Goed gaan op de lsd

nieneinao

Newbie
Toen ik voor het eerst een zegel nam en het begon langzaam te werken had ik er veel meer van verwacht waren ook niet zo een sterke zegels volgens mij maar daar gaat het niet om.
iig, ik rookte in die tijd altijd puur de wiet door de waterpijp ongv zo een 0,3 gram en dan snel doorteugen nou dit had ik dus ook op de eerste keer lsd gedaan heeft iemand anders dit ook al eens gedaan?? het is HEEL heftig ik ging ontzettend bad en had het gevoel dat ik moest bijblijven om niet van de wereld af te gaan daarna zag ik een beeld voor me dat zei je bent nu doorgeflipt van de rest van je leven en daarna zag ik mezelf sterven en voelde ik men moeder me wakker schudden en hoorde haar huilen maar ik wist dat ik toch nog erbij was en rende snel naar onder gelukkig kwam men zus snel naar boven en ze hielp me weer op de goeie weg daarna spacede ik nog lekker door en had hele goeie visuals dit is een aanrader maar doe het met sitter want het kan heel heftig vallen

maar mijn vraag heeft iemand hier nog ervaring mee?

p.s: ik heb dit ook al eens op paddo's gedaan en toen die inklapte boh dat was mooi echt mooi Super visuals ,maar bij paddo's wist ik dat het nep was

KoxBox

Badass junkie
Ik heb ook wel eens gehad dat ik mij precies echt moest inspannen en concentreren om niet flauw te vallen tijdens het trippen...

Ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen met wiet en psychedelica, zeker naar het einde van de trip toe dan wordt je buzz nog wat verlengd.

WithciZ

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel eens leestekens gebruikt...

'k Heb op LSD/Paddo's wel eens via 'n pijpje wiet gerookt. Als dan de lachkick zich in m'n hoofd nestelt, en ik me te zwaar voelt om m'n ogen open te houden, dan wordt de binnenkant van m'n oogleden "het witte doek", en dan ga ik me alles visualiseren wat op dat moment in me opkomt. In dat aspect snap ik wat je bedoelt. Maar dat concept van mensen zien die er niet zijn, nee, daar heb ik (gelukkig *klopt af*) nog last van gehad. En het concept van "bijna out gaan" ken ik ook niet. Simpelweg omdat ik met LSD op niet kan slapen, de kleurtjes enzo zijn te fel om te negeren, dus ik kan m'n ogen met gemak dichtdoen. 't Is dan wel makkelijk om in een soort lucide live droom te raken.

stubru

Newbie
Ik vind LSD/Paddo's en wiet een héél gevaarlijk combinatie, ben er ook verschillende keren van in een bad trip geraakt en vond het dan heel moeilijk om je vast te klampen aan de realiteit om niet helemaal weg te zinken. Eens de trip over halfweg is heb ik er geen probleem meer mee en kan het inderdaad een leuke afsluiter zijn

underworld

Wijs gebruiker
wiet is een behoorlijk heftige katalysator in combinatie met tripmiddelen. vooral na zo'n hit. zou het voortaan niet meer op je piek van de trip doen, maar op het einde om de effecten wat aan te sterken en verlengen.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
underworld zei:
wiet is een behoorlijk heftige katalysator in combinatie met tripmiddelen. vooral na zo'n hit. zou het voortaan niet meer op je piek van de trip doen, maar op het einde om de effecten wat aan te sterken en verlengen.

yup,wat jij zegt, ben er zelf trouwens ook eens reteslecht op gegaan...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Bij mij gaat het altijd goed, acid met wiet. Je moet gewoon niet teveel roken, echt maar heel weinig. Dan kan het wel en is het juist leuk.

Bovenaan