Goed alternatief XTC

Wonderland

Belezen gebruiker
Komende zomer heb ik veel te veel leuke concerten/festivals gepland. Hoewel het op zichzelf al leuke dingen zijn, is het niet verkeerd om er een extra dimensie aan te geven :wink:
Wat XTC betreft heb ik alleen wel een zeer strenge 3 maanden regel. Na iedere pil gun ik mijn seratoninevoorraadje 3 maanden rust om zich weer aan te vullen.

Wat is een leuke, niet seratoninevretende drug, die een weekendje Lowlands nieuwe dimensies in kan blazen?

Wonderland

Belezen gebruiker
Ok, misschien had ik een lijstje eisen op moeten stellen :wink:

Vanwege AD(H)D hebben amfetaminen geen effect op mij, en van Ketamine wordt ik echt een zombie... Andere opties? :grin:

Soma

Bewuste gebruiker
GHB natuurlijk :hearteyes:

En 4-fmp is ook een goede aanrader. Mss methylone, maar dat heb ik zelf nog nooit gehad. Mephedrone heeft ook wel een lekker XTC-effect, maar die craving achteraf.. Bah..

Elfquest

Bewuste gebruiker
GHB inderdaad.
Gevoel is een beetje een kruising tussen xtc en alcohol. Het werkt niet op je serotonine, maar op je GABA receptoren. paar ballonnetjes mee met 3-5 ml erin en 1 tegelijk leeggooien in je drankje. Je kan mixen met alcohol, maar wel op blijven letten dat je dan niet teveel neemt en niet te snel bijpakken. Het werkt 2-3 uur.

Spor

Wijs gebruiker
Ik zou GHB zelf als laatste aanraden voor een weekendje lowlands... Op lowlands drink je toch al snel een pilsje of meer, wat een absolute no-go is met GHB, en dan heb je het overdoserings gevaar wat je sowiso bij GHB hebt.

Op de vraag over het algemeen wat een andere optie zou zijn, ja dan GHB, maar persoonlijk raad ik je af om ermee lowlands of andere concerten door te komen.

4 fmp en methylone lijken wel geschikt, maar werken ook beide op je serotonine. Mephedrone het zelfde verhaal plus dus blijkbaar met craving achteraf en ik heb laatst een heel eng verhaal gelezen over iemand die blauwe !!! ledematen kreeg na het gebruik van mephedrone.

Om heel eerlijk te zijn: er is niet echt een goed alternatief voor XTC. Genoeg andere leuke dingen, maar behalve methylone (wat dus ook op je serotonine werkt) vind ik niets écht op mdma lijken.

Debris

Bewuste gebruiker
SPEED!!!:grin:.

Methylone vreet ook aan je serotonine

LSD kun je lekker van gaan op feestjes.

Prodigy komt op lowlands, echt wel vette trip/ketmuziek, dus die ketamine zou ik niet overslaan.

geekos

Bewuste gebruiker
Wonderland zei:
Ok, misschien had ik een lijstje eisen op moeten stellen :wink:

Vanwege AD(H)D hebben amfetaminen geen effect op mij, en van Ketamine wordt ik echt een zombie... Andere opties? :grin:
Ken nochtans iemand met een sterke vorm van ADD die wel een serieus effect krijgt van amfetamines (speed), neemt meestal wel zijn medicatie (concerta) niet, of toch zeker niet dagelijks

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
kolanoot

alcohol

wiet

Of bij mij een combi die lekker werkt, kolanoot met valeriaan (2 tl kolanoot, op een halve tl valeriaan, in een halve liter kokend water, dit laten afkoelen, en dan kan je t in een leeg petflesje doen, voor onderweg.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Spor zei:
Ik zou GHB zelf als laatste aanraden voor een weekendje lowlands... Op lowlands drink je toch al snel een pilsje of meer, wat een absolute no-go is met GHB, en dan heb je het overdoserings gevaar wat je sowiso bij GHB hebt.

Is gewoon een kwestie van doseren toch? Als je als een gek alcohol gaat tanken met daar doorheen GHB en je gaat out is dat toch echt je eigen schuld. 3 ml GHB door je drankje en daarna van de alcohol afgaan en het effect afwachten en pas weer alcohol of GHB in lage doseringen bijpakken na een uur = probleem opgelost.

Wonderland

Belezen gebruiker
Thanks voor de tips!
GHB is nog niet op mn pad gekomen dus daar moet ik dan nog even hard naar op zoek, het was sowieso al een onderdeel van mijn 'to do' lijstje :)

Maareh, Kolanoot? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord...

loadrunner zei:
kolanoot

alcohol

wiet

Of bij mij een combi die lekker werkt, kolanoot met valeriaan (2 tl kolanoot, op een halve tl valeriaan, in een halve liter kokend water, dit laten afkoelen, en dan kan je t in een leeg petflesje doen, voor onderweg.

Judas

Wijs gebruiker
Ik zou wat Kratom nemen, niet teveel want dan wordt je net zo verdoofd en loom als door morfine/opium. In lichte dosis werkt het echter stimulerend en het effect houdt urenlang aan. Gecombineerd met alcohol wordt de roes nog lekkerder.

Ik lees af en toe negatieve verhalen over Kratom hier op DF, maar het spul in onderstaand flesje werkt toppie.Te koop in de smartshop voor 20 euro.
Het is een vage foto, camera stelt zich niet meer scherp maar er staat op de flacon:

KRATOM
"Thai"
Liquid Extract
20 ml

iSmokex

Bewuste gebruiker
Misschien is 2c-b een optie? Dat deed mij ook een beetje aan xtc denken (was me ook als xtc verkocht in eerste instantie, maar dat terzijde).

Bovenaan