weer helemaal in het fluo zijn met strakke deco. Wederom hebben we NOS gevraagd om ons hierbij te helpen. Wat betreft muziek zal DJ Riches uit Amsterdam, bekend van het Paralello Universo festival in Brazil, een vette set ten gehore brengen. DJ Tiltshift zal de kick-off doen met een strakke progressive set. Resident DJ Bor is ook van de partij met zijn met zijn Full-on cheez-a-delic stijl.

Entree is maar 6,50 dus geen excuus om niet langs te komen!

Lineup:

- RICHES (Universo Paralello)
- TILTSHIFT (Santpoort)
- BOR (Cosmic Combination)

Deco:

- NOS (DMT - Sweden)

See you on the dancefloor!
http://www.cosmiccombination.net

BE THERE

pascal828

Badass junkie
Ben je nog nooit naar een "NMNH" Feestje toegeweest?
Tegen de tijd kun je wel een PMetje sturen voor locatie. :grin:

Drientje

DF-koning
dirtbag zei:
27 Maart in LVC Leiden,
Cosmic Combination:

Vette shit in het LVC! De mannen van de Cosmic Combination trekken weer een blik fluo-hippie-sjit open. Ditmaal vieren we de verjaardag van Quentin Tarantino en dat doe je natuurlijk met de nodige psychedelische tunes.

Zoals jullie gewend zijn zal de zaal weer helemaal in het fluo zijn met strakke deco. Wederom hebben we NOS gevraagd om ons hierbij te helpen. Wat betreft muziek zal DJ Riches uit Amsterdam, bekend van het Paralello Universo festival in Brazil, een vette set ten gehore brengen. DJ Tiltshift zal de kick-off doen met een strakke progressive set. Resident DJ Bor is ook van de partij met zijn met zijn Full-on cheez-a-delic stijl.

Entree is maar 6,50 dus geen excuus om niet langs te komen!

Lineup:

- RICHES (Universo Paralello)
- TILTSHIFT (Santpoort)
- BOR (Cosmic Combination)

Deco:

- NOS (DMT - Sweden)

See you on the dancefloor!
http://www.cosmiccombination.net

BE THERE
Ik ga in ieder geval ff checken!!

Arthur King

Wijs gebruiker
Nog even een vraagje, nu ziet het er naar uit dat de vriend die nog een beetje geïnteresseerd is in goa niet kan, en dit zou dan m'n goa-ontmaagding worden, is NMNH een beetje geschikt om in je eentje te komen?

pascal828

Badass junkie
Arthur King zei:
Nog even een vraagje, nu ziet het er naar uit dat de vriend die nog een beetje geïnteresseerd is in goa niet kan, en dit zou dan m'n goa-ontmaagding worden, is NMNH een beetje geschikt om in je eentje te komen?
NMNH is zeer geschikt om er in je eentje naartoe te gaan, deed ik de eerste keer ook, je kent in No-time veel mensen. Iedereen is gewoon welkom en als je je gewoon normaal gedraagt is er niets aan het handje.

Tostini

Belezen gebruiker
jazeker!
degene die jou dat feest aanraadde...
kwam ik tegen op NMNH, en dat was zijn eerste feestje en hij was alleen..
en dat is zeer goed gevallen volgens mij :)
maar je moet wel een beetje open staan voor menselijk contact natuurlijk.

ik kom jou ook altijd tegen in dezelfde topics pascal :wink:

edit.. oh! je was me voor :P maar ik laat het lekker staan :P goeie marketing :wink:

Arthur King

Wijs gebruiker
pascal828 zei:
Arthur King zei:
NMNH is zeer geschikt om er in je eentje naartoe te gaan, deed ik de eerste keer ook, je kent in No-time veel mensen. Iedereen is gewoon welkom en als je je gewoon normaal gedraagt is er niets aan het handje.

Tostini zei:
jazeker!
degene die jou dat feest aanraadde...
kwam ik tegen op NMNH, en dat was zijn eerste feestje en hij was alleen..
en dat is zeer goed gevallen volgens mij :)
maar je moet wel een beetje open staan voor menselijk contact natuurlijk.

ik kom jou ook altijd tegen in dezelfde topics :wink:
Thanks, then count me in! :grin:

pascal828

Badass junkie
Ey!

haha, was wel een leuke ontmoeting, jammer dat mijn "vrienden" snel weer weggingen, ik kende die gast via iemand en ik raadde het hem aan en hij had auto, dus ik had dan ook vervoer.
Ik heb me prima vermaakt en ken onderhand bijna iedereen.

