Goede brownies/cake

kentucky

Experimenterende gebruiker
Hey, zou iemand mij wat tips kunnen geven met betrekking tot het eten van brownies.

Ik wil een keer een brownie/spacecake proberen, nu is m'n vraag waar ik dat het beste kan kopen/doen? (welke shop in Amsterdam?)

Hoeveel kost een brownie en zijn ze altijd vers ? (wordt je ziek als ze niet vers zijn?)
En in welke hoeveelheid kan ik dit het beste gebruiken ? (ik heb nog nooit wat gebruikt)

Sorry voor de vragen, maar ik weet niemand in mijn omgeving waar ik het aan zou moeten vragen.
Alvast bedankt!

caatje

Badass junkie
Waarom maak je ze niet zelf?

Spacecake...
[youtube]sqts6y_2-bI[/youtube][/quote]

Je kunt ook een pak brownie mix halen bij de supermarkt i.p.v cake te maken.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ga gewoon naar een normale (Niet-drugs) website over (Desert)koken, en vind een mooi recept voor een lekkere cake (brownies). Doe je wiet heel fijn, meng het een tijdje door de boter, en gebruik je wietboter om verder mee te koken. Is dan nog lekker ook ;D

kippekont

In de coffeeshops verkopen ze het niet want het is illegaal, dus dat wordt toch zelf een mooie cake bakken :wink:

Paddoboy

Belezen gebruiker
kippekont zei:
In de coffeeshops verkopen ze het niet want het is illegaal, dus dat wordt toch zelf een mooie cake bakken :wink:

echt?
ze mogen wel spaceculoos en weedmuffins verkopen.. maar geen spacecake :confused:

kentucky

kippekont zei:

Is dit uit preventie zodat er niet iemand een hele cake naar binnen werkt :rolleyes: ?
Anyway ik ga vrijdag naar de stad, kijken of ze bij Rusland verse muffins hebben.

kippekont

Ik weet niet meer precies wanneer het verboden is geworden, maar het had te maken met de hoeveelheid wiet er in zo'n spacecake zat, waardoor je een soort van "overdosering" kan krijgen en dus bad gaat. :stoned:

caatje zei:
Waarom maak je ze niet zelf?

Spacecake...
[youtube]sqts6y_2-bI[/youtube]

Je kunt ook een pak brownie mix halen bij de supermarkt i.p.v cake te maken.[/quote]

hééé , ik heb altijd gehoord dat je eerst wietboter moet maken ,
en die er dan moet bijdoen??
maar zo gaat het dus blijkbaar ook..

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Als je het niet meer kan kopen en je kan het ook niet zelf bakken, maar je wil het toch proberen zonder te roken kun je ook gewoon hasjmelk maken.
Dan moet je wat echte boter in melk gooien, die koken en als hij kookt zet je het vuur uit en gooi je er wat hasj in. Goed roeren en opdrinken. Niet te lang wachten met de hasj erin gooien, moet iets van 60 graden ofzo geweest zijn, anders werkt de THC niet.

Riel

Bewuste gebruiker
kippekont zei:
Ik weet niet meer precies wanneer het verboden is geworden, maar het had te maken met de hoeveelheid wiet er in zo'n spacecake zat, waardoor je een soort van "overdosering" kan krijgen en dus bad gaat. :stoned:

het is inderdaad illegaal omdat de dosis erg kan verschillen.

Psycheheerlijk

Belezen gebruiker
Bakken Met baard Spacebrownie! Laatst eens gemaakt, makkelijk te maken en smaakt heerlijk. Uiteraard de dosis hash/wiet in je cake naar eigen idee aanpassen :wink:

Bovenaan