Goed tripmiddel van de smartshop

DrugsDealertje

Experimenterende gebruiker
Yo peepz,

Ik had een vraagje aan jullie. Nu ik al 3 jaartjes hardcore blow, ben ik wel een benieuwd naar tripmiddelen, ookwel smartproducten in de shop genoemd. Ik had twee dagen geleden truffels genomen, maar ik dacht teveel aan vervelende momenten in mijn leven zodat ik een beetje treurig werd. Later die avond was het wel gezellig en had ik geen spijt meer van de truffels.

Nu wil ik weten: Zijn er nog andere leuke grappige tripmiddelen behalve paddo's truffels en LSD?
Gewoon bij de smartshop te halen?

Grtz

pascal828

Badass junkie
Sommige trip-middelen zijn niet enkel for de fun, maar ook om van te leren. Ik ken genoeg mensen, ook mijzelf, die er beter op zijn gaan leven.

Sommige trips zijn nou eenmaal confronterend, also known as bad trips, maar uiteindelijk zul je er alleen maar van leren. (en met bad trip bedoel ik niet dat je even misselijk wordt, bad trips zijn veel complexer)

Als jij naast de prachtige visuals, geen wijze les erbij wilt, zijn veel trip-middelen uitgesloten.
Research Chemicals zoals: 2C-B, 2C-I, 2C-E etc. zijn in mijn ogen enkel middelen voor het effect.

Zolang goed gedoseerd zullen ze niet zo intens zijn. 2C-E is op dit moment nog legaal, ik weet niet zeker of je het in de smartshop gaat vinden.

DrugsDealertje

Oke dankjewel,

Je hebt gelijk, ik ging bij die truffels ook wel dingen over mezelf leren en over andere.
Het was een fijne ervaring om een keer te doen, maar 1x is wel voldoende, ben beetje benauwd dat ik weer een beetje bad ga ofzo. Maar ik sta open voor alle andere tripmiddelen, om gewoon 1x te proberen. Heeft 2C-E ook nog een andere benaming?

Grtz

pascal828

Badass junkie
2C-E heeft niet echt een andere benaming.
Het valt onder Research Chemicals, oftewel RC's.

Je kunt hier info vinden.
Pas wel op met RC's tho. Je moet een weegschaal hebben die op de milligram nauwkeurig kan wegen. dus 0,001gr.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
De manier waarop jij tripmiddelen ziet en wilt gebruiken is niet zoals ze bedoelt zijn.
Natuurlijk kun je het een keer doen, omdat het grappig is.
Maar als je op een normale dosis truffels, in een relaxte omgeving al in zo'n negatieve gedachtenspiraal terecht komt denk ik niet dat mescaline (cactussen) wat voor je is.
Dit is naar mijn inziens namelijk vele malen intenser, ''mentaal zwaarder''.

Wat chillers zijn weet ik niet, maar zoals Pascal al zei: een 2c variant zou beter voor jou doeleinde zijn.

DrugsDealertje

Ja oke maar het was niet zo dat ik er heel erg mee zat toen die kut gedachten over vervelende dingen in me leven er kwamen, maar het verpeste de trip wel.
Ik kan best wel wat hebben en kan er met alle drugs (behalve wiet/hasj) er verantwoordelijk mee omgaan. en sowieso zijn die trip ervaringen altijd maar voor 1x.

cacti ga ik trouwens niet meer doen, veel te veel slechte ervaringen erover gelezen.

Oom Klaas

Badass junkie
PepTalk zei:
De manier waarop jij tripmiddelen ziet en wilt gebruiken is niet zoals ze bedoelt zijn.
Maar als je op een normale dosis truffels, in een relaxte omgeving al in zo'n negatieve gedachtenspiraal terecht komt denk ik niet dat mescaline (cactussen) wat voor je is.

Wat chillers zijn weet ik niet, maar zoals Pascal al zei: een 2c variant zou beter voor jou doeleinde zijn.

truffels gebruik ik uitsluitend voor vermaak, ik zie zelf geen andere reden om het te nemen

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
PepTalk zei:

truffels gebruik ik uitsluitend voor vermaak, ik zie zelf geen andere reden om het te nemen

Voor mij zijn truffels in een hogere dosis zeker gelijk aan ''echte'' paddo's.
Dus dit gaat zeker niet voor mij op.

Afgezien dat ik alle tripmiddelen recreatief neem, leer ik er daarnaast ook altijd iets van.
Zodra je middelen gaat nemen om iets te leren ben je ook verkeerd bezig in mijn ogen, maar truffels kunnen ook zeker andere kanten dan fun laten zien!

weyoun22

Bewuste gebruiker
Salvia. De werlzame stof Salvinorine A werkt in op kappa-opioïdereceptoren in de hersenen en geldt als het sterkst bekende natuurlijke hallucinogeen.

Verkrijgbaar bij de smartshop.

Bovenaan