Goed verstopt

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Jow Forum

Als je over straat loopt met drugs op zak
of bij je thuis leven er ook mensen die niet van je drugsgebruik mogen afweten
waar verstop/bewaar jij je middelen dan ?

Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Walldac zei:
Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.

Is dat niet verschrikkelijk warm? o.o

Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
Walldac zei:

Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3

Neen dat valt wel mee, aangezien ik dit doe als het winter wordt en als het egt warm begint te worden dan stop ik daar automatisch mee.
en dan vind ik wel een andere plek :grin:

Dreuge

Badass junkie
Thuis gewoon op mn kamer in een la, en als ik naar een feest ofzo inderdaad gewoon in mn portemonee. Ik ben gefouilleerd en alles, maar ze hebben nog nooit in mn portemonnee gekeken.

Edit: Als je ziet dat er controle is en je hebt een tas bij je, tas alvast open doen en zo op ze af lopen. Zo veel mogelijk mee werken zo dat ze zo min mogelijk zoeken.

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Dreuge zei:
Edit: Als je ziet dat er controle is en je hebt een tas bij je, tas alvast open doen en zo op ze af lopen. Zo veel mogelijk mee werken zo dat ze zo min mogelijk zoeken.
Ja, is wel een goede tip !
Ik draag zelf geen tasje natuurlijk =P
maar is wel handig voor meiden met iets op zak

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Thuis niet echt, mijn moeder weet waar de valium en de pep liggen, heb dat dan ook niet verstopt. Andere dingen heb ik dan wel goed opgeborgen.

W.F.L.

Badass junkie
Walldac zei:
Dreuge zei:
Ik heb altijd een rugzak bij, noem je me nou een bitch? :angry:

Bedoelde natuurlijk echt TASJES
Ik dacht eerder aan feesten enzo en daar neem ik meestal geen rugzak mee naartoe

Ik neem altijd een rugzak mee op feesten. Het is wel erg handig als je extra kleren bij hebt enzo als je onverwachts 's morgens in een of ander station moet wachten waar het ijskoud is. :grin:

KlapKaak

Newbie
Heb het altijd gewoon in me broek of jack in me zak, als ik op feesten ben bij fouileren bij me ballen daar zoeken ze toch niet :tearsofjoy:

Thuis gewoon in een la op me kamer, achterin onder een doos voor het geval daar iemand ooit in die la komt haha. Altijd zelfde plekkie ander's vergeet ik waar het was :rolleyes:

pascal828

Badass junkie
Ik verstop ze nooit, thuis wel, maar op feesten niet.
Ik heb ze altijd in een Sennheiser-portemonneetje. Praktisch en stijlvol. :P

cropp

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Walldac zei:

als je naar illegale gaat hoef je niets te verstoppen, daar kun je punten voor de speakers :grin:

ik verstop het altijd in mijn sokken onder mijn tenen, nog nooit verkeerd uitgelopen, dus het zal wel goed zitten, anders in de voering van mijn jas, ik heb in allebei mijn jassen een gaatje zitten in 1 jaszak, waardoor ik het zo in de voering kan proppen, als je het niet te ver duwt krijg je het er nog wel uit zonder gek te doen...

Dopezilla

Badass junkie
Op feesten waar uitgebreid gefouilleerd wordt gaat het vrijwel altijd in mijn schoen, en soms in mijn boxer.

Thuis heb ik m'n drugs cabinet in de kast staan. Maar ik kan het in principe wel laten slingeren, aangezien mijn moeder zelden mijn kamer in komt. Het heeft ook al een paar keer op m'n bureau gelegen terwijl ze binnenliep. Die let ook echt niet op. Gelukkig maar, overigens.

Olle

Beanhead

Badass junkie
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.

kaasbaas

Badass junkie
Walldac zei:
Jow Forum

Als je over straat loopt met drugs op zak
of bij je thuis leven er ook mensen die niet van je drugsgebruik mogen afweten
waar verstop/bewaar jij je middelen dan ?

Ik stop mijn drugs altijd in de oude video speler onder mijn TV die niemand meer gebruikt. Gewoon een zakje wiet ertussen schuiven, en het is nog nooit fout gegaan ;D.

bosvos

Belezen gebruiker
ik steek m'n wietspullen in een schoudertas voor mijn camera, ik heb nog een andere cameratas dus die andere lag daar maar...

De wiettas weegt gevuld ongeveer evenveel als de tas waar m'n cameraspullen in steken en ik heb m'n moeder geleerd om zo'n tas nooit open te doen, want zo'n camera is veel te duur om eventjes door je moeder te laten stukmaken :wink:

Onlangs wel growkit voor paddo's gekocht, die had ik minder goed verstopt, maar toch goed genoeg, kwam ik 's avonds thuis, had m'n moeder grote kuis gehouden, maar die doos met die (ongebruikte) growkit lag nog op z'n plaats, ik vermoed dat ze gewoon niet weet wat het is :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
cropp zei:
TeKNoZem zei:
Walldac zei:

als je naar illegale gaat hoef je niets te verstoppen, daar kun je punten voor de speakers :grin:

Ligt er een beetje aan hoe hard ie staat. Vaak zat spul rond zien vliegen welke net netjes neer was gelegd in de speaker of op 't schepje/mesje voor de uitgang van een midden-hoorn of een subkast. xD

Winehouse

Badass junkie
Petrovic zei:
Thuis niet echt, mijn moeder weet waar de valium en de pep liggen, heb dat dan ook niet verstopt. Andere dingen heb ik dan wel goed opgeborgen.

Welke drugs heb je dan wel goed opgeborgen ?
Als je moeder toch al weet van de speed en de valium . . . .

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
In m'n boekentas in een verstopt zakje ( zelfs de politie vond al m'n lege zakjes enzo niet daar bij het fouilleren + spullen doorzoeken)

En thuis meestal in speelgoed van vroeger.
Enkele goede plaatsen zijn in kousen, die dan weer in elkaar steken zoals je normaal doet en bij de rest van de kousen leggen. Of bij een radio waar je normaal die oude cassettes in steekt. Of een knuffel van vroeger opensnijden via de kont van die knuffel in erin steken en dan weer dichtdoen. Tenzij je ouders aan de kont van je oude teddybeer ofzo kijken van vroeger ben je wel safe.

Debris

Bewuste gebruiker
Laten we allemaal onze verstopplaatsen online zetten!

Meestal steek ik 't gewoon in mijn zak, soms bij m'n noten. En dan vergeten en pas ontdekken als je op 't toilet gaat zitten :grin:.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
NorthernLightBE zei:
Of een knuffel van vroeger opensnijden via de kont van die knuffel in erin steken en dan weer dichtdoen. Tenzij je ouders aan de kont van je oude teddybeer ofzo kijken van vroeger ben je wel safe.

Ik denk dat je ouders dan denken dat je héél andere dingen met het knuffeltje hebt uitgespookt, en of dat situaties zijn waarin je je wilt begeven betwijfel ik ten zeerste.. :)

cropp

Badass junkie
Beanhead zei:
Petrovic zei:
space jace zei:

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.
wiet bier hash ketamine speed salvia en poppers, puur uit verveling...

space jace

Belezen gebruiker
PatrickBateman zei:
NorthernLightBE zei:
Of een knuffel van vroeger opensnijden via de kont van die knuffel in erin steken en dan weer dichtdoen. Tenzij je ouders aan de kont van je oude teddybeer ofzo kijken van vroeger ben je wel safe.

Ik denk dat je ouders dan denken dat je héél andere dingen met het knuffeltje hebt uitgespookt, en of dat situaties zijn waarin je je wilt begeven betwijfel ik ten zeerste.. :)
:P

MIA-1985

Wijs gebruiker
[quote="J0S]

Ik stop mijn drugs altijd in de oude video speler onder mijn TV die niemand meer gebruikt. Gewoon een zakje wiet ertussen schuiven, en het is nog nooit fout gegaan ;D.[/quote]

Haha, en dan maar hopen dat niemand die oude disney videoband van zolder gaat halen om ff te kijken :mrgreen:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik verstop nooit iets eigenlijk. Laat ik mijn vriendin doen :wink:

@home hebben we het gewoon in de koelkast liggen (xtc).

Arthur King

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Petrovic zei:
space jace zei:

Ik begin echt te denken dat ik op een saaie school zit. :P
Of ik kijk gewoon niet goed. :grin:

space jace

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
In m'n kont, en dan proberen om niet te giechelen als ik voorbij de security kom.

LOL x''D

Arthur King zei:
Ik begin echt te denken dat ik op een saaie school zit. :P
Of ik kijk gewoon niet goed. :grin:

goed mogelijk :wink: bij ons ligt het vol met lege wietzakjes e.d. terwijl ik op een heel braaf lyceumpje zit ^^

Bovenaan