Godver, ik heb weer iets raars.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Sinds gisteren, als ik een joint rook gaat mn huig stuiteren en dat voelt fucking raar. Mijn vraag; What the fuck is dat?

niet lachen.

matthijs

Badass junkie
Ik heb het ook een keer gehad van spacecake. Weet niet wat het is maar schrok er wel van. Zou best wel eens een lichte allergische reactie kunnen zijn opzich.

azgaza

Badass junkie
Misschien iets waar je je nu pas bewust van bent geworden? Misschien te grote trekjes? Andere wietsoort die mogelijk vervuild is? Ga eens na wat de oorzaken kunnen zijn, dan kan je ook raden wat het is.

nicolai

Wijs gebruiker
hoe kan je huig uberhaupt stuiteren? maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld. heb ik wel vaker. ik vind dat wel geinig :beer:

Osi`

Bewuste gebruiker
What the fuck is ne huig stuiteren? stuiteren ken ik wel, ma huig? :tongueout:
Al die rare hollandse woordjes toch é :mrgreen:

Moker

Bewuste gebruiker
de huig is die leuke boksbal achter in je keel, die ook o zo@n leuk effect mee geeft als je er tegen aan drukt :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Saivy zei:
Osi` zei:
What the fuck is ne huig stuiteren? stuiteren ken ik wel, ma huig? :tongueout:
Al die rare hollandse woordjes toch é :mrgreen:

Ik snap het ook niet. :)

Wel, het is eigenlijk heel simpel, hij beweegt snel op en neer :þ
Ik schrok wel, het voelt een beetje alsof er een balletje achter in mn keel ligt. Maar ik zie al dat meer mensen het gehad hebben, dus ik maak me al een stuk minder zorgen (:

matthijs

Badass junkie
Nou... zo onschuldig hoeft het niet te zijn denk ik... als je een beetje pech hebt zou je er, in je slaap, in kunnen stikken. Ik in ieder geval wel. Hij was flinjk opgezwolle.

Imke

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Dat had ik dus niet, hij beweegt alleen op en neer :þ

Wat raar zeg. :mrgreen:

Heb ik nog nooit meegemaakt, of toch zeker niet bewust.
Kun je het niet ff filmen ofzo?! :stoned:

Osi`

Bewuste gebruiker
Nuja, als ik slik, gaat hij ook ff omhoog en dan weer omlaag hoor. :/
Mss ontdekken jullie nederlanders het nu pas? :P

matthijs

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Dat had ik dus niet, hij beweegt alleen op en neer :þ

MisGien te vaak G GezeGd. :tongueout:
Klinkt irritant jo.. soort van spasmes in je huig dus.. Het heoft trouwens natuurlijk niet van die joints te komen hè.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wrong. Ik krijg het alleen als ik blow, het begint ongeveer halverwege de joint en stopt wanneer ik enkele minuten geen hijs neem (:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wees blij, het is best vervelend (maar wel mee te leven:þ)
Vrijdagnacht (zaterdagochtend?) met lsd een jointje gerookt, dan voelt het nog gekker >.<

Osi`

Bewuste gebruiker
Btw iets anders raars, kwou het al 2 dagen eerder zeggen, ma constant vergeten :')
Elke keer als ik een stuk geblowd hebt en tis nog laat in de nacht, kbedoel ma 3 uur en ik steek m'n laatste (3de) op ma ik rook die dan heel rustig op, op een half uurtje ofzo. En telkens heb ik last van soort electrische schokjes in m'n kop. Knijp er echt constant m'n ogen mee toe en ik maak zelf ook wel een heel lichte schokbeweging. Komt enorm verrassend aan. Zeer irritant? Niemand die het ook heeft? Soms als iemand fluit, krijg je dat ook van die schokjes. Of als iemand op het borst krast :/

Osi`

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Komt dat niet door vermoeidheid + blowen? Het is al laat dan zeg je zelf.
Ja, kben dan wel moe, kan zijn maja. Krijg er gewoon zin in om ene te roken voor te slapen ^^

Dub23

Experimenterende gebruiker
Niet op letten, anders wordt je alleen maar Para!!

Als je stoned bent,ga je zowiezo overal meer op letten. :rolleyes:

laslo

Newbie
raarrrr

hey mensen en niggers,
ik blow nou bijna 7 jaar non stop ik heb egt al wat kilo's afgesn uhhh op gerookt... maar mijn huig ging er nooit van stuiteren ik moet een pil droppen om te kunnen stuiteren... maar dan blijft je huig wel lekker in vorm word hij niet te dik en wat zeik je nou nu heb je zelf als je stoned ben lichaaams beweging...:P

Bovenaan