Dopezilla

Badass junkie
pascal828 zei:
3 april is weer "Nooit-Meer-Naar-Huis". Dat word als het goed is een buitenfeestje.

De volgende Nooit-Meer-Naar-Huis editie is naar 20 mei verplaatst. Locatie is nog onbekend, uiteraard.

Maar ik ben wel blij, het gaat dus mooier weer zijn, en ik zal op deze datum wel van de partij kunnen zijn. :grin:

Olle

pascal828

Badass junkie
Ja, verdomde kleute, maar dan is het wel beter weer, hopelijk.
Kheb wel echt zin in een goed Goa-feestje. Tekno en Goa moet afgewisseld worden.
Zaterdag tenminste weer een tekno feestje!
En 3 april is er ook nog een ander illegaal Goa-feestje inplaats van NMNH.
Daarom verplaatste ze alles.

Dopezilla

Badass junkie
En daar ben ik ze nog altijd dankbaar voor. :grin:

Overigens zouden er meer tekno's met goa zaaltjes moeten zijn. Of omgekeerd. Of gewoon twee biggie zalen, eentje goa, en eentje tek. Oh ja, en doe dan gelijk een dikke zaal voor dubstep. En jungle. En hardcore. =D

Awel, laat ik niet te hard van stapel lopen. :P

Olle

pascal828

Badass junkie
tekno is toch wel voor de grotere feesten, Goa is meestal niet heel groot.
Dus Tekno zalen met een Goa zaaltje is top, alhoewel ik het nog nooit heb meegemaakt.

Dopezilla

Badass junkie
pascal828 zei:
tekno is toch wel voor de grotere feesten, Goa is meestal niet heel groot.
Dus Tekno zalen met een Goa zaaltje is top, alhoewel ik het nog nooit heb meegemaakt.
Het schijnt zo nu en dan wel eens te passeren, heb het zelf ook nog nooit mee mogen maken.

En ja, breakcore is ook altijd welkom. :grin:

Olle

ik hoor heel veel verhalen over nooit meer naar huis waar zijn deze feesten en wat voor een muziek is het ?
ik woon in adam dus weet iemand nog leuke feestjes aanstaand wekeend ?

Arthur King

Wijs gebruiker
pascal828 zei:
Ja, verdomde kleute, maar dan is het wel beter weer, hopelijk.
Kheb wel echt zin in een goed Goa-feestje. Tekno en Goa moet afgewisseld worden.
Zaterdag tenminste weer een tekno feestje!
En 3 april is er ook nog een ander illegaal Goa-feestje inplaats van NMNH.
Daarom verplaatste ze alles.
Welk feest is er dan?

Dopezilla zei:
pascal828 zei:

De volgende Nooit-Meer-Naar-Huis editie is naar 20 mei verplaatst. Locatie is nog onbekend, uiteraard.

Maar ik ben wel blij, het gaat dus mooier weer zijn, en ik zal op deze datum wel van de partij kunnen zijn. :grin:

Olle
Hoe krijgen ik het voor elkaar, 20 mei valt midden in m'n examens. :cry:

oinks

Newbie
hee!

Een vraagje: weten jullie Dj's,producers die meer mellow drumm&bass draaien. Ik ben laatst gestuit op een setje van Blu Mar Ten. En die had een geweldige mix van dnb,dubstep en zelfs minimal..

hebben jullie wat tips om me op het goede spoor te zetten??:grin:

W.F.L.

Badass junkie
Dopezilla zei:
Overigens zouden er meer tekno's met goa zaaltjes moeten zijn. Of omgekeerd. Of gewoon twee biggie zalen, eentje goa, en eentje tek. Oh ja, en doe dan gelijk een dikke zaal voor dubstep. En jungle. En hardcore. =D

Mwah, tekno en goa zijn echt 2 totaal verschillende stijlen vind ik, moest het nou acid zijn, OK. Maar veel teknosmatjes hebben een hekel aan goa..

Beanhead

Badass junkie
& Schandalig is dat! Al die ouwe tekno/tribe dat ik dan hoor klinkt gewoon als scheve tripshit net als goa.

I vote for goa/tekno rooms at the same party :grin:.

edit: ik lees net dat jullie het nog nooit hebben meegemaakt: gewoon naar een Belgische dark gaan, knetterharde darkpsy en soms ook een zaaltje met acid/core/tek :hearteyes:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Sowieso valt me dat op, zie wel vaker spul over darkpsy in belgie, helaas blijft dat in nederland dat toch wat uit :(

Beanhead

Badass junkie
OnderDeEik zei:
Sowieso valt me dat op, zie wel vaker spul over darkpsy in belgie, helaas blijft dat in nederland dat toch wat uit :(

Ik wil toch al wat langer naar een Goa in Nederland.

En dark dit valt er te gebeuren aanstaande zaterdag:

Karo verjaart en ter gelegenheid daar van geeft ze feest!
De line up is nog niet volledig en zal nog uitbereiden en eventueel wijzigen. Hopelijk zijn er mensen die mee komen vieren!!

*SYNTRAX ERROR*
*MORPHIX* (dark)
*HELLOKI* (dark/forest)
*STUKA* (dark)
*SPOOKANE* (terror) (nog geen tek/core maar terror heb je toch al!)
*SKEPSIS*
*ACETON*
2 laatste kunne wel core zijn dachtik
Deco by Kloterij
3€

EN

Live

Zelur Project (aka SynSUN)
(Phototropic Records.Ukr)
-> presentation of all old school albums in 2h liveact
-> http://www.myspace.com/oldsynsun

Merr0w
(Suntrip Records.Fr)
-> New & 'older' tracks
-> http://www.myspace.com/merr0wofficial

DJ's

Leech (Ganjatree Rec.)

Inada (Cronomi Rec.)

Javi (Suntrip Rec.)

Yani

Sound: USAT, 4corner

Deco: XibalZ, G-Visions

12€

W.F.L.

Badass junkie
Skepsis en Aceton zijn core ja, of heb ze in elk geval wel allebei al zien staan op tek en core feesten. Het is in elk geval geen goa. :P

Beanhead

Badass junkie
W.F.L. zei:
Skepsis en Aceton zijn core ja, of heb ze in elk geval wel allebei al zien staan op tek en core feesten. Het is in elk geval geen goa. :P

Ja, met men vage kop toen ik 't postte helemaal vergeten. Heb ze ook al genoeg gezien en ze zijn op en top :rock:

pascal828

Badass junkie
Zaterdag 02/10/10

Live
WHRIKK (Sanaton Rec.) NL

DJs
MARVYN (BabaPower) - NL
OZMALI (Ozmali Rec.) NL
FATA MORGANA (Sanaton Rec.) NL
ODR NL
KRAZY KRIS NL

Chill
ARJMANSOE LIVE (Psytech) NL
JIM (Danzigerbocht) NL
AMBORIGIONAL (Purple Fantasy) NL
SANDESH (Freaks of Nature) NL
ERRES (Kosmic Fusion) NL
Deco * Ozmali *
* Psychedelliot *
* Freaks of Nature*
* Love Forever *

Multicolour Laser show by Alkaloid Extractions!!

Location Secret Location
Entry fee 4 euros
Infos Kosmic Fusion & Friends presents:

..:: Freaks of Nature ::..

We will be celebrating the new collaboration of friends called 'freaks of nature'. This will be the name for our future organisation organising psychedelic, dark & forest party's so get ready for a new era of psychedelic tunes.

* Chai/food shop by Yghiilra *
* Clothes & accessories by Joeke *
* Fluoshop by Love Forever *

Komt allen!

PB voor locatie. :wink:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Hey zes november speelt DJ Anoebis (DJ en baas van Suntrip Records) een twaalf uur lange set ter ere van zijn x-aantal jaar draaien... :hearteyes:

Weet niet of jullie anoebis kennen maar dat een langdreadige hippie met een goa collectie van 100gb's die zijn beste selecties aan elkaar mixed :hearteyes:

Edit: subgenre: Oldskool-goa knallen.

Bovenaan