Goed naar de klote van xtc..

v-amp

Newbie
Hey, normaal heb k alleen een beetje brak dagje na xtc gebruik, afgelopen weekend goed hard gegaan (normaal doe ik 2 van deze pillen, getest op 150-160mg mdma, nu 4.5) ging hallucineren, kotsen als een mafkees, dag dr na wakker. En nu heb ik bijna een week verder nog steeds buikpijn, wat kan k aan die dip doen en zal k ff langs huisarts moeten met buikpijn of is dat normaal?

Thanks!

Complicity

Belezen gebruiker
Als je nu nog buikpijn hebt zou ik absoluut naar je huisarts gaan ja! Niet alleen omdat hij er waarschijnlijk iets voor heeft, maar ook omdat je het jezelf denk ik wel behoorlijk kwalijk zou nemen als er echt iets fout zit en je bent er te laat bij.

Ik zou willen zeggen: 'domme actie', maar ik weet van mezelf dat ik ook doorga tot het op is. Gelukkig remmen vrienden van mij dat af. Voor de volgende keer zou ik dus absoluut niet meer dan 2 van die pillen meenemen want 300mg mdma is echt meer dan genoeg (als je het niet vaker dan eens per maand gebruikt).

evil_kermit

Bewuste gebruiker
heb je de dag nadien kunnen eten? vroeger veel meer als 4,5 pil op en heb daar nooit last van gehad,je moet natuurlijk wel iets proberen eten de dag nadien anders krimpt je maag veel te veel en dat kan behoorlijk pijn doen (veel ervaring mee gehad in het begin dat ik speed nam)

Bovenaan