HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAfloww zei:ey iedereen.
ik ben een nieuweling op t forum.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!!![]()
:Pfloww zei:sorry mensen.
had de regels ff te snel gelezen
zal niet meer doen![]()
:P :PFrisko zei:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAfloww zei:ey iedereen.
ik vroeg me af er iemand uit rotterdam me kan doorverwijzen naar een goede dealer. ben de laatste 2 keer geflasht en dat is toch wel erg zonde van me 100 euro.!!!![]()
en je denkt dat je via deze wijze niet geflasht gaat worden???
let maar heel goed op...:P
dealen is verboden op het forum of iets wa ook maar met dealen te maken heeft...
![]()

Bwhahahaomdat ik da van u toen nog nie gezien had en mij iets te grof vond overkomenSaivy zei:Frisko zei:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAfloww zei:ey iedereen.
en je denkt dat je via deze wijze niet geflasht gaat worden???
let maar heel goed op...:P
dealen is verboden op het forum of iets wa ook maar met dealen te maken heeft...
![]()
Waarom heb je je bericht aangepast, trut.
@floww: aww niet huilen.![]()
Ah, mijn excuses. goeie sossa voelt ge,daarmee uit...floww zei:omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?
:PFrisko zei:goeie sossa voelt ge,daarmee uit...floww zei:omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?
wel is het zo dat een beginnend gebruiker niet veel heeft aan coke...
tegen de tijd dat je er iets aan hebt is het al to late:P
wa da voor onzin is???bas410 zei:Frisko zei:goeie sossa voelt ge,daarmee uit...floww zei:omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?
wel is het zo dat een beginnend gebruiker niet veel heeft aan coke...
tegen de tijd dat je er iets aan hebt is het al to late:P
wat is dat nou weer voor onzin?
floww zei:omdat een vriendin van mij welleens bij hem had gehaald en zij vond t wel goed. zij werd van 2 lijntjes al high ik pas na 6, maar het ligt toch ook aan lichaamsbouw en weerstand hoe je er op reageert toch